Daar hoef ik niet lang over na te denken; uitstekend

Na lang twijfelen toch de stap gezet om door te gaan. Ik wist helemaal niet wat ik ervan moest verwachten maar ik heb daar geen moment spijt van gehad. Ik (wij) ben heel goed begeleid het hele traject door en de uitkomst is meer dan verwacht. Super tevreden

• Geholpen door: Leonie Hendriks

Uitstekende, deskundige begeleiding in het hele letselschadeproces

Van begin af aan heeft mevrouw Leonie Hendriks zeer professioneel en op heel prettige, persoonlijke wijze de letselschade voor mij afgewerkt. Niets dan lof!

• Geholpen door: Leonie Hendriks

Deskundige en betrokken advisering van Leonie bij mijn letselschade zaak

Leonie Hendriks heeft mij deskundig en betrokken geadviseerd bij de afwikkeling van de letselschade n.a.v. mijn ongeval. De afwikkeling is prima uitgevallen.

• Geholpen door: Leonie Hendriks

Tot tevredenheid is het afgehandeld..

Na een bezoek van mevr.Leonie Hendriks is de procedure in werking gezet. Zij heeft mij regelmatig benaderd ,zodat de tegenpartij goed werd ingelicht.

• Geholpen door: Leonie Hendriks

Goede ervaring met Ace letselschade advocaten

Een fijne samenwerking waarbij ik goed werd geholpen.

• Geholpen door: Wouