
Beste, Het was ooit een persoonlijke tandarts.. maar dat is het allang niet meer! Ik heb een afspraak gemaakt, bleek mijn tandarts weg te zijn zonder dat ik hierover bericht heb ontvangen.. dit vindt ik echt slechte service.. Iedere keer een andere tandarts.. Sinds dat het is overgenomen door een grote organisatie! De laatste tandarts heeft mij wel heel goed geholpen, maar zij gaat ook weg! Dat zegt toch iets over dit praktyk.. ze gaan allemaal weg! En allemaal verouderde spullen.. wel overnemen, maar zo goedkoop mogelijk de praktyk aanhouden.. airco’s zijn zwaar verouderd en doen het volgens mij niet.. En hoge rekeningen doorberekenen!
Het voelde voor mij als een heel zorgvuldige behandeling.
Zij heeft me heel goed geholpen en advies gegeven. Ik wil bedanken aan tandarts Roxana.
Deskundige en professionele aanpak. Vriendelijk, goede adviezen . Ik ben behandeld door Agi
Zie boven
Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de behandeling en de mondhygiëniste. Ik kom al jaren bij Nicole en wil ook niemand anders meer.
Jammer dat de praktijk zo groot is geworden. Voel me tegenwoordig een nummer. Voorheen was er nog wel tijd voor een praatje en menselijk contact, dat is niet meer, tenminste ik krijg niet dat gevoel.
Heel goede en snelle behandeling.
Ben best wel bang( nerveus) en werd fijn op mijn gemak gesteld. Mocht mijn oortjes in en muziek aan, dat gaf mij veel rust.
Ik kon netjes zelfde dag terecht met een kapotte vulling, vakkundig en vriendelijk geholpen
Goed
Doordat ik vorig jaar vaak een defect gebit had en vaak ter reparatie moest aanbieden, was ik kind aan huis. Daardoor kreeg ik vaak met dezelfde mensen te maken, vooral bij de receptie. Ik hoefde mij niet meer te legitimeren, hahaha
zie boven
Ik ben allang bij deze praktijk altijd vriendelijk
Heel tevreden
Ik kom hier al sinds mijn 12de jaar Dus 40 jaar Altijd vriendelijk
Vriendelijk en deskundig geholpen
Kundige en heel vriendelijke behandeling gehad bij de Mondhygiëniste. Binnen een half uurtje stond ik weer buiten met schone en frisse tanden.
Correct in afspraak. Aanmelden bij receptie. En vrij snel ontvangen bij tandarts en assistente. Wat ik miste is het zichzelf voorstellen van de tandarts en ook de assistente. Ik ben hier op gesteld. Ik kom hooguit 1x per jaar en dan is namen onthouden lastig. Bovendien is tijdens de behandeling erg veel vocht gebruikt. Niet erg, maar is een aandachtspunt. Bovendien had ik ‘enigszins’ het gevoel dat ik een beetje onderdeel was van een race tegen de klok. Niet qua behandeling zelf maar in het totaal beeld van de tandarts. Zeg maar dat het ‘Spaanse temperament’ naar boven kwam zoals wanneer je in een restaurant uit gaat eten. Verder alles correct! Maar er mag een ontspannen muziekje klinken in de wacht ruimte, is een idee…
Hi, ik heb een afspraak gemaakt voor controle en schoon maken, maar toch fout gegaan, na het controle moet weer opnieuw afspraak voor schoon maken, dan vraag ik me Waarom? Dit is twee jaar zo gebeurt .
al jaren bij deze praktijk.
De controle was zeer goed, goede tandarts
Mijn ervaring met de praktijk en tandarts is gewoon zoals het hoort ,vriendelijk personeel en altijd een oplossing!
Fijne vriendelijke mensen en ik word juist behandeld.
Goede vraagstelling. Prima onderzoek naar mijn klachten en goede afhandeling en vervolg.
Nijverheidssingel 319
4811 ZW [email protected]
Johan Tolsma en Hans van Erp kennen elkaar van de Universiteit voor Tandheelkunde in Groningen, waar zij beiden zijn afgestudeerd. In 1985 beginnen zij samen een tweemanspraktijk aan de Acaciastraat te Breda. Na 20 jaar werd het pand echter te klein en sinds 2003 is onze praktijk gevestigd aan de Nijverheidssingel 319 in Breda. Na een recente verbouwing beschikken we over zeven volledig ingerichte behandelkamers. Na binnenkomst dient u zich even te melden aan de balie waarna u kunt plaatsnemen in de wachtkamer. Momenteel werken er een aantal tandartsen binnen deze praktijk: Johan Tolsma, Marina Llorente Garcia, Desi Gercheva en Tamir Ordeman. Desi is gespecialiseerd in kroon en brugwerk en
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.