
Snel verholpen van drukplekken na plaatsing kunstgebit. Prima en geruststellende uitleg.
Goed
al jaren patiënt bij Johan tolsma ,voor mij geen andere tandarts top.
Sneller dan in het verleden. Met COVID-19 maatregelen zeer goed omgaan. Effectief, klantvriendelijk.
Alle tandartsen zijn vriendelijk , vertellen wat ze gaan doen en stellen je gerust , zijn geduldig en uiterst deskundig in wat ze doen
Mijn ervaring is altijd goed geweest ,had een geweldige Tandarts v Erp. Weet zeker dat die dit zo niet had gedaan maar !! Mij gelijk had doorgestuurd naar het ziekenhuis
Fijne tandarts en lieve collega’s
Correct, eenvoudig, helder, vriendelijk en helder.
Uiterst vriendelijk zowel telefonisch als aan de balie en alle medewerkers Ze nemen de tijd voor je
Aanbellen was nieuw. Begrijp het wel vanwege Corona, daarna vragenlijst en temperatuurmeting. Ook prima. Voor aanvang van consult mond spoelen, ook begrijpelijk. Al met al voelde ik me veilig en werd er accuraat met de situatie omgegaan.
vlotte deskundige behandelingen, duidelijke uitleg door vriendelijk personeel.
Tandarts zeer betrouwbaar. Wachtkamer is kil, kaal, klinisch en onpersoonlijk en zou echt aangepast mogen worden. Assistentes zijn onpersoonlijk en afstandelijk.
wortelkanaalbehandeling (3 stuks) en goed geholpen zonder pijn. Duidelijke uitleg wat wordt gedaan. Al meer dan 30 jaar patiënt bij Tolsma. Zeer tevreden over hem. Vakman!
Heel Goed, wij waren eerst bij een anderen tandarts, maar omdat het daar zo'n gedoe was met mijn zoon was ik overgestapt naar de nijverheidssingel, meteen een hele ander sfeer, als moeder heel geruststellend als je ziet dat je kind het vertrouwen terug krijgt, en nu na jaren een mooi gebit heeft net als wij. Wij zijn er blij mee.
Wanneer de dames van de iets(dan wel een hele hoop) opgewekter zouden zijn zou ik 5 sterren geven. De tandarts en de assistentes zijn echt geweldig. Vriendelijk, zorgvuldig en aandachtsvol. De dames van de receptie hebben echt een training klantvriendelijkheid nodig. Tot nu toe heb ik geen een keer een prettig contact gehad, zowel telefonisch als aan de balie. Kortaf en sjaggerijnig. Kan geen lachje van af.
Prettige ontvangst, goede uitleg, vriendelijke medewerkers.
Het persoonlijke van tandarts van Erp, de tijd die hij in een patiënt nam is er nu totaal niet meer. Wij hebben beide nieuwe tandartsen gehad, waarvan in Desiree een fijne tandarts vind. De andere dame lijkt patienten meer als nummers te zien. Weinig oprechte aandacht en zorg hetgeen bij tandzorg juist voorop zou moeten staan.
Fijne mensen en zeer goed geholpen
Gewoon een fijne praktijk met deskundig en vriendelijke mensen
de beveiliging heel goed de wachttijd was kort, alles is prima verzorgd alleen de volgende afspraak is een beetje te lang?
Duidelijke communicatie en hele goede zorg. Er wordt goed geluisterd naar me en men doet er alles aan om me gerust te stellen.
Vroeger was het een stuk gezelliger bij de tandarts, maar ja, tijden veranderen, geen tijd meer voor een praatje. Voor de rest zal het wel goed zijn, stond zo weer buiten!
Worden altijd goed geholpen. Heel fijn met kinderen, nemen de tijd.
Goed
Deskundig, professioneel en vriendelijk personeel! Ik ga hier met vertrouwen naartoe!!
Nijverheidssingel 319
4811 ZW [email protected]
Johan Tolsma en Hans van Erp kennen elkaar van de Universiteit voor Tandheelkunde in Groningen, waar zij beiden zijn afgestudeerd. In 1985 beginnen zij samen een tweemanspraktijk aan de Acaciastraat te Breda. Na 20 jaar werd het pand echter te klein en sinds 2003 is onze praktijk gevestigd aan de Nijverheidssingel 319 in Breda. Na een recente verbouwing beschikken we over zeven volledig ingerichte behandelkamers. Na binnenkomst dient u zich even te melden aan de balie waarna u kunt plaatsnemen in de wachtkamer. Momenteel werken er een aantal tandartsen binnen deze praktijk: Johan Tolsma, Marina Llorente Garcia, Desi Gercheva en Tamir Ordeman. Desi is gespecialiseerd in kroon en brugwerk en
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.