
Stel me altijd op mijn gemak en zegt altijd wat hij gaat doen en wat hij doet! Al jaren vaste cliënt
Al meer dan 30 jaar mijn tandarts. Een vriendelijk, deskundige tandarts en zijn altijd lieve vriendelijke assistente. Ook voor mijn dochters, inmiddels 24 en 30, die geen andere tandarts kennen.
Ik wordt altijd goed behandeld
Geen klachten. Als loopt perfect, van het secretariaat tot en met het bezoek aan de tandarts/ mondhygiëniste.
Nieuwe tandarts was perfect
Snel en vakkundig geholpen
Xxxx
Bij binnenkomst gemeld aan de balie, na een kwartier komt tandarts Klaver mij op halen en vraagt of ik mij niet aan gemeld had want zij zaten te wachten. Slordig. Ten tweede heet ik geen Cornelis Ad, maar C.A.M.
Uitleg over behandeling kil snel. Geen ruimte voor, het laten landen van wat er werd gezegd. Zonder aan te kondigen dat er nog iemand anders mee kijkt. Als 61 jarige vrouw met slecht gebit, voel ik me kwetsbaar. Miste erg mijn vorige tandarts.
Prima geregeld altijd! Fijn dat je niet meer hoeft te spoelen vooraf i.v.m. corona, was geen aangename smaak.
Professioneel,hoge kwaliteit van werken, perfect.
Vond het niet fijn dat ik alleen naar binnen moest. Van volwassenen snap ik het. Van kinderen niet.
Ik word altijd prima geholpen bij problemen aan mijn gebit.
Goed en vakkundig geholpen.
Goede ervaring,niets om aan te merken.
Van te voren was precies duidelijk wat er ging gebeuren en tijdens de behandeling werd ook aangegeven waar men mee bezig was. Bovendien werd ervoor gezorgd dat je je op je gemak voelt.
goed en vlot werk
We vinden het voor Stein de Smedt heel vervelend dat hij in deze situatie verkeerd! De vervangster Christina ziet er aardig uit, wat ik wel jammer vind is het gebrek aan Nederlandse taal en dat je elkaar dus niet begrijpt! Zeker als iemand in je mond zit is het toch wel prettig dat je er gerust op ligt, niets ten nadelen van de vervanger, maar je bent gewent aan Stein! Hopelijk zit het er in dat hij terug komt en wensen wij hem heel veel sterkte en beterschap in deze tijd!
We werden goed ontvangen en behandeld. Al met al zeer tevreden
Fijne tandarts, altijd vrolijk en in voor een geintje. Heel fijn dat hij ook zegt wat hij gaat doen en hoe het kan voelen.
Goed
Niet moraliserend over roken.
Ik vond Christine, de tandarts heel aardig daar kan ik echt niks van zeggen. Maar het ging er wel heel knullig aan toe en bekisting rond mijn kies kon er bijna niet meer af worden gehaald. Dat duurde wel 8 minuten of langer. Ook toen mijn kies geboord moest worden moest de assistente naar een ander lokaal om een passende boor te halen want er paste geen boor op het instrument. Ook staat er op mijn rekening preventie voorlichting en of instructie, €13,52. Dat ging over hoe ik mijn kies moest ragen, ik had helemaal niet om die instructie gevraagd maar ik heb mijn kiezen al heel wat keren gevraagd ;) Ik weet natuurlijk wel hoe dat moet :) Maar daar moet ik dan wel voor betalen voor die instructie dat vind ik gewoon raar. Eerlijk gezegd werd ik er een beetje onzeker van tijdens de behandeling want het duurde echt 50 minuten of zelfs langer, een heel klein gaatje boren. Dat ben ik bij tandarts Desmet niet gewend, dat gaat heel erg snel. Nogmaals de tandarts zelf was heus wel aardig hoor, maar ik had bijna het idee dat ze soms niet goed wist wat ze moest doen. Daar werd ik wel een beetje onzeker van eerlijk gezegd. Terwijl ik echt niet bang ben om naar een tandarts te gaan ofzo hoor.
De tandarts was zeer kalm en voorzichtig tijdens de controle. Dat was zeer positief. Ik begrijp alleen niet waarom er werd gevraagd of ik (al) gevaccineerd was tegen Covid.....? Dat kwam op mij zeer vreemd over, omdat dat volgens mij totaal niet relevant is!! Ook fluisterde de assistente dat de 'fotootje's best van lang geleden waren (waar de nieuwe tandarts GELUKKIG niet in mee ging!)
Prima nooit later dan de af gesproken tijd bij tandarts van der Vliet . Deze keer was het wel later maar dit was de eerste keer in ongeveer 30 jaar dus ja perfect dus
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.