Met geduld prima geregeld

Na bijna 3 jaar is de cases naar tevredenheid afgehandeld. Letselschade duurt nou eenmaal langer maar voor deze is het goed verlopen en ben tevreden met de uitkomst.

Goede hulp en advies

De hulp en het advies wat ik heb gekregen bij Ace letselschade advocaten vond ik erg prettig en behulpzaam. Zij hebben mijn schade zorgvuldig afgehandeld en mij hierin ontzorgd.

• Geholpen door: Wouter van der Meulen

Adequate en professionele afdoening letselschadezaak

Uitstekend geholpen door Lotte Middelhuis.

• Geholpen door: N.v.t.

Uitstekende hulp

Vanaf het moment dat ik werd aangereden op mijn scooter en mijn been in vier stukken brak zat ik persoonlijk in een diep dal. Als 19-jarige stort je hele wereld in. Je ziet je vrienden niet meer, je kan niet meer in je eentje naar school en werken lukt ook niet meer. Een vriend van me raadde mij aan een advocaat in te schakelen, waarna ik via mijn zorgverzekering in contact kwam met ACE. Vanaf het eerste moment dat ik contact opnam met mijn advocaat, voelde ik mij gehoord en begrepen. Er was veel tijd om alles goed uit te leggen en vragen werden zeer professioneel beantwoord. Ik vond het ook heel fijn dat er een goede persoonlijke klik was. Ik voelde mij niet alleen gesteund als cliënt, maar ook als mens. Dankzij zijn inzet en professionaliteit heb ik mijn zaak tot een positieve uitkomst kunnen brengen en kan ik weer verder met mijn leven, al dan niet met een flinke voorsprong op mijn leeftijdsgenoten. Ik kan dan ook iedereen die een letselschadeadvocaat nodig heeft, mijn advocaat van harte aanbevelen. Zijn kennis, communicatie, betrokkenheid en compassie zijn werkelijk uitmuntend.

• Geholpen door: Wouter van der Meulen

Fijne advocaat fijn in de om gang

1 tip ( tussen tijdse communicatie mag wat meer )

• Geholpen door: Paulina Bodamèr

Maken de verwachtingen waar!

Ace schade letsel advocaten is een kantoor wat werkt met een hart voor de zaak. Dit merk je aan de nauw betrokkenheid die ze met hun cliënten hebben en dat niet slechts een zakelijke handeling is. Ze weten deskundig te benoemen hoe realistisch de uitkomst van je vorderingen of verwachtingen te zijn en gieten dit in een eerlijk advies. Daarnaast werken ze snel en adequaat wat een prettige samenwerking oplevert.

Fantastisch goed geholpen.

Ik was op mijn fiets door een automobilist omver gereden en had hierdoor licht letsel en schade aan de fiets. Het letsel bestond uit kneuzingen en een wond aan mijn onderlip, die gehecht is met een litteken als gevolg. De tussenpersoon van de tegenpartij deed vervolgens telefonisch gelijk al moeilijk. Hierop direct ACE advocaten ingeschakeld. De advocate Dian nam gelijk alle werkzaamheden over, zoals aansprakelijkheid en dergelijke. Zij hield ons regelmatig op de hoogte van de ontwikkelingen. De tegenpartij ontkende namelijk in 1e instantie de aansprakelijkheid, doch kwam daar snel op terug toen zij de foto's ontvingen. Er was door mij namelijk direct een aantal foto's gemaakt van de situatie van het ongeval. Heel belangrijk! Uiteindelijk heeft de tegenpartij alle onkosten betaald, waaronder ook geld voor niet genoten vakantie dagen. Daarnaast nog een fors bedrag voor immateriële schade.

Goed geholpen zeer tevreden

Erg goed geholpen in mijn strafzaak. Goed advies en goede comminucaftie

• Geholpen door: Corinne Jeekel

Fijn eerste gesprek, goed afgehandeld. Soms miste ik wel een beetje persoonlijk contact, zeker omdat ik er zelf ook niet veel verstand van heb.

• Geholpen door: Paulina Bodamèr

Persoonlijk interesse in mijn welzijn na ongeluk

Naast persoonlijk interesse in mijn welzijn na het ongeluk is het ook door de volharding van mijn letseladvocate gelukt, de tegenpartij - die onjuiste gegevens heeft verstrekt - niet met een 50/50 regeling weg te laten komen. Ik ben zeer tevreden over de afwerking.

Goede ervaring

Mijn advocaat was goed te bereiken voor al mijn vragen

N.m.i alles goed geregeld

Goed contact

• Geholpen door: Paulina Bodamèr

Ace letselschade heeft mij goed bijgestaan

Ik kon goed overleggen. Ace letselschade nam mijn zaak zeer serieus. Goede ervaring

• Geholpen door: Corinne Jeekel

Met veel aandacht voor de mens en ook veel van zaken ben ik uitstekend geholpen

Zie boven

• Geholpen door: Dian Dijkstra

Van begin tot eind was goed.

Mijn advocaat Dian vond ik empatisch en doortastend

Ik vond het zeer prettig dat de advocaat bij mij thuis kwam zodat ik mijn verhaal goed kwijt kon Dat gaf mij vertrouwen en een goed gevoel

• Geholpen door: Dian Dijkstra

Heldere en duidelijke communicatie. Korte en duidelijk mails. Goede verwachting gecreëerd.

Deskundige en vriendelijke experts

Ace Letselschade Advocaten hebben we ervaren als een ervaren en vriendelijke firma. Helaas tijdens het traject nogal eens gewijzigd met een advocaat. Echter tijdens het traject was er telkens een goed inlevingsvermogen, waarbij de laatste advocate, welke we hadden, een enorm goed doorzettingsvermogen had. Dusdanig dat we - ondanks de tragiek - prima ondersteunt zijn. Dank !

Positief

De hulp en de adviezen die ik kreeg van mevrouw Dian Dijkstra waren heel nuttig en het heeft me ondersteund na mijn ongeluk.

Heel fijn, korte lijnen

Goed geholpen, boven schadeclaim geheel gehonoreerd, boven verwachting.

• Geholpen door: Corinne Jeekel

Een emotionele, traumatische ervaring is serieus en objectief behandeld.

Na een ongeluk, waarbij ik een gedupeerde was lukte het mij niet om bij de tegenpartij en via haar verzekering de zaken af te handelen of zelfs maar in contact te komen. Ik werd van steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Via mijn zorgverzekering heeft Ace Letselschade Advocaten mij geholpen en de zaak serieus en objectief opgepakt. Hele prettige ervaring.

Dankbaar!

Na mijn ongeval heb ik zelf geen moment gedacht aan een letselschadeadvocaat. Ik zag het als een stom ongeluk. Vrienden hebben me geattendeerd op Corinne en ik heb geen moment spijt gehad dat ik daadwerkelijk contact heb opgenomen. Het contact was heel persoonlijk en medelevend waarbij meegedacht werd aan mogelijkheden ipv problemen. Tuurlijk had ik liever het ongeluk niet gehad maar door deze afwikkeling is het hele proces en de nasleep een stuk makkelijker geweest. Dank!

Over Advocaatscore.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.