
Vind het een vreemde gang van zaken dat ik 3x moet komen. Eerst voor de controle afspraak, dan voor een gebits verzorging en dan nog eens voor een vulling.!!!
deskundig.
duidelijke informatie gekregen en vervolgens een prettige behandeling
Ik heb alle vragen gezien en ben zeer te vreden met de tandheelkundige zorg Met vriendelijke groeten
Gebrekkige communicatie. Jullie hadden moeten zeggen dat na Selker welke tandarts bij mij past. Plotselinge overgang doet mij twijfelen.
goed
Als je graag iets wilt, wordt er naar alle verantwoorde gekeken wat mogelijk is met goede uitleg
Ik heb duidelijk van uw kant twee e-mails gekregen waarin stond 10.00 uur, kreeg te horen dat het 10.15 uur was ,was dus pas om half elf aan de buurt, had een afspraak om 11.45 bij de Notaris staan, dus dat was even een vervelend moment.
Alle tanden goed onderzocht en een helder overzicht welke verrichtingen de volgende keer gedaan gaan worden.
Hoewel ik te laat was door eigen schuld, belde de mondhygiëniste mij met het verzoek onmiddellijk te komen, zodat ze mij nog kon behandelen. Deze service kom je vrijwel niet meer tegen en ik heb dit in mijn waardering laten blijken.De behandeling gebeurde deskundig en ineen aangename sfeer.
Vriendelijke zorgvuldige ontvangst en correcte behandeling.
Mijn naam staat er opeens verkeerd in. Ik ben Annemiek Koumans-Waltmans
Tandarts Schreuder is november 2020 met pensioen gegaan. De keuze gemaakt voor tandarts Teresa Da Silva. Eerste consult en kennismaking is prima bevallen. Heb PTSS dus bij een "vreemde" in de stoel te gaan liggen, is voor mij niet iets, dat ik zomaar even doe.
Vanwege de corona moesten we een mondkapje op en de mond spoelen met een of ander goedje. Tevens werd ik geholpen door een buitenlandse dame die niet op de hoogte was van mijn dossier.
Goed
prima ervaring
Ik ben zeer tevreden.
Alles ging goed
Staan open voor mogelijkheden/ wensen patient
Heb de laatste periode vaker gebruik gemaakt van de goede zorgen bij U praktijk zeer tevreden. Ik moet er wel een kleine kant tekening bij zetten NL dat ik het telefonisch contact met de telefoniste voor het maken van de afspraken de laatste tijd als ergerlijk en onvriendelijk heb ervaren. Het is de toon wat de muziek maakt. Dit geld niet voor alle dames aan de receptie de meeste zijn erg aardig en behulpzaam. Maar ik ben wel afhankelijk van de goede wil van de telefoniste voor het goed verloop van de afspraken. Wordt dit bemoeilijkt zou dit voor mij een reden zijn om over te stappen naar een andere praktijk.
mijn mondhygiëniste was een zeer leuke jonge vrouw die mij leuk te woord stond en ontzettend goed zonder pijn mij behandelde. Ze verdiend een pluim.
Een afspraak voor een controle van het gebit was in het verleden gemaakt. Ik kreeg tijdig een herinnering. Ook werden de Coronaregels nog eens onder de aandacht gebracht. Ik werd op het afgesproken tijdstip vakkundig behandeld. Zowel de procedures als de behandeling waren goed op elkaar afgestemd.
IK had een afspraak om 15.30 uur en werd naar binnen geroepen om 16.25 uur, de tandarts bood zijn excusses aan voor het uitlopoen van de tijd. Tijdens de behandeling werd ik erop gewezen dat ik een afspraak moest maken met de mondhygiëniste. Ik heb weinig last van tandsteen volgens mijn oude tandarts, deze haalde de tandsteen aansluitend aan de controle weg. Daags later was er een afspraak gepland mij de mondhygiëniste om 9.30 uur om 9.30 uur kwam het bericht van de mondhygiëniste dat zij even bij een tandarts moest assisteren, uitloop 10 minuten. De tandarte en mondhygiëniste zijn kundig.
Ik heb het gevoel dat de behandeling goed is uitgevoerd. Het resultaat is goed en hoop dat de vervolg-reparaties, die op programma staan, ook een goed resultaat hebben.
de tandarts kon de behandeling met meer gevoel uitvoeren ze was nogal ruw wij zijn het beter gewend
Markt 5
6161 GE Geleen
Naast algemene tandheelkunde biedt de praktijk ook specialistische zorg zoals mondhygiëne, implantologie en tandprothetische zorg. Wij bieden u de optimale verzorging van uw gebit!
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.