Tandarts Claessen is een fijne tandarts. Die heb ik al ruim 30 jaar naar volle tevredenheid.
Goede en eerlijke uitleg over de conditie van mijn tanden en kronen. Altijd vriendelijk ook in deze coronatijd. Ga zo door.
Vorige werk zowel bij de tandarts als de mondpreventie assistente geweest. Van allebei een prima behandeling gehad.
Heel tevreden
Goede verzorging
Ik word steeds vriendelijk, en ik denk vakkundig, geholpen door Gérard van Kemenade.
Ieder bezoek heb ik tot nu toe als prettig ervaren. Men adviseert over mogelijkheden zonder te pushen.
gewoon goed
Idem dito
Prima
oke
Wel heb ik een hele fijne en goeie tandarts. Die veel voor mij gedaan heeft!
Goede duidelijke uitleg, komen afspreken na
Fijne tandarts
Ben tevreden
Bij binnenkomst in de praktijk ben ik vriendelijk ontvangen en de dame bij de ingang heeft mij hulp geboden bij het invullen van het formulier. Verder was de mondhygiëniste ook erg vriendelijk en heeft mij tot in detail verteld wat ze ging doen en hoe mijn tanden ervoor stonden. Ook bij het maken voor een volgende afspraak was zij erg behulpzaam.
Ik was recent bij Meermond voor een controle. Was op een maandagmorgen afspraak stond om 10.00 uur. Toen ik aankwam stonden er 2 mensen kort op elkaar in de rij voor de tijdelijke incheckbalie. Ik bleef buiten wachten. Ondertussen probeerde er ook nog mensen naar buiten te komen. Die mensen kwamen vanuit de behandelkamers langs de grote receptiebalie. Vervolgens moesten ze door het nauwe gangetje en vervolgens langs de wachtende mensen die al bij de tijdelijke incheckbalie stonden. Ik begreep dus niet goed waarom er niet geprobeerd is om de vertrekkende mensen langs een andere route weer het gebouw te laten verlaten. 1.5 meter was op deze manier zeker niet van toepassing. Dus kies voor andere uitgaande route. P. de Meijer 0640377404
Kom hier al zo'n 30-35 jaar en altijd tevreden gebleven. Ondanks de enorme groei die ze meegemaakt hebben, toch altijd een persoonlijke benadering gehouden.
Goed
Goede communicatie per e-mail voor het bezoek
Goed en deskundig advies gehad. Tandarts denkt ook mee en dat is heel fijn, iedereen vriendelijk. Prima!
Mijn behandeling vond ik erg pijnlijk, weinig sympathie tot onvriendelijk. Weinig tot geen informatie wat en hoe lang de behandeling in beslag zou nemen. Opmerking: deze enquete/ antwoorden hebben alleen betrekking op mijn afspraak bij de mondhygieniste.
Zie hier boven
Helemaal goed
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind de praktijk erg afstandelijk. Ze doen wat ze moeten doen en that's it. Onze vorige tandarts was erg hartelijk, kwam je ophalen in de wachtruimte en nam je mee naar haar behandelkamer. (het zijn vaak de kleine dingen die het doen). Gelukkig kom ik niet vaak bij de tandarts (laat het zo blijven), maar vind het jammer dat het zo op een fabriek gaat lijken.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.