Veilig en deskundig

Al 15 jaar bij deze tandartsenpraktijk, altijd goed geholpen. Dat was al eerder dit jaar, midden in de eerste covid golf, voor een spoedbehandeling. Deze keer was het een periodieke controle. Tevreden over de behandeling en over de voorzorgsmaatregelen tegen besmetting.

• de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? mondhygiënist

Kan beter

Ik ben in 1 mnd tijd 3x gevraagd om mijn afspraak te wijzigen. De dag van mijn eigen afspraak werd ik gebeld of ik eerder kon komen, dat kon toevallig. Mijn 2 zonen van 15 hadden een afspraak tegelijk, en toen werd ik gebeld dat er maar 1 kon komen, de ander werd 2 wk later ingepland. Op die dag werd er weer gebeld met de vraag of hij eerder kon komen, en toen bleek hij er zelf niet aan gedacht te hebben. Op mijn vraag of het dan helemaal verzet kon werden werd mij verteld dat dat wel kon maar dat dit consult dan wel in rekening gebracht zou worden. Ik vind dit weinig flexibel naar een moeder voor wie het een flinke klus is om 2 jongens los van elkaar naar dit soort afspraken te laten gaan. Hadden jullie de eerste afspraak niet verzet was er niets vergeten. Flexibiliteit van 2 kanten zou prettig zijn.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.

Zeer kundige en prettige tandartsenpraktijk.

Ik ben hier al jaren onder tandheelkundige behandeling tot volle tevredenheid. Kundig en (klant)vriendelijk personeel, zowel de mondhygieniste als de tandarts als de receptioniste. De locatie is perfect en alle praktijkruimtes zijn spic en span.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? nee, en uitloop werd niet gemeld

de mondhygiëniste werkt uiterst professioneel.

Met professioneel bedoel ik zeer nauwkeurig en grondig. N.B.: ik ben behandeld door mondhygiëniste Mw Sadaf Mehran.

Goede behandeling

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? tandarts

Altijd goed geholpen wachttijd is erg weinig en SE TANDARS EN ASSISTENTIE WN RECEPTIE HEEL VAKKUNDIG EN VRIENDELIKK

Snelle goede controlebeurt

Duidelijke vragen en antwoorden, snel en secure controle. Ik ben tevreden.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Corona-proces wat onduidelijk, verder prima

In tegenstelling tot andere keren, hadden mijn man en ik geen sms/email gekregen een dag van te voren. We konden ook niet samen naar binnen, waardoor ik 20 minuten buiten moest wachten. Beetje jammer.

professioneel en plezierig

Ervaring is goed, zie onderstaande antwoorden. De ervaring betrof een controle. overall waardering 9, nobody is perfect. NB. De aangekondigde 30 seconden tijdbesteding voor de enquete wordt ruimschoots overschreden en is dus onjuist.

Niks op aan te merken

Mijn meest positieve ervaring is dat ik niet negatief wordt behandeld als ik iets wat minder goed heb gedaan. Een voorbeeld van zo'n situatie was dat ik bij de tandarts kwam en nog geen afspraak had gemaakt om mijn verstandskiezen te verwijderen. Mijn vorige tandarts zou me hier op een erg negatieve toon op aanspreken en me me er rot over laten voelen. Hier werd er echter niet veel over gezegd en kreeg ik gewoon een nieuwe verwijzing mee. Dit vind ik een zeer prettige manier om hiermee om te gaan en het zorgt er voor dat ik minder opkijk tegen mijn tandartsafspraken en het gevoel heb dat ik eerlijk kan zijn.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Goede preventie assistent, rekening hoog

Had een afspraak bij de mondhygienist maar kreeg een preventie assitent. De behandeling was prima. Kreeg wel een dikke rekening van 58 euro voor nog geen 10 min binnen.. Dat is aan de prijs.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? (preventie)assistent

fijne tandartsen en mondhygiënisten rustig en duidelijke wat er gaat gebeuren.

Afspraken tandarts en mondhygiënist makkelijk na elkaar. Beide geven goed aan wat ze gaan doen en vragen regelmatig of het goed gaat. Duidelijke uitleg welke opties er voor behandeling zijn.

Fantastisch

Naast het repareren van een afgebroken kies is meteen de controle uitgevoerd zodat ik niet nog extra terug hoef te komen en er zijn foto's gemaakt zodat het zeker is dat er geen ontstekingen ergens in een hoekje zitten. De praktijk was rustig en de hygiene werd nauwlettend in de gaten gehouden. En als altijd, de mensen waren erg goed, professioneel en vriendelijk. Heel erg fijn.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Alleen is wel dat ik eng vind in deze rot tijd dat als mensen hoesten niet thuis blijven of verkouden zijn

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? nee, maar uitloop werd gemeld

Geweldige service.

Nemen de tijd, stellen je op je gemak, heel prettige communicatie.

Goed en betrouwbaar

Tandarts en mondhygiënist doen uitstekend hun werk. Erg betrouwbaar.

Prima!

Rustig en straalt vertrouwen.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Ik werd prettig geholpen!

Fijn team wat ons altijd zeer vriendelijke bejegend! (En veel geduld heeft met onze kinderen!)

klantvriendelijk, empatisch en vakkundig

Altijd vriendelijk, meedenkend en vakkundig, maakt tijd in noodgeval

Goede zorg, belachelijk beleid

Een covid toeslag toepassen op patiënten waarbij we in een tijd leven dat iedereen wat inleverd, en sommige mensen zelfs hun baan verliezen en hele bedrijven financiël gezien omvallen. Dit vind ik zeer ongepast!

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail) N.v.t.
  • de termijn voor het maken van een afspraak N.v.t.
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie N.v.t.
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.) N.v.t.
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.) N.v.t.
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.) N.v.t.
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u) N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? N.v.t.

Zorgvuldige medewerkers

Zorgvuldige medewerkers

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.

Zeer vriendelijke mensen, behandelingen kundig uitgevoerd.

Na een probleem was ik doorverwezen naar deze praktijk. Ze hebben het probleem op zeer prettige wijze opgepakt en meegedavht over oplossingen.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Vakkundig, rustig, denkt mee.

Ik vind veel tandartsen een beetje 'pushy' overkomen. Deze tandarts legde precies uit wat er aan de hand is en wat de repercussies zijn van bijvoorbeeld vaker komen of minder vaak komen in plaats van doorduwen. Fantastisch. Corona maatregelen serieus genomen (fijn!), deed toch nog even wat mond hygiene en dit ging mijns inziens beter dan de vorige 2 ervaringen die ik heb bij andere tandartsen.

Over Tandzorg Delft Centrum

Bij Tandzorg Delft Centrum werken de hoogst gekwalificeerde tandartsen. Al onze tandartsen zijn BIG-geregistreerd. Wij beschikken over een bijzonder enthousiast en gemotiveerd team van assistentes, tandartsen en baliemedewerkers dat op gezette tijden bij elkaar komt om te praten over manieren waarop we de zorg voor onze klanten verder kunnen verbeteren.