Ik ben zeer goed en deskundig geholpen.

Wouter heeft me goed en vakkundig geholpen. Het was een fijn contact met goed uitleg over het verloop van de case. Ook was de betrokkenheid zeer prettig.

• Geholpen door: Wouter van der Meulen

Betrokken, reëel en vakkundig met een persoonlijke warme benadering

Grandioos.

Goede ervaring

Makkelijk contact the krijgen

• Geholpen door: Dian Dijkstra

Deskundig advies en prima service

In een onbekende wereld heel goed begeleid

• Geholpen door: Wouter van der Meulen

Doorzetters en na tevredenheid afgehandeld.

Heeft lang geduurd maar uiteindelijk resultaat waar ik mee kan instemmen

Deskundig geholpen

Ik ben zeer deskundig geholpen in mijn zaak. Er werd naar mij geluisterd met veel empathie. Ik heb mij in elk contact begrepen en ondersteund gevoeld. Ook tijdens de rechtszaak zelf werd ik goed begeleid en ondersteund. Wanneer er over mijn zaak verteld moest worden, werd dit gedaan met kennis en daadkracht. Wat voor mij het fijnste is geweest is de hulp welke mij geboden is. Ik voelde mij gehoord en daardoor voelde ik mij op mijn gemak en maakte het, de heftige gebeurtenis minder overweldigend.

Snelle en duidelijke communicatie

Ik heb het contact als zeer prettig ervaren. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen binnen het dossier.

Tevreden

Vrij snel contact na het ongeval, werd goed ingelicht. Er werd om de zoveel tijd gevragen hoe het ging.

• Geholpen door: Paulina Bodamèr

een slechte luisteraar

de ene keer luisterde ze goed en de andere keer helemaal niet. op somige vragen kreeg ik geen antwoord. ik ben blij dat het nu is afgesloten.

Ontzettend betrokken

Erg fijn geholpen door zowel Lotte als Corine!

Super service

Na contact met mijn zorgverzekering in contact gebracht met Ace letselschade voor afhandeling van een verzekeringskwestie. Zeer blij met de manier waarop mijn case in behandeling is genomen en de betrokkenheid en steun die ik voelde. Ik kijk op het hele proces erg tevreden terug. Blij dat ik de hulp heb ontvangen.

• Geholpen door: Dian Dijkstra

Passende hulp op een vriendelijke manier

Ik ben voorzien van duidelijk en passend advies. Ik voelde mij goed vertegenwoordig en gehoord. Ik kreeg vlot reactie en ben op een fijne en vriendelijke manier geholpen.

Zie aantal sterren

Zie aantal sterren

• Geholpen door: Wouter van der Meulen

Fijne ondersteuning door een top advocaat

Dian heeft mij op een zeer prettige manier ondersteunt in het letselschade proces. Ze sloot goed aan bij mijn behoefte en was daadkrachtig richting te tegenpartij, waardoor ik met een goed gevoel terugkijk op het proces.

Heel erg fijn

Duidelijk overleg gehad over alle mogelijkheden. De voor- en nadelen van deze en advies gekregen. Overigens ook niet te formeel, het voelde als een oprechte interesse om het goed af te ronden en niet klaarstomen en afronden. Ik ben heel erg goed geholpen en wens iedereen bij Ace het beste! :)

Professioneel en begripvol

• Geholpen door: Lotte Middelhuis

Wij zijn zeer tevreden met mevrouw Jeekel. Ze is een goede advocaat en denkt goed mee wat goed voor ons is . Ze is zeer meelevend wat ik heel fijn vond . Groetjes Gudrun

• Geholpen door: Corinne Jeekel

Goed proces en goede communicatie

Lotte is duidelijk en deskundig I.v.m. mijn letselschade. Goed gecommuniceerd en kreeg meer dan verwacht uitgekeerd.

Fantastische hulp!

Door alle advocaten enorm hard gewerkt aan mijn zaak tegen de dader. Dikke pluim voor al het harde werk en geduld (4 rechtzaken). Fantastisch werk! Het hele team van Ace verdiend mijn complimenten.

Uitstekend hulp!

Ben geholpen door 2 advocaten Lotte Middelhuis en Paulina Bodamér ze hebben mij goed geholpen en hebben eigenlijk meer gedaan dan ze hadden hoeven doen. Daar ben ik hun super dankbaar voor!

• Geholpen door: Lotte Middelhuis

Duurt lang maar het was goed gegaan.

• Geholpen door: Wouter van der Meulen

Deskundige en in begrijpbare taal uitleg.

Dit was ons eerste contact met een advocaat. Ik had het idee dat dit afstandelijk en in moeilijke taal toe zijn. Maar dit was helemaal niet zo. Fijne korte lijntjes en alles in goed overleg. Lotte Middelhuis legde ons alles goed uit, vertelde wat we konden verwachten Lotte heeft ons heel goed door dit moeilijke proces geholpen!

• Geholpen door: N.v.t.

Goede samenwerking

Fijne samenwerking.

• Geholpen door: Paulina Bodamèr

Ik ben zeer professioneel geholpen

Ik ben uitermate tevreden over de communicatie en de overtuigingskracht die is gegeven door mijn letselschade advocaat Wouter. Het heeft me geholpen en vertrouwen gegeven dat ik in mijn recht stond. Dit mede door de adequate kennis en het duidelijke advies van Wouter.

Wisselend

Het was een moeizame start met Ace- advocaten (Leonie Hendriks). Leonie nam niet echt de moeite om op te komen voor de belangen van haar cliënt. Leonie vertrok echter bij Ace waarna onze zaak werd overgenomen door Paulina Bodamér. We waren zeer tevreden over Paulina Bodamér

• Geholpen door: N.v.t.

Over Advocaatscore.nl