Filters

8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
5

slechter dan verwacht

er werd niet goed meegedacht met het maken van een afspraak daar tandarts van erp voor lange tijd niet beschikbaar was daar hij minder was gaan werken volgens zegge , keuze was maanden wachten of een andere tandarts dit vind ik niet getuige van klantvriendelijkheid daar ik al vele jaren patiënt ben bij van erp

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Nee
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Nee
8

goede service, goed behandeld

Ik had een spoedje. En dat is snel en prima opgelost. Dank daarvoor. Groetjes Pieter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Geweldig praktijk . Ik raad iedereen deze praktijk aan !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
9

goede service, goed behandeld

Goeie tandarts eerlijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
9

goede service, goed behandeld

niets dan goeds

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
8

goede service, goed behandeld

Prima, ik kom hier al jaren sinds de Acaciastraat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
7

voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben erg tevreden over tandarts Tolsma. Wanneer ik hem had moeten beoordelen was alles een 9 of 10 geweest. De behandeling nu werd door een assistent verricht, het happen voor een nschtbeugel. Zij lichtte niets toe maar handelde alleen maar zonder aan te geven wat er ging gene.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Nee
9

goede service, goed behandeld

Goed vriendelijk en deskundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
9

goede service, goed behandeld

Uitstekend. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Nee
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Nee
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
7

voldoende, een redelijke ervaring

Heb het gevoel na de behandeling geen tijd meer heb om een vraag te stellen en dat ik gelijk weg moet. Er is maar 1 tandarts geweest die echt iets zei over de toestand van mij gebit na twee/drie jaar te komen. Verser medewerkers achter de balie zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het is lastig om een afspraak te maken, ik kwam er ook ineens achter dat mijn bate tandarts minder is gaan werken en dat de wachttijd to minstens 1/2 maanden kan zijn voor een alleen een vulling

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
8

goede service, goed behandeld

Prettig dat de tandarts weet wie ik ben en waar problemen met mijn gebit zitten. Fijn dat hij altijd goed advies mee geeft. Jammer dat het maken van een afspraak 3 maanden vooraf moet en telefoniste mij dan herhaaldelijk probeert over te halen om een andere tandarts uit de praktijk te bezoeken. Ik heb twee maal een afspraak bij anderen tandartsen gehad en heb dit als onprettig ervaren, dus wil dit nu niet meer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
8

goede service, goed behandeld

goed, snel en vriendelijk behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Nee
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja

Bedrijfsgegevens

Nijverheidssingel 319

4811 ZW [email protected]

076-5227626

[email protected]

Over Tandartsenpraktijk Nijverheidssingel

Johan Tolsma en Hans van Erp kennen elkaar van de Universiteit voor Tandheelkunde in Groningen, waar zij beiden zijn afgestudeerd. In 1985 beginnen zij samen een tweemanspraktijk aan de Acaciastraat te Breda. Na 20 jaar werd het pand echter te klein en sinds 2003 is onze praktijk gevestigd aan de Nijverheidssingel 319 in Breda. Na een recente verbouwing beschikken we over zeven volledig ingerichte behandelkamers. Na binnenkomst dient u zich even te melden aan de balie waarna u kunt plaatsnemen in de wachtkamer. Momenteel werken er een aantal tandartsen binnen deze praktijk: Johan Tolsma, Marina Llorente Garcia, Desi Gercheva en Tamir Ordeman. Desi is gespecialiseerd in kroon en brugwerk en

Over Colosseum Dental Benelux

Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.