
Ik kom al heel lang in deze praktijk, ben dan ook zeer tevreden hier over.
Al heel wat jaren ben ik een trouwe cliënt. In al deze jaren nog nooit klachten gehad over wachttijd en behandeling. Ik word altijd vriendelijk, keurig en kundig geholpen door zowel de receptioniste, de tandarts en zijn assistente. Alleen maar lof! Zeker kan en zal ik ook deze praktijk aanbevelen.
alleen ervaring met praktijk de Smedt en daar gaat het allemaal erg zorgvuldig en zijn ze heel vriendelijk
0
Tandarts was: zeer afstandelijk, onvriendelijk, nauwlijks te verstaan, ook niet toen ik dat te kennen gaf, gaf geen uitleg van de behandeling, mijn prothese lag op mijn buik ipv in een bakje, bij het aandrukken na het vullen drukte hij mijn lip tegen m'n tanden wat een klein wondje veroorzaakte, toen ik klaar was en opstond vroeg ik hem of ik de prothese in kon doen, hij keek verbaasd en zei "sorry dat ben ik vergeten" na het indoen controleerde hij staande of het goed zat. Wil niet meer door deze tandarts behandeld worden.
Snel en goede behandeling.
Prima geregeld het gorgelende spoelen voor ontsmetting van tanden en mond vond ik erg goed. HELAAS wel in Plastic beker. Foei dat moet papier zijn.
Bij THC Kwadrant zijn ze allemaal vriendelijk, stellen ze je gerust en vakkundig.
De behandeling was uitstekend. De tandarts besprak het probleem en legde uit wat hij ging doen, hij nam daar alle tijd voor.
Zeer deskundig
Alles gaat volgens afspraken en verwachtingen.
Mijn jaren lange ervaring is Altijd te late behandeling lange wachttijd Wel altijd vriendelijke en zeer goede behandeling Kom lachend binnen en ga lachend weer naar huis
Goed georganiseerd, vriendelijke mensen en een goede tandarts.
Heb als client een prettige ervaring, worden ook prima op de hoogte gehouden , en de medewerking daar waar nodig is ook prettig. Goed en eerlijk advies indien dat nodig is. ( ervaring met echtgenoot)
Over algemeen prima.
dit was al de vijfde waarnemer na het vertrek van tandarts den broeder dit voelt niet prettig
Klantvriendelijke assistenten en tandarts die goed weet wat ze doen. Ze doen het met beleid en dus niet pijnlijk. Dit vergelijk ik met de tandarts uit Rotterdam. Dit is een 10 en daar was een matige 6!
Deskundigheid, staat bovenaan, prettige praktijk met korte wachttijden. .
Via de mail al geïnformeerd over de werkwijze in coronatijd. Vervolgens bij binnenkomst ontvangen door de assistente en wederom uitleg over de regels die gehanteerd worden in de praktijk. Duidelijkheid waardoor je ziet dat iedereen zich er ook netjes aan houdt.
Alles prima geregeld!
Fijne en goede praktijk
Goed geholpen
Ik kreeg van de tandtechniker een afspraak om om 8 uur mijn protege aan te passen en die zou ik dan om 16:35 uur weer ophalen. Een paar dagen voor dat ik er moest zijn, kreeg ik een herinnering dat ik er 16:35 moest zijn. Geen herinnering voor de 9 uur afspraak. Dus ik nam aan dat ik de afspraak verkeerd had genoteerd. Vervolgens moest ik een maand wachten! NIET GOED
Idem
Deskundigheid en begrip voor de corona problemen.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.