
De behandeling van mensen is erg netjes
Ondanks dat er gezegd werd lang te moeten wachten i.v.m. ziekte van andere tandarts, toch snel geholpen.
geen extra gewacht
Tandarts Tullemans is een zeer kundige arts en betrekt de klant bij de behandeling. Ook haar assistent is kundig en vriendelijk.
- reminder bij afspraak is handig - tandarts Den Hollander is relaxed en stelt patient op gemak - tandartsassistent sympathiek - straalt deskundigheid uit
Vriendelijk te woord gestaan Ik heb een aardige tandarts Kon snel terecht
schoon, vriendelijk, persoonlijk, lachen
ik geef n 7 ,omdat ik behandelingen en alles prima vind,maar ik ben bij technicus Frank geweest voor alleen maar n boven prothese ,in de verzekering staat dat je om de 5 jaar recht heb op n prothese ,ik had de mijne al meer dan 20 jaar ,hij heeft contact opgenomen met de verzekering en dan nog moest ik ruim 600 euro zelf betalen van mn AOW ,n totale afknapper was inwendig heel boos,als ik dat had geweten had ik mn oude wel gehouden
Altijd angstig voor de tandarts, nu 15 jr ervaring dat een wachtkamer rustig maakt. Wel wat vaak tandarts wisseling de laatste jaren. Maar geen slechte ervaring.
Rust, gedegen advies en een prima uitleg tijdens de behandeling
Netjes op tijd, gevraagde info ontvangen.
Fijn en op tijd geholpen
Mijn ervaring de laatste 5 jaar bij deze tandarts is erg positief. De tandarts preventie assistente in combinatie met een goede tandarts is erg belangrijk.
Gaat prima vriendelijke mensen en voor mij persoonlijk perfect dat het ook s'avonds kan
Altijd vriendelijk
heel goed en zeer deskundig
Bij het intake bezoek werd ik prima geholpen, is er voldoende uitleg en werd gevraagd een vragenlijst in de wachtkamer in te vullen. ik ging er vanuit dat ik nog even teruggeroepen zou worden maar dat was het. ik krijg 12-7 een afspraakbevestigiong voor 14-8-2018 en gelijk voor 18-06-2019 bij Frank Leurs? 27 aug krijg ik een schrijven van de verzekering dat zij extra mondfoto's willen. 19 oktober heb ik de toestemming en schrijf een mail waar gelukkig vrij snel op gereageerd wordt en 6 november kan ik geholpen worden. ik meld me bij de balie en wordt doorverwezen naar de derde etage. ik verwacht dat ik me daar moet melden dus loop naar binnen en kreeg vrij snel te horen in de wachtkamer plaats te nemen. de drie stoelen waren bezet dus dan maar op de vensterbank. na een kwartier kwamen er twee stoelen vrij en ik maak een grapje over de brommende compressor. da man naast me vroeg waar ik voor kwam en vertelde dat het bij zijn implantaten al drie keer wat mis was gegaan en hij eigenlijk helemaal klaar was met Lancelot, na een half uur uitloop kwam de man lachend terug en vertelde dat deze behandelaar prima was en tenminste wist waar hij mee bezig was. Kijk dat geeft de burger weer moed. inderdaad een heel aardig team die de behandeling prima uitvoerde. na de behandeling moest er nog een röntgenfoto gemaakt worden en dat lukte maar niet. collegae werd er bijgehaald en uiteindelijk hebben we een foto. het viel me op det de implantaten wat scheef stonden en maakte daar een grapje over. ik vertelde dat ik bouwkundig was en vrij precies. de assistente moest lachen en vertelde dat ze dat tegen de kaakchirurg zou zeggen. inmiddels begon de verdoving behoorlijk uit te werken en moesten we nog terug naar Purmerend. ook nog even via het tuincentrum om wat dierenvoedsel te halen. bij de kassa aangekomen begon het toch echt serieus pijn te doen en wilde ik toch echt naar huis. thuis meteen aan de pijnstilling en op bed gaan liggen totdat de pijn wat afzakte. de informatiebrief over de medicatie kreeg ik op zaterdagochtend en als er wat is moet je contact zoeken met de huisarts??? in het weekend? voor de maandag stond mijn werkagenda ook vol. Waarom de brief niet eerder? zaterdagavond in het ziekenhuis de medicijnen gehaald 24 uurs apotheek. in de brief staat 2 uur voorafgaand aan behandeling beginnen met antibiotica 4 pillen. Alle medicatie meenemen naar de praktijk. de 4 pillen heb ik dan al weggewerkt en naar de rest wordt totaal niet gevraagd.?? Op elke site over implantaten staat na twee weken controle op de genezing van de wonden. ik heb een afspraak na 10 weken voor pasmaken prothese. Kan gelukkig in Zaandam dat scheelt wat reistijd. verbeterpunten: 1. betere informatie aan de balie 2. brief medicatie eerder 3. betere wachtruimtes op de verdiepingen 4. beter werkend röntgenapparaat
Prima! Ik kom om het jaar langs voor controle, heb elke keer een andere tandarts en ze zijn tot nu toe allemaal heel goed over gekomen!
J Duijkerweg 6
1703DH Heerhugowaard
U kunt onder andere bij ons terecht voor: - Algemene tandheelkunde - Cosmetische tandheelkunde - Implantologie - Kroon- en brugwerk - Gebitsprotheses - Endodontologie - Orthodontie - Mondhygiëne - Vrijblijvende prothese check Nieuwe patiënten zijn altijd welkom!
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.