goede uitleg tandarts over het behandelen van het gebit. Goede behandeling/schoonmaken van het gebit. Extra opinie van andere mondhygienist met tips.
Neemt vóór de patient en geeft goede uitleg.
Mevrouw Rinie van Gils heeft me zeer hartelijk ontvangen. En voor de Kerst is mijn probleem helemaal verholpen. Zeer snel een goed behandelplan samengesteld en ingepland. Helaas staat haar naam er niet bij in onderstaande enquête.
heel goed
Zoals altijd vriendelijke medewerkers of het nu aan de balie is of de tandartsen plus assistentes,altijd een vrolijk gezicht ze luisteren ook echt geven advies. Je kan ze alles vragen.
He was zeer goed behandelt.
Alles oke voor controle.
Veel vriendelijk en goede verzorging.
Zowel de mondhygiënist als de tandarts geven een duidelijke uitleg wat er moet gebeuren. Ze zijn vriendelijk en stellen je gerust. Zelfs belde de tandarts daags na een grote en langdurige behandeling op met de vraag hoe het ging.
Al enige jaren ben ik onder behandeling van Mevr. Van Gils, een zeer kundige en vriendelijke tandarts/implantologe.
Ik heb geen klachten over deze tandartspraktijk. Je word goed geholpen en word door iedereen vriendelijk te woord gestaan.
Ben zeer te spreken over de behandeling voorbereiding plaatsen implantaat die ik heb ondergaan totaal geen klachten De behandeling is 1 week geleden uitgevoerd en merk er helemaal niets van prima dus
Deskundig personeel en zeer goede service met advies. Dit kan ik zondermeer eenieder aanbevelen
voor de rest vlot en prettig geholpen
Ondanks de heftige corona 2 tijd is de afspraak netjes en respectvol gelopen. Zeer tevreden over deze tandarts.
Ik belde vorige week dinsdag ivm met kloppend gevoel in de beurt van mijn implantaat. Aangegeven dat wellicht niet de implantaat zelf pijn doet. Woensdag op controle bij mevr Van Gils. Gelijk foto’s gemaakt. Toen ze vernam dat de implantaat door mijn parodontoloog werd gezet en niet door haar, heeft ze me daarheen gestuurd. Zonder eerst uit te sluiten of de pijn niet door de implantaat veroorzaakt werd. Donderdag ben ik dus op controle bij paro geweest. Weer foto’s gemaakt. Daar bleek dat de implantaat prima in orde is en geen pijn geeft. Terug doorverwezen naar de tandarts. Vrijdag weer terug bij Videnti. Deze keer een andere tandarts. U zult wel begrijpen dat mijn ervaring niet gunstig voor Videnti is. U zult ook wel begrijpen dat ik de niet redelijke kosten die wellicht in rekening zullen worden gebracht niet zal accepteren.
Naam mondhygienist vergeten mbt onderstaande vraag wie behandeld heeft
Mooie team vanaf de receptie tot aan de tandartsstoel. De tandartsassisente vrijdag 23-10 omstreeks 10:30 heeft me hartelijk verwelkomt en ze heeft me een glimlach bezorgd :)
Een min puntje heb ik, dat er patiënten zijn die het advies hebben gekregen om een mondkapje te dragen, dit niet doen. Ze moeten maar snel de mondkapjes plicht invoeren, zo worden het personeel en de welwillende patiënten BESCHERMD !!!
Als ik meer geweest ben beoordeel ik het graag.
Altijd behulpzame, nette medewerkers die het juiste met hun patiënt voor hebben.
Ik ben heel erg bang voor de tandarts. Maar ze stellen mij altijd gerust. Ze doen voorzichtig en denken mee. Erg tevreden.
Ben de laatste keer bij de mondhygenist geweest ben er heel goed behandeld. Duidelijke uitleg gekregen wat ter bevordering is voor mijn gebit.
Snelle, correcte en erg vriendelijke behandeling
Ik en mijn gezin waren wij altijd tvreden over Vindeti,ze hebben ons altijd goed behandeld,tot vorige week vrijdag 9-10 een asistand van tandarts heeft mee slecht behandeld en geen respect helaas.
Streuvelslaan 16
4707 CH Roosendaal
Het aanbieden van complete mondzorg met waarborg voor een voortreffelijke kwaliteit betekent dat je veel 'in huis' moet hebben. Veel kennis, gemotiveerde en gespecialiseerde mensen én een goede organisatiestructuur. Samenwerking en organisatie bepalen het succes van onze praktijk en daarmee de tevredenheid van u als patiënt! En dat laatste telt. Want als u tevreden bent, dan zijn wij dat ook.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.