
Ik ben goed en vakkundig geholpen, heb géén napijn ervaren
in mijn geval, voor mij was het heel moeilijk , b.v met het regelen met mijn verzekering, naar aanleiding van de diverse behandelingen , die nodig waren , om weer een mooi ,en goed gebit te hebben. dat is nu weer helemaal in orde. door dat ik een letsel schade bureau heb ingeschakeld, is nu alles in orde. wat het werk van U praktijk betreft , ben ik zeer tevreden.
Vriendelijk, deskundig, goede informatie en toelichting. Netjes en prima behandeld.
Prima zorg door mijn vaste tandarts. De praktijk is goed te bereiken. Je wordt vriendelijk geholpen aan de balie. Verzorging door de tandarts is perfect.
Ik kom al jaren bij Videnti en mijn ervaringen zijn altijd goed geweest
Ik ben bij videnti terecht gekomen, om mijn slechte gebit te trekken en een gebitsprothese aan te laten meten. Mevr. Van Gils heeft me snel van de andere videnti praktijk overgenomen, door aan te bieden om me nog dat zelfde jaar te behandelen. Tanden getrokken en vanwege aanhoudende napijn een antibiotica kuur gekregen. Implantaten plaatsen en opnieuw na behandeling antibiotica nodig om ontsteking te onderdrukken. Bij na-controle bleken er nog twee wortelpunten achtergebleven. Die konden er diezelfde dag nog verwijderd worden. Zonder me te informeren over de impact van de behandeling (wortelpunt verwijderen=extractie) ben ik daarmee akkoord gegaan. Met hechtingen in onder- en bovenkaak ben ik heengezonden. Zonder recept voor pijnstilling, spoeling of antibiotica. Na drie dagen van pijn vlak voor sluitingstijd contact gezocht met de praktijk. We gaan sluiten en daar kon ik het mee doen. Na weer een slapeloze nacht om half elf contact gezocht. Weer kon ik niet terecht. Of ik moest naar een praktijk in Bergen op Zoom rijden. Met deze forse pijnklachten, voelde ik me daar niet toe in staat. Een andere tandarts was niet beschikbaar in de praktijk. Weer kreeg ik het voorstel om een dag later terug te bellen. Dat ging me echt te ver. Contact gezocht met een andere tandarts buiten videnti, die me wel meteen kon zien. Antibiotica, pijnstillers en spoeling voorgeschreven gekregen. Na de kuur bleef de pijn aanhouden. Opnieuw een foto gemaakt door die andere tandarts. Bleek de wortelpunt niet volledig te zijn verwijderd. De behandeling moest herhaald worden. 500 euro armer en opnieuw een pijnlijke kaak, ben ik behandeld en meteen met antibiotica en pijnstillers en spoeling naar huis gestuurd. Klachtenformulier bij videnti ingevuld en niet eens een ontvangst bevestiging gekregen. Bizar. Je zou denken dat in een zorgverlenende sector zorg verleend wordt. En niet alleen de zakken worden gevuld.
Ik werd op mijn gemaak gesteld voor het plaatsen van implantaten, en een goede naxorg
Werd goed meegedacht en geen overbodige tussenafspraak nodig voor verwijderen verstandskies. Dat was erg prettig!
Ik ben er zeer goed geholpen bij deze praktijk, de tandarts was heel vriendelijk, evenals de assistente.
De geleverde zorg is prima. de adviezen worden ook duidelijk toegelicht.
Behandeling tandarts zeer naar tevredenheid, problemen snel opgelost. behandeling mondhygiënist mag wel verbetering betreffende de communicatie.
Bij controle van implantaten ( soort brug) op tandsteen en plak moet ik vragen of ze de prothese ook nakijken, schoonmaken ivm tandsteen. Lijkt mij vanzelf sprekend dat dit ook bij de controle hoort.. Vriendelijk ontvangst.
Ben tevreden met alles
Een schone hygienische praktijk met vakkundig personeel.
Zeer fijn geholpen door tandarts de Leeuw, Ruim opgezette wachtkamer, prettige ontvangst met secretaresses die met je meedenken, korte wachttijden.
Goed geholpen , alleen de wachttijden tussen de volgende afspraak was nogal lang.
Het vullen van een tand hier is moeilijk. Geen ervaring of niet goed geleerd.
Ondanks de hoge kosten wil ik met vaste regelmaat de behandeling zo blijven krijgen
Vertrouwde , met goede betrokken behandeling aan een lastige klant
Prettig contact, zeer deskundig en professioneel en blij met het resultaat.
Zie boven
Goed geholpen
Ik vond het de eerste keren wel wat rommelig en weinig aandacht een beetje gaothisch zat je in de stoel liep ze weer weg en meerdere malen gebeurd
Alleen het pand is echt aan een opknapbeurt toe
vriendelijk geholpen.
Streuvelslaan 16
4707 CH Roosendaal
Het aanbieden van complete mondzorg met waarborg voor een voortreffelijke kwaliteit betekent dat je veel 'in huis' moet hebben. Veel kennis, gemotiveerde en gespecialiseerde mensen én een goede organisatiestructuur. Samenwerking en organisatie bepalen het succes van onze praktijk en daarmee de tevredenheid van u als patiënt! En dat laatste telt. Want als u tevreden bent, dan zijn wij dat ook.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.