
Goed op tijd geholpen ze nemen de tijd ervoor
Van tandarts Tolsma was ik gewend dat hij besprak wat er aan de hand was en wat de mogelijkheden dan waren. Bij mijn spoed-bezoek werd er eerst een "verkeerde foto" gemaakt, daarna de "goede" , maar volgens de tandarts was er niets te zien. Geen gaatjes en geen ontsteking. Toen ik vroeg waar de pijn vandaan kon komen, ging ze nog eens kijken en zei dat ze een wortelkanaalbehandeling ging doen en zette een klem in mijn mond. Als dat zorgt dat ik van de pijn af ben en het is de oplossing dacht ik, dan moet het maar. Ze startte en toen meldde de assistente dat ik na afloop nog wel even moest tekenen voor de behandeling. Heb ik nog nooit hoeven doen, maar ik wilde van de pijn af. Nog steeds niet weet ik of de pijn echt van mijn laatste kies komt waar de kanaalbehandeling is gedaan, want ik had aangegeven dat mijn voorlaatste kies pijn doet. Na afloop moest ik tekenen en werd mij verteld dat het boortje was afgebroken en over twee weken de behandeling zou worden afgemaakt. Ik kon nog veel napijn krijgen. Daarvoor moest ik zelf 2 paracetamol nemen en ibuprofen. Ik heb enorm veel pijn gehad en kon de dag erna niet werken. Ik heb gebeld voor een controle en advies.
Tandarts is altijd vriendelijk en praktijk neemt goede maatregelen ivm covid
Als je voor het eerst bij een nieuwe tandarts komt na jarenlang bij Tolsma en Janneke te zijn geweest, vind ik het niet meer als normaal om je voor te stellen en even een praatje te maken. Gebit nakijken en schoon maken was prima.
Goed
Altijd vriendelijk, goede zorg,en geduld.
Keurig op tijd binnen geroepen en ook snel weer buitne.
Ik werd professioneel maar ook persoonlijk benaderd.
Goed
Alles goed geregeld en de mensen zijn kundig.
Niets dan goeds te melden.
Tolsma is al 28 jaar mij Tandarts naar volle tevredenheid. Altijd vriendelijk en behulpzaam. En mijn mondhygiëniste is precies zo.
Goed!
Alleen kijken ze niet zo nauw met de minuten met gebids reiniging en de tandarts sprak gebrekkig Nederlands volgens mij was het een Griek vind wel dat ze de Hollandse taal goed moeten beheersen
Snel
N.V.T.
overall, tevreden met alles. :)
Ik ben snel en goed geholpen
Mijn kinderen zijn voor het eerst echt naar hun leeftijd behandeld en ze hebben het erg goed gedaan doordat ze op hun gemak zijn gesteld en er de tijd voor genomen is. Ik wilde van praktijk veranderen ivm woonadres maar zoals het nu gaat ben ik van gedachten veranderd.
Vriendelijke medewerkster achter de balie Mondhygiëniste heeft goed werk gedaan en vriendelijke tandarts Marina was top; geen gaatjes!
Er wordt duidelijk gecommuniceerd over wat er gedaan wordt en nodig is. Er is ook alle ruimte voor vragen.
kunnen tegen een geintje mij kies is prima gemaakt Duim om hoog
Ik heb de laatste jaren al verschillende veranderingen gezien,dus mijn oordeel is beperkt, als je nog nooit in 17 jr, 'n echte behandeling hebt gehad behalve wat tandsteen verwijderen,dus ik weet niet of mijn oordeel er toe doet,alleen klopte de naam niet die door de telefoon mij was doorgegeven, n.l. Daniella die kon ik op de lijst terugvinden, en achteraf ben ik niet zeker of het tandsteen is verwijderd.
De tandarts sprak niet heel goed Nederlands waardoor ik het minder goed verstond en ik dacht dat ze mij minder goed begreep. Ik was tandarts van Erp gewend waar ik al 35 jaar kwam. Bij het schoonmaken keek ze soms de andere kant op met de draaiende materialen in mijn mond. Dat voelt niet heel erg fijn. De assistente was erg vriendelijk. Bij binnenkomst vond ik alles wat smoezeliger en minder vriendelijk dan ik van de praktijk voorheen gewend bent. Kaarten rommelig op elkaar gestapeld. Invulformulier leek bijna van een type machine afkomstig....De man die naast mij kwam zitten zat niet op 1,5 meter afstand. Dus na 35 jaar heel tevreden nu toch wat minder en beraad ik me op een andere tandarts
Heb soms wat moeite met de communicatie, daardoor kunnen er misverstanden ontstaan.
Nijverheidssingel 319
4811 ZW [email protected]
Johan Tolsma en Hans van Erp kennen elkaar van de Universiteit voor Tandheelkunde in Groningen, waar zij beiden zijn afgestudeerd. In 1985 beginnen zij samen een tweemanspraktijk aan de Acaciastraat te Breda. Na 20 jaar werd het pand echter te klein en sinds 2003 is onze praktijk gevestigd aan de Nijverheidssingel 319 in Breda. Na een recente verbouwing beschikken we over zeven volledig ingerichte behandelkamers. Na binnenkomst dient u zich even te melden aan de balie waarna u kunt plaatsnemen in de wachtkamer. Momenteel werken er een aantal tandartsen binnen deze praktijk: Johan Tolsma, Marina Llorente Garcia, Desi Gercheva en Tamir Ordeman. Desi is gespecialiseerd in kroon en brugwerk en
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.