Filters

8

goede service, goed behandeld

Ondanks het slechte ondergebit, toch tevreden na de oplossing die werd aangeboden voor een nieuw ondergebit met steg!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
9

goede service, goed behandeld

Mijn zoon en ik zijn altijd zeer tevreden over Videnti. Vriendelijk personeel en we worden altijd goed behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer goede en vriendelijke behandeling, alleen al 5 dagen last van verdovingsinjecties en napijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Nee
8

goede service, goed behandeld

Was goed hoor. Ik had alleen iets meer willen weten over waar ze naar kijken bij mijn peuter. Misschien had ik daar ook meer naar moeten vragen. Verder was ze ontzettend vriendelijk en kregen we uiteindelijk mijn zoontje in de stoel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Nee
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Het was meer dan ok, ik kan nog drinkwater en koffie/thee aanraden; en betere communicatie met medici.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

snelle en vakkundige behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
8

goede service, goed behandeld

Fijne vriendelijke mensen met alle uitleg en zorg die er nodig is

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
9

goede service, goed behandeld

Bekwame en professionele tandarts. Geeft goede uitleg over wat er gaat of moet gebeuren in een ontspannen sfeer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
9

goede service, goed behandeld

Heel erg tevreden,geen lange wachttijden,tandarts en assistenten zijn vriendelijk, en werken vlot door.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
8

goede service, goed behandeld

Behandeling prima maar helaas niet de kwaliteit van het gebit. In ruim 2 jaar veel manco's nl. afbreken van rechterkies, linkerkies en nu weer een voortand .

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Nee
8

goede service, goed behandeld

Mijn ervaring vedenti is positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel? N.v.t.
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
8

goede service, goed behandeld

Goed;accuraat;vriendelijk;sympathiek

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
8

goede service, goed behandeld

zou graag weten na de behandeling wat zou het mij gaan kosten om een nieuw vervangend klik gebit te krijgen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Nee
7

voldoende, een redelijke ervaring

Viel me de laatste maal op dat de wachtkamer wat sjoekelig werd, banken vol met vlekken en de rand van de tafel afgeplakt, dat staat wat armoedig. Heb een keer vanuit de ligstoel bloed op de lamp gezien, daar werd ik niet zo vrolijk van, vandaar hygiëne een 6, maar dat was niet de laatste maal hoor. Kosten nog noiit iets over vernomen, dus een 1 gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
8

goede service, goed behandeld

Ben dik tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
8

goede service, goed behandeld

Ik begrijp niet dat het terug plaatsen van een uitgevallen tandje over de 80 euro moet kosten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
6

voldoende, een redelijke ervaring

Sinds een jaar wat achteruit gegaan in klantvriendelijkheid Het plannen en afzeggen regelmatige. Niet erg vriendelijk bij receptie naar elkaar toe.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
8

goede service, goed behandeld

Enig puntje zijn de wachttijden. Ik was in de veronderstelling dat als wij vroeg zouden gaan het niet erg uit zou lopen. Helaas moesten wij alsnog een half uur wachten. Begrijpelijk wanneer er spoed gevallen tussendoor komen (ook dit hebben wij ervaren en dan wil je zo snel mogelijk geholpen worden). Voor de rest zijn wij erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat is uw totaal oordeel?
  • Hoe heeft u het tandheelkundig handelen ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn ervaren voor het maken van een afspraak?
  • Hoe heeft u de wijze waarop uw behandelaar u informeerde over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne in de praktijkruimte ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie van de behandelaar ervaren?
  • Hoe heeft u de hygiëne tijdens de behandeling ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening en presentatie van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren?
  • Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja

Bedrijfsgegevens

Streuvelslaan 16

4707 CH Roosendaal

0165-550920

[email protected]

Over Videnti Streuvelslaan

Het aanbieden van complete mondzorg met waarborg voor een voortreffelijke kwaliteit betekent dat je veel 'in huis' moet hebben. Veel kennis, gemotiveerde en gespecialiseerde mensen én een goede organisatiestructuur. Samenwerking en organisatie bepalen het succes van onze praktijk en daarmee de tevredenheid van u als patiënt! En dat laatste telt. Want als u tevreden bent, dan zijn wij dat ook.

Over Colosseum Dental Benelux

Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.