Wisselend

Het was een moeizame start met Ace- advocaten (Leonie Hendriks). Leonie nam niet echt de moeite om op te komen voor de belangen van haar cliënt. Leonie vertrok echter bij Ace waarna onze zaak werd overgenomen door Paulina Bodamér. We waren zeer tevreden over Paulina Bodamér

• Geholpen door: N.v.t.

Zorgvuldige en prettige manier van communiceren

Ik heb het contact als prettig en manier van werken als zorgvuldig ervaren. Ik heb altijd het gevoel gehad dat de afwikkeling van mijn zaak in goede handen is geweest.

• Geholpen door: Wouter van der Meulen

Prima samenwerking en afwikkeling.

De advisering en begeleiding van deze aanrijding, van mij als "normale" fietser door een niet oplettende automobilist, is erg waardevol geweest. De verontwaardiging dat dit gewoon mogelijk is moest worden omgezet in een fatsoenlijk schadeverhaal. Dit is naar volle tevredenheid gelukt waardoor mede het ongemak is verzacht.

Behulpzaam

Prettig in omgang, goed advies.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Geholpen door: Leonie Hendriks

Vakkundig en persoonlijk

Wij zijn zeer vakkundig geholden door Mevrouw Jeekel, terwijl zij erg betrokken is en persoonlijk oprechte interesse toont in de situatie. Het is daarom niet alleen een zaak die ze doet, maar ze helpt mensen. Het hele traject hebben wij als prettig ervaren en ik kan haar met klem aanraden. Ook de communicatie van haar en haar collega's verliep goed. Bedankt.

goed resultaat behaald

luisterend oor en opkomend voor de belangen van haar client

Wij zijn goed geholpen!

Wij zijn goed geholpen!

• Geholpen door: Corinne Jeekel

De Heer vd Meulen heeft mijn klacht prima behandeld. Uiteindelijk was het resultaat voor mij negatief. Maar dat kan gebeuren.

• Geholpen door: Wouter van der Meulen

Heel plezierige afwikkeling van een vervelend ongeval

Prettig regelmatig contact. Ontzorgen, is het woord dat mij te binnen schiet. Geduldig, invoelend en betrokken.

• Geholpen door: Dian Dijkstra

Lotte heeft ons maximaal ondersteund en ontzorgt!

Lotte Middelhuis heeft ons in de zaak van mijn zoons auto-ongeval maximaal ondersteund en ontzorgt. De informatie welke zij nodig had werd duidelijk opgetekend en zij hield ons vervolgens goed op de hoogte van alle stappen welke zij ondernam. Ze was er ook goed in om de tegenpartij aan te jagen voor het beantwoorden van haar vragen en het afronden van de zaak. Niets dan lof! Dank je wel Lotte

Top advocaat

Mijn ervaring met Wouter was lovend . Ben altijd zeer goed geholpen , vriendelijke gesprekken en veel begrip . Er was nooit haast in gesprekken dat vond ik zeer prettig . Behulpzaam , betrokken , zeer belangrijk .

Met geduld prima geregeld

Na bijna 3 jaar is de cases naar tevredenheid afgehandeld. Letselschade duurt nou eenmaal langer maar voor deze is het goed verlopen en ben tevreden met de uitkomst.

Goede hulp en advies

De hulp en het advies wat ik heb gekregen bij Ace letselschade advocaten vond ik erg prettig en behulpzaam. Zij hebben mijn schade zorgvuldig afgehandeld en mij hierin ontzorgd.

• Geholpen door: Wouter van der Meulen

Adequate en professionele afdoening letselschadezaak

Uitstekend geholpen door Lotte Middelhuis.

