Mijn ervaring is goed voor mezelf , ik ben erg tevreden over de tandarts ze is altijd lief en houdt rekening met mijn wensen . Aan de balie vind ik een telefoniste niet altijd even vriendelijk. Ik heb mijn dochter jullie toentertijd aanbevolen maar ik vind dat jullie ze nu niet serieus nemen omdat zij 2 keer haar afspraak voor losse spalk af heeft moeten zeggen wegens gezondheidsredenen zowel ook voor jullie beter is dat ze niet komt vanwege 1 ste keer last van haar stem ( bijna niet kunnen praten ) 2 de keer had ze Corona verschijnselen (was gelukkig geen Corona) Toen ze beter was en weer een afspraak wilde maken was er de eerst komende weken geen tijd zei de telefoniste en het werd haar zelfs kwalijk genomen dat ze 2 keer had afgezegd en dat het niet eerder kon. Heeft daarna gemaild en een klacht ingediend omdat ze niet fijn is geholpen en daar heeft ze tot nu toe geen enkele reactie over gehad. Ik wil me verder niet mengen in deze discussie want ze kan zelf heel goed haar boontje doppen maar omdat ze geen reactie op de mail gehad heeft wil ik door deze beoordeling mail jullie dit laten weten.
Ontspannen
Bij binnenkomst het melden en ontsmetten, bij de tandarts mondspoelen en de tandarts met masker en spatscherm.
Accuraat, direct, deskundig en doorpakken
Prettige sfeer, deskundige medewerkers, op tijd geholpen
_
Altijd al door medewerkers bij deze tandartsen goed behandeld
Twee vullingen gehad waarvan eentje lastig te vullen was, tandarts was erg rustig en vriendelijk aanwezig.
Nvt
Helaas kwam de corona-crisis tussenbeide, waardoor ik lang moest wachten op het eindresultaat van de behandeling, maar daarvoor ging alles soepeltjes en werd ik volgens afspraak behandeld. Ik heb inmiddels de hele vragenlijst doorgescrold. Wat ik mis is: de laatste behandelaar was Rens die mij een prachtig gebit heeft gegeven. Rens staat niet bij het lijstje met namen en ik weet wel niet wat zijn beroep precies is, maar hij heeft zijn werk fantastisch en met veel plezier gedaan. Hij is wel kleurenblind maar daar heb ik verder geen last van en ik wil hem heel graag een grote pluim geven! Na 2,5 jaar tobben, heb ik eindelijk mijn tanden en dus ook mijn gezicht weer terug...
Nvt
Op dinsdagavond bleef bijna mijn hele kies in een toffee hangen.....dat was niet fijn!! Op woensdagochtend meteen gebeld en ondanks het feit dat tandarts Biskop een vol programma had werd er met haar overlegd en kon ik er toch tussen geplaatst worden en heeft ze zelfs mijn kies nog kunnen repareren.....hoe mooi is dat..... ben daar erg blij mee :)
Vriendelijk.
Ik heb een grote angst voor de tandarts,maar ik denk dat het wel goed komt. Ten eerste de assistentes vriendelijke meiden en mevrouw van Gils gaf mij ook een gerust gevoel. Krijg binnenkort een botopbouw van de bovenkaak met implantaten BRRRR......,maar gelukkig zag mevrouw van Gils dat het niet mooi meer was mijn bovengebit Ik heb misschien 1 kleine opmerking en dat is dat ik een botopbouw krijg met implantaten.... Dan lees ik het informatie blad wat ik mee kreeg,maar dat gaat over de onderkaak.....en niet over botkorrels,opbouw of je tandloos rondloopt enz, enz. Misschien een tip,want als je op internet gaat zoeken je komt de gekste dingen tegen. Alvast bedankt Nicole van Gaans
Kan niet beter!
Vriendelijk en hygiënisch
Vind t alleen wel vervelend dat er geen toezicht is op de wachtkamer, mensen zitten gewoon op hun telefoon
Verschillende tandartsen, soms lange tijd voordat je een afspraak kan maken. Nu met de carona tijd wel gelijk aan de beurt + punt, maar ze hebben maar een bepaalde tijd waar ze zich aan moeten houden om uitloop te voorkomen - punt waardoor ik terug moest omdat het niet goed afgehandeld was.
De binnenkomst was niet klantvriendelijk. De dame in questie was zeer onvriendelijk. Ik begrjjp de voorzichtigheid, maar dit kan ook gepaard gaan met vriendeljjkheid. Ik werk zelf in de zorg, dus weet heus wel hoe het werkt tijdens deze periode. De tandarts en assistente aaren wel vriendelijk/ klantvriendelijk. Wat mij wel verbaasde dat ik moest tekenen dat ik geen corona had. Ik had geen ziekte verschijnselen, maar weet toch niet of ik het onder de leden heb, of misschien al heb gehad.
Behandeld door mevr.van Gils. Goede uitleg en vriendelijke behandeling. Moet over een jaar terugkomen
Zie boven
Zou een stralende bovenprothese krijgen. Een jaar na trekken nog steeds geen prothese in kunnen. Waar door doordat mw van Gils theoretisch niet klopte. Te veel bot weggehaald waardoor ik geen bovenprothese fatsoenlijk inkan. Ook mondbrand gekregen door de trauma in mijn mond. De juiste optie had geweest alles trekken en opnieuw opbouwen. Mijn eigen ondertanden raken nu mijn bovenkaak. Dus nooit meer een ontspannen mond Goedkomen gaat dit niet meer. Zal hier mee moeten leren leven Dat betekend dat ik thuis kan zitten als plantje omdat ik de prothese niet lang inkan. En zonder tanden ga ik de deur niet uit. Dus leven buitenshuis met pijn en een super slecht zittend gebit doordat er teveel bot is verwijderd en het niet fatsoen lijk blijft zitten. Gelukkig had ik voor mijn trouwen naar mijn innelijke stem geluisterd. Heb in ieder geval kunnen genieten van mijn trouwen en huwelijksreis na 14 mei 2019 is mijn leven veranderd in een hel..... Bedankt mw van Gils
Meneer wilt u een stap achteruit doen.(ivm corona begrijpelijk) maar ik stond ruim achter de opgeplakte streep op de grond. Facturen gaan nogal eens fout zoals ook nu. Wat de tandartsen zelf betreft ben ik zeer tevreden. Wel zou ik het op reis als ze wat meer info gaven over kosten van behandelingen die ze willen gaan doen. En of deze wel of niet verzekerd zijn!!!!
Ik kan iedereen Videnti aanraden je wordt er vriendelijk te woord gestaan en krijg goede uitleg met wat gaat komen. Mij vrouw is al heel lang bij Videnti naar alle tevredenheid.
Correct geholpen
Streuvelslaan 16
4707 CH Roosendaal
Het aanbieden van complete mondzorg met waarborg voor een voortreffelijke kwaliteit betekent dat je veel 'in huis' moet hebben. Veel kennis, gemotiveerde en gespecialiseerde mensen én een goede organisatiestructuur. Samenwerking en organisatie bepalen het succes van onze praktijk en daarmee de tevredenheid van u als patiënt! En dat laatste telt. Want als u tevreden bent, dan zijn wij dat ook.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.