Ik sta zeker achter de werkwijze zoals u die hanteert: ontsmetten, temp opnemen ed!! En ook fijne at de tand zorg weer doorgaat!!
vriendelijk en zakelijk, even wennen aan de nieuwe tandarts Luz
Prima. Kreeg alleen achteraf en vooraf mijn reminder voor de afspraak met COVID regels, maar dat was op locatie verder wel duidelijk. Twijfelde avond ervoor of de afspraak wel door zou gaan omdat ik niks gehoord had.
De assistenten geven goede voorlichting en doen alles voor goede hygiëne. Bij de tandarts staat veiligheid en hygiëne voorop.
Ik ben zeer te spreken over de tandarts. Wat ik echt vervelend vind is dat ik 5 maanden!!! moet wachten voor een wortelkanaalbehandeling, omdat ik deze niet in gedeeltes wil laten behandelen
De dame die zich voorstelde als de vervanger van dhr van Kleef. Was vriendelijk en goed in haar werk. Geen opmerkingen daarover Het overige personeel leek wat meer last te hebben van de drukte of de 1,5 meter samenleving. De dame die mijn vervolgafspraken moest maken was ronduit onvriendelijk.
Goede tandarts
Ze hebben goede maatregelen getroffen vanwege de Corona voor patiënten en hun zelf
Nog moeilijk te beoordelen.
altijd duidelijk, helder en vriendelijk.
Ben al jaren tevreden met uw praktijk en over Hans Leemans in het bijzonder. Als er iets aan de hand is, wat direct handelen gewenst maakt, is dit altijd nog mogelijk gebleken.
Wordt goed geluisterd en serieus genomen.
Tijdens mijn binnenkomst heb ik een afwachtende houding aangenomen i.v.m. Corona situatie. Er was 1 wachtende in de wachtkamer en er zaten twee dames achter de balie. Werd niet bemerkt, dus zette een stap vooruit. De baliemedewerkster merkte mij nu op en vroeg "Heeft u een afspraak?", was een beetje aan de vroege kant (een kwartiertje) en gaf de tijd aan. Er werd op een onaardige manier verzocht om buiten te wachten en dan twee minuten voor tijd nog een keer te melden. Gaf toe dat ik wel buiten wilde wachten. De baliemedewerkster wilde weer (onaardig) een uitleg geven, maar gaf aan oké wacht al beneden. Samen met nog een man hebben wij buiten afgewacht tot het tijdstip. Hij opperde ook dat het wel wat vriendelijker zou mogen. Wij hebben begrip voor de situatie en zoeken ook alleen een afspraak bij een tandarts op als dit echt nodig zou zijn. Iets later ben ik als eerste naar boven gegaan. Afwachtende bij de deur. (werd nog niet opgemerkt door de dames) Wel door een assistente die al jaren bij de praktijk werkt en deze wenkte vriendelijk dat ik plaats mocht nemen en dat er zo iemand bij mij zal komen. Daarna was ik de enige in de wachtkamer en de man die beneden stond te wachten kwam later. De baliemedewerkers zaten te praten over de vakantieperiode en de opname van de dagen. De man werd ook niet opgemerkt. Even later deed hij ook een stap naar voren. Toen ontdekte de baliemedewerkster de man en zei onvriendelijk "u moet wel naar voren komen, anders zien we u niet." Deze man mocht later ook zitten. Daarna werden we vriendelijk door de assistentes verzocht om het drankje en de handen te ontsmetten. De rest is prima gegaan. Maar moet wel zeggen ik ben meer als 35 jaar bij deze tandartsenpraktijk welkom geheten en ook altijd een prima contact gehad. Maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Snap, dat dit een lastige tijd is voor een praktijk, maar ook voor de mensen zelf die een controle/behandeling nodig hebben. Echt heel jammer dat dit een onprettige ervaring is geweest!
Ik ben ERG bang voor de tandarts, maar deze praktijk is heel goed, om om te gaan met zulke patiënten als ik ! Toppie.
Ben altijd heel tevreden geweest over Tandarts van Kleef. Hopelijk blijft het zo.
Fijne en zeer vriendelijke tandartsen
Prettige nieuwe tandarts, Loes, in omgang en goed in haar verrichte werk bij mij. Jammer dat bij de laatste vraag de site nog niet aangepast is, namelijk Henk van Kleef staat vermeld en Loes Fernandes nog niet dus snel oplossen voordat hij weer verstuurd wordt.
Wel veel maatregelen rondom Corona, maar ga er maar van uit dat het voor de veiligheid van de medewerkers en mij is.
Duidelijk en kundig. Ook eerlijk over de kwaliteit van mijn eigen verzorging.
Fijne rustige behandeling. Ook prettig voor kinderen.
Plezierig contact en snelle afspraak door de telefoon en adequate behandeling.
als zeer prettig
goede tandartspraktijk
De mondhygiëniste mevrouw Kreling is zeer kundig en werkt rustig en is vriendelijk. Ze heeft kennis van zaken. Fijn dat ik voortaan 's avonds kan afspreken. Alleen jammer dat er een dubbele afspraak was gemaakt door de praktijkcoördinator. Dit is al de tweede keer dat ik voor niets kwam. Gelukkig kon ik 's avonds terugkomen. Volgende keer graag beter en secuurder plannen!
Fijn, rust, uitleg !
Wielkamp 1 c
5301 DB Zaltbommel
Tandartsenpraktijk de Wielkamp, het vertrouwde adres voor velen in Zaltbommel en omstreken.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.