Bij Riny van Gils geweest voor implantaat en werd vriendelijk behandeld en goede uitleg gegeven over de verdere behandeling.
Mijn zoontje van 4 vind alles interessant en als je dan zelf in de stoel ligt is het weleens lastig om hem in de gaten te houden. De tandarts en de assistente hadden dit al snel door en legden heel geduldig uit wat ze aan het doen waren. Hij mocht zelfs samen met de tandarts een foto van mijn gebit maken (lees op het gele knopje drukken). Kind blij en moeders een rustige behandeling in de stoel.
Nvt
Goed en tijdig verzoek ontvangen om een afspraak te maken via de e-mail, later digitaal Corona checklist ingevuld, op tijd voor mijn afspraak opgeroepen, wachtlokaal is Corona proof, na controle duidelijke afspraak gemaakt voor de volgende controle
De tandarts (Biskop) geeft goed advies en kundige behandelingen.
periodieke reiniging [nu iets langer geleden a.g.v. Covid-19] en aansluitend de halfjaarlijkse gebitscontrole. Fijn dat dit kan worden gecombineerd. Vriendelijke en kundige assistent [Liselotte] en een eerste kennismaking met nieuwe tandarts, verder geen bijzonderheden
Duidelijk, goed geholpen. Niks op aan te merken.
je wordt vriendelijk te woord gestaan. Tandarts van belle stelt me alrijd op mijn gemak. Heeft geduld. Assistente is alrijd behulpzaam en lief.
Het was mijn eerste keer in deze praktijk. Ik werd goed op mijn gemak gesteld en de tandarts vertelde van te voren precies wat hij ging doen.
ondanks corona kon ik heel snel terecht voor een 1e gesprek daarna werd er zeer snel gehandeld de volgende afspraak was al 3 weken later zeer professionele en gelukkig pijnloze behandeling hoog service-level omdat ik de maandag erna zelfs om 07h30 sochtends al terecht kon voor een korte controle kortom ; geweldig ( ik had het al veel eerder moeten doen )
Het terug plaatsen van een uitgebroken tand was snel geregeld, binnen 24 uur weer terug.
zeer goed
Ook tandartsassistente en tandarts Van Belle, met inachtneming van de Corona restricties, handelden zoals altijd professioneel met de juiste empathie.
Snap niet als ik een afspraak bij een nieuwe tandarts heb, dat er dan niet van te voren Mijn medische gegevens worden gelezen om zo goed voor de dag te komen en dan mij gerust te stellen. Mijn gegevens op de verwijsbrief kloppen ook niet. Ben verhuist van Haarlem naar Roosendaal waarom worden mijn oude gegevens gebruikt van mijn medische dossier Naam tandarts: saravia
vak kundig
was voor mij de eerste keer bij deze tandarts
Afspraken verlopen nooit op tijd.
Lang moeten wachten voor behandeling. ( 6 wkn )
Allemaal goed geregeld
Prima geholpen, duidelijk
Een nieuwe tandarts en assistenten die merkbaar aan zijn capaciteiten twijfelen. Zijn werkwijze komt duidelijk niet overeen met wat zij gewend zijn. Verder *****e Corona-maatregelen in een tijd waarin Corona geen rol meer speelt. De grafieken van het RIVM laten zien dat niemand meer aan Corona sterft en dat er geen ziekenhuisopnamen meer zijn. Desondanks temperatuur meten en mond spoelen met wat voor een goedje?? Het zou goed zijn, de hysterie wat in te dammen i.p.v. te stimuleren.
Super tevreden met Sandra Biskop
Is er wat kun je er altijd gelijk de zelfde dag terecht.nog.
De half jaarlijkse controle was 1 dag van te voren afgebeld ivm Prive omstandigheden ik moest nieuwe afspraak maken dat zou pas Drie maanden later kunnen Inmiddels hadden we wel vrij genomen en andere afspraken op die dag gepland Plot kies afgebroken Gelukkig kon ik drie dagen later wel terecht. Ik eigen tandarts Nee hoefde kus niet te bewaren Wel gedaan je weet maar nooit En inderdaad niets aan te doen behalve oude kies erin vast lijmen en dan maar kijken Ik moest spielen van te voren ik dacht water maar bah bah het was echt vies Vinden de meeste zeiden ze Maar vertellen wat het was ho maar
Zoals altijd een correcte behandeling
Streuvelslaan 16
4707 CH Roosendaal
Het aanbieden van complete mondzorg met waarborg voor een voortreffelijke kwaliteit betekent dat je veel 'in huis' moet hebben. Veel kennis, gemotiveerde en gespecialiseerde mensen én een goede organisatiestructuur. Samenwerking en organisatie bepalen het succes van onze praktijk en daarmee de tevredenheid van u als patiënt! En dat laatste telt. Want als u tevreden bent, dan zijn wij dat ook.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.