
Als patiënt van tandarts M.F. de Booij ben ik zeer tevreden over zijn behandelingen.
Zie boven
Fijn dat ze de corona maat regels goed toepassen
Goed geholpen!
We hebben als gezin onze eerste afspraak gehad met vier jonge kinderen. De tandarts maakte bijna geen oogcontact. Er was geen uitleg of kennismaking. Wij zijn heel teleurgesteld en balen van onze overstap. Onze kinderen vonden het bezoek zeer onprettig doordat er geen communicatie was.
vanaf het moment bij binnenkomst is de ervaring goed
serieuze aanpak m.b.t. covid
Er werd steeds verteld wat er ging gebeuren . Prima uitleg en behandeling . Ben heel tevreden over deze tandarts
Prima voor elkaar.
IK ben altijd zeer tevreden over "mijn" tandarts. Zeer kundig en precies. Daar ben ik altijd zo blij mee. Tip voor de algemene organisatie bij binnenkomst tijdens deze coronatijd: De patiënten die in de rij staan voor een afspraak staan de patiënten die bij de tafel moeten staan voor temperatuuropname en mondspoelen in de weg. Het is (was) niet mogelijk om 1 en een halve meter afstand te bewaren bij binnenkomst. Daarom liep ik even van die tafel weg om de mond te spoelen met waterstofperoxyde. Dan sta je als patiënt op de tocht/ in de kou van de opengaande deur. Misschien is het mogelijk om die tafel bij de entree elders te zetten? (Zijn maar ideetjes hoor ;-) )
Er wordt in de praktijk, in deze coronatijd, goed om gegaan met de regels en hygiene (zover ik kan zien). Ik ben altijd wat angstig geweest voor de tandarts, maar mijn tandarts nu stelt mij op m'n gemak, dat voelt prettig en geeft vertrouwen.
Fijne tandarts. Hij weet goed waar hij mee bezig is. Ik kom hier al van kinds af aan en dankzij hem is het nooit nodig geweest bang te zijn voor pijn. Zelfs de verdovingsprikjes zet hij zo dat je het bijna niet voelt.
Halfjaarlijkse controle verliep correct zoals altijd
Mijn ervaring, ik was te vreden over de behandeling.
De wacht tijd is uitgelopen tot 35 minuten. Dat moet echt veel beter kunnen dit is al jaren een groot probleem. Maar om nu in een wachtkamer te zitten met 5 personen vind ik zeer onprofessioneel gepland. Het onderzoek zelf is prima verlopen.
Tandarts werkt altijd stipt op tijd. Prettig contact, ook met de assistente. Voor zover mogelijk in deze context best persoonlijke benadering.
Nvt
nette en goede behandelingen
Ik vond het fijn dat er naar mij geluisterd werd en begrip getoond voor het feit dat het voor mij extra beladen was deze keer. De extra voorzichtigheid waarmee ik behandeld ben heeft me goed gedaan.
ben snel geholpen, en klant vriendelijk.
Helaas kan ik nog geen ervaringen delen daar ik in afwachting ben van een eventuele behandeling.
x
een vriendelijke tandarts, die volgens mij goed keek bij de controle en duidelijk uitleg op mijn vragen
Niet goed weet volgende afspraak niet en zou twee behandelingen zijn.
De heer de Booij is een kundige tandarts en zowel hij als de assistentes zijn altijd vriendelijk.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.