Netjes en correcte behandeling goed te woord gestaan heel tevreden
Ik wacht nog steeds op kostenraming? ?
Zie de cijfers.
Eerlijke tandzorg ben zeer tevreden hoe ze met mij omgaan.
Gewoon goed
Goede behandeling; weinig tijd voor communicatie. Niet gevraagde uitleg over reinigen ed. wordt in rekening gebracht.
Ik ben zeer tevreden over de praktijk
prima en vakkundig
zeer tevreden, keurig nette en vriendelijke mensen om je heen, die je een vertrouwd en geruststellend gevoel geven.
deskundig geholpen, afspraken altijd keurig op tijd (geen wachttijd in de wachtkamer)
Prima en verwijzende naar de beoordeling, valt er niets aan toe te voegen! 👍
Hoewel er ook een aantal klantvriendelijke en gemotiveerde tandartsen en tandtechnici werken is bij mij bij het trekken van de tanden en het voorzien van een noodprothese zeer zeker niet klantgericht gewerkt en zeker onvoldoende en oppervlakkig geïnformeerd. Ik geef toe geen held te zijn bij de tandarts, dat is waarschijnlijk de reden dat een en ander de afgelopen 60 jaar uit de hand gelopen is. Maar die wetenschap zou toch aanleiding moeten zijn voor enig begrip, rust en goede rustige communicatie. Ik heb dat bij mijn eerste vier consulten zeker niet zo ervaren. (Bij elk van deze consulten werd de vraag gesteld 'kennen wij elkaar?', wat voor mij weinig betrokkenheid bij en weinig kennis van de patiënt inhoudt, om van de voorbereiding op de te verrichten handeling nog maar te zwijgen). Bij het trekken (voorwaar niet iets waar de gemiddelde patiënt reikhalzend naar uitkijkt) werd 20 minuten te laat begonnen, waarbij vier keer extra bijgespoten moest worden om te verdoven, om vervolgens te mopperen over het feit dat nu de hele dag tijd ingehaald moest gaan worden, afgewisseld met onderling uitwisselen van privé-informatie met de assistent-collega, waarbij de patiënt minder relevant en aanwezig leek. Hierdoor werd nodige informatie verstrekt tijdens het hechten. Vervolgens hebben de wonden onder de noodprothese drie dagen nagebloed, terwijl in het weekend in de praktijk (tegen beloftes in) niemand te bereiken was, waardoor hulp in andere dienstdoende praktijken gehaald moest worden. Eenmaal wel contact werd de noodprothese enigszins opgevuld wat helaas verder geen soelaas bood. Heb zelf besloten om maar een tiental weken zonder prothese rond te lopen om de wonden te laten genezen, waardoor de noodprothese mogelijk verdraagbaar zou kunnen worden. De noodprothese is inmiddels 'gerebased', waardoor met veel 'kleefpasta' de prothese een aantal uren op zijn plaats blijft zitten, maar deze is zeker lang nog niet 16 uur per dag te verdragen in de mond. Al met al denk ik dat de klantvriendelijkheid en het inlevingsvermogen van vooraanstaande medewerkers zeker een 'oppoetsbeurt' kan gebruiken. Zeker als men wil dat de praktijk om professionaliteit EN klantvriendelijkheid aanbevolen wordt bij anderen. Ik heb er spijt van in dit geval eens niet naar mijn echtgenote geluisterd te hebben, want zij heeft enkele jaren gelden uw praktijk al verlaten om soortgelijke redenen. Ik hoop dat u iets met deze informatie kunt en wilt doen, want zoals gemeld werken er ook medewerkers die zeker hun werk een warm hart toedragen. Mocht u geïnteresseerd zijn in mijn mening over de financiële afwikkeling van zaken, mag u mij dat melden. Ik kan u nu al wel melden dat de toon die 'Infomedics' aanslaat in haar 'aanmaningen' mij ook 'koude rillingen' bezorgt. Laat dan patiënten betalen na het consult als er zo slecht betaald wordt.
telefoniste/receptioniste waren niet vriendelijk en hielden geen rekening met de wensen van de klant. Vergat extra(hemelvaart) vrij dag zodat heel het schema in de war liep en ik de dupe daar van werd
Het was een prettige en goede behandeling. En alles ging goed op tijd en de medewerkers waren zeer vriendelijk. Dus zeker is Videntie aan te raden.
Streuvelslaan 16
4707 CH Roosendaal
Het aanbieden van complete mondzorg met waarborg voor een voortreffelijke kwaliteit betekent dat je veel 'in huis' moet hebben. Veel kennis, gemotiveerde en gespecialiseerde mensen én een goede organisatiestructuur. Samenwerking en organisatie bepalen het succes van onze praktijk en daarmee de tevredenheid van u als patiënt! En dat laatste telt. Want als u tevreden bent, dan zijn wij dat ook.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.