
Prettige sfeer, goede interactie tussen de behandelaar en patiënt, netjes, vriendelijk
Ik vraag mij af of mijn rekening ook naar mijn zorgverzekeraar gestuurd kan worden? Verder fijne controle gehad en netjes te woord gestaan.
Korte wachttijd, vriendelijke mensen en goede/snelle behandeling.
goed
Tandzorg beveel ik aan.
Vond de assistent een beetje hardhandig, mag wel iets meer met tact. de tandarts daarentegen alles met beleid.
x
Ik heb het als zeer prettig ervaren dat de tandarts en assistent vertellen wat ze doen tijdens de behandeling en dat er tijd is genomen om mijn vragen te beantwoorden. Heel fijn!
Super blij dat tandarts Jos mijn kies kok herstellen en snelle afspraak! Helemaal top!
erg tevreden
Zoals gewend een correcte behandeling
Altijd vriendelijk, iedereen.
mijn ervaring met de tandarts en mondhygiëniste zijn goed. vriendelijk zorgvuldig en duidelijke voorlichting betreffende de behandeling
top!
Door het personeel ben ik klantvriendelijk behandeld, luisteren aandachtig en denken mee met hetgeen je vraagt
Ik heb een angst voor de tandarts en dat begint al met de geur die vaak in praktijken hangt. Hier is dat totaal niet dus dat is al een fijne binnenkomer. Ook de tandarts was erg geruststellend
Het team dat ik voor behandeling nodig heb is aanwezig maar zoals door jullie omschreven gemotiveerd heb ik nog niet ervaren.
Mijn mondhygiëniste Rubi heeft zeer vakkundig en zonder al te veel pijn alles weer netjes gemaakt. Silke heeft alles netjes in de goede banen geleid en mij ook telefonisch nog van informatie over de afspraak voorzien.
ontvangst en behandeling ontspannen en dus ook goed
Ik had wat last van mijn rug. Savonds even gekeken en ik had twee enorme blauwe plekken op mijn rug?? Verder qua tandbehandeling tevreden mee.
De behandeling was goed
Prima hoor en precies op tijd geholpen
Michael zal altijd een goed advies geven.
Ik merk dat ik me altijd ongemakkelijk voel. En nee ik ben totaal niet bang voor de tandarts. Maar er wordt altijd min of meer dwingend gesproken over de mondhygieniste dat dit wel echt belangrijk is. En als je een gaatje hebt wordt er toch vaak een schuldgevoel aangepraat. Huisartsen staan open voor de patient bieden een optie aan maar laten de keuze bij de patient. Tandartsen en de assistenten geven je het gevoel het beter te weten dan jij en als je hun advies niet opvolgt krijg je een scheve blik. Helaas ervaar ik dit al jaren zo. Afgelopen keer was er ook een haast gevoel. Assistente heb ik langer gezien dan de tandarts zelf. Die komt snel even om de hoek lopen. Noteert wat hij ziet en hup weg is ie weer. En ik mag wel de dikke rekening betalen :( helaas maakt dit dat ik een bezoek vaak lang uitstel. Wat er gedaan wordt is goed. Dus ik kom af en toe. Maar welkom en klantvriendelijk is iets wat er al jaren aan schort. Kom je puur voor een goede behandeling dan ben je op je plek. Wil je menselijkheid is het minder fijn.
Prima geholpen, geen wachttijd
Liesveld 32
4844 RB Terheijden
TandEnZorg Terheijden beschikt over een professioneel team van gemotiveerde behandelaars. In de afgelopen maanden is ons team uitgebreid, waardoor wij onze patiënten snel en goed kunnen helpen. Er zijn dus geen wachtlijsten, u kunt meteen bij ons terecht!
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.