Uitstekende hulp

Vanaf het moment dat ik werd aangereden op mijn scooter en mijn been in vier stukken brak zat ik persoonlijk in een diep dal. Als 19-jarige stort je hele wereld in. Je ziet je vrienden niet meer, je kan niet meer in je eentje naar school en werken lukt ook niet meer. Een vriend van me raadde mij aan een advocaat in te schakelen, waarna ik via mijn zorgverzekering in contact kwam met ACE. Vanaf het eerste moment dat ik contact opnam met mijn advocaat, voelde ik mij gehoord en begrepen. Er was veel tijd om alles goed uit te leggen en vragen werden zeer professioneel beantwoord. Ik vond het ook heel fijn dat er een goede persoonlijke klik was. Ik voelde mij niet alleen gesteund als cliënt, maar ook als mens. Dankzij zijn inzet en professionaliteit heb ik mijn zaak tot een positieve uitkomst kunnen brengen en kan ik weer verder met mijn leven, al dan niet met een flinke voorsprong op mijn leeftijdsgenoten. Ik kan dan ook iedereen die een letselschadeadvocaat nodig heeft, mijn advocaat van harte aanbevelen. Zijn kennis, communicatie, betrokkenheid en compassie zijn werkelijk uitmuntend.

• Geholpen door: Wouter van der Meulen

Fijne advocaat fijn in de om gang

1 tip ( tussen tijdse communicatie mag wat meer )

• Geholpen door: Paulina Bodamèr

Maken de verwachtingen waar!

Ace schade letsel advocaten is een kantoor wat werkt met een hart voor de zaak. Dit merk je aan de nauw betrokkenheid die ze met hun cliënten hebben en dat niet slechts een zakelijke handeling is. Ze weten deskundig te benoemen hoe realistisch de uitkomst van je vorderingen of verwachtingen te zijn en gieten dit in een eerlijk advies. Daarnaast werken ze snel en adequaat wat een prettige samenwerking oplevert.

Fantastisch goed geholpen.

Ik was op mijn fiets door een automobilist omver gereden en had hierdoor licht letsel en schade aan de fiets. Het letsel bestond uit kneuzingen en een wond aan mijn onderlip, die gehecht is met een litteken als gevolg. De tussenpersoon van de tegenpartij deed vervolgens telefonisch gelijk al moeilijk. Hierop direct ACE advocaten ingeschakeld. De advocate Dian nam gelijk alle werkzaamheden over, zoals aansprakelijkheid en dergelijke. Zij hield ons regelmatig op de hoogte van de ontwikkelingen. De tegenpartij ontkende namelijk in 1e instantie de aansprakelijkheid, doch kwam daar snel op terug toen zij de foto's ontvingen. Er was door mij namelijk direct een aantal foto's gemaakt van de situatie van het ongeval. Heel belangrijk! Uiteindelijk heeft de tegenpartij alle onkosten betaald, waaronder ook geld voor niet genoten vakantie dagen. Daarnaast nog een fors bedrag voor immateriële schade.

Goed geholpen zeer tevreden

Erg goed geholpen in mijn strafzaak. Goed advies en goede comminucaftie

• Geholpen door: Corinne Jeekel

Fijn eerste gesprek, goed afgehandeld. Soms miste ik wel een beetje persoonlijk contact, zeker omdat ik er zelf ook niet veel verstand van heb.

• Geholpen door: Paulina Bodamèr

Persoonlijk interesse in mijn welzijn na ongeluk

Naast persoonlijk interesse in mijn welzijn na het ongeluk is het ook door de volharding van mijn letseladvocate gelukt, de tegenpartij - die onjuiste gegevens heeft verstrekt - niet met een 50/50 regeling weg te laten komen. Ik ben zeer tevreden over de afwerking.

Goede ervaring

Mijn advocaat was goed te bereiken voor al mijn vragen

N.m.i alles goed geregeld

Goed contact

• Geholpen door: Paulina Bodamèr

Ace letselschade heeft mij goed bijgestaan

Ik kon goed overleggen. Ace letselschade nam mijn zaak zeer serieus. Goede ervaring

• Geholpen door: Corinne Jeekel

Met veel aandacht voor de mens en ook veel van zaken ben ik uitstekend geholpen

Zie boven

Schrevenweg 5 8024HB Zwolle