Heel lieve mondhygiëniste.
Goede en duidelijke informatie gehad over de begroting behandelingen staan nog in het vooruitzicht . Kan daar nog niets over zeggen.
erg goed
Communicatie naar mij als patiënt schiet ernstig tekort. Tot twee keer toe door mondhygieniste telefonisch benaderd daags tevoren de afspraak te vervroegen. Dit was lastig te regelen met mijn werk. Kwam op mij over als puur eigenbelang van de mondhygieniste, behandeling duurde gewoon 20 min terwijl ze aangaf meer tijd nodig te hebben, wat dus niet zo was.
Jammer dat bij eerste bezoek niet direct tandsteen verwijderd wordt en dat er een nieuwe afspraak voor gemaakt moet worden. Deze afspraak is ruim twee weken later omdat er eerder geen plaats is. Dit had ik niet verwacht. Vervolgens krijg ik zowel via mail als sms twee data voor afspraken gestuurd die niet overeenkomen met de gemaakte afspraak voor 20 september. Bij telefonische melding hiervan bleek de medewerker niet in staat na te gaan wat de reden is geweest. Bij mijn suggestie dat deze afspraken mogelijk een andere patiënt betroffen en dit mogelijk in het spreekuuroverzicht te zien zou zijn, bleek een check niet mogelijk.
ik ben nog niet behandeld
Graag voorlichting waarom er gevraagd wordt naar welke medicijnen ik gebruik. Jammer dat ik iedere controle met een andere tandarts heb temaken.
Wat rommelig dit maal, werd gebeld met verzoek eerder te komen en moest vervolgens bijna 20 minuten wachten. Bleek een stroomstoring. Om irritatie te voorkomen had men beter mij tijdens het wachten op de hoogte kunnen stellen ipv in behandelkamer zelf.
Tijdens behandeling door mondhygienste brak vulling af. Er zat veel tijd dit moment en moment van oplossing (4 weken) plus nog eens drie weken voor inlay/kroon gereed was.
Je kan blijven terugkomen tot dat je zelf de overtuiging heb dat je er ook zelf tevreden bent.
ben de koning te rijk met Videnti, alle lof
Met de tandarts goede ervaringen. Zij is duidelijk en hoogst bekwaam. Minder enthousiast ben ik over de kaakchirurch. Niet over haar vakbekwaamheid, maar over haar communicatieve vaardigheden en het empatisch vermogen. .
Uitstekend geholpen
Ik ben zeer tevreden vriendelijk personeel.
Er werd tijd en aandacht aan mijn bezoek besteed. Vooral omdat ik toch wel heel erg tegen het bezoek op zag.
prima behandeld alleen bij de laatste boven prothese die ik nog maar 6 maanden heb is er al 2 maal een tand uit gebroken de 1 maal was het nog garantie maar bij de 2de tand kreeg ik wel een rekening is er iets van een garantietermijn of niet.Hierin ben wel een beetje teleurgesteld Videnti Steuvelslaan.
Zeer professioneel
Positief. Kundig personeel. Aan de balie even een discussie over de tijd. Zij hadden een andere tijd als ik.
Streuvelslaan 16
4707 CH Roosendaal
Het aanbieden van complete mondzorg met waarborg voor een voortreffelijke kwaliteit betekent dat je veel 'in huis' moet hebben. Veel kennis, gemotiveerde en gespecialiseerde mensen én een goede organisatiestructuur. Samenwerking en organisatie bepalen het succes van onze praktijk en daarmee de tevredenheid van u als patiënt! En dat laatste telt. Want als u tevreden bent, dan zijn wij dat ook.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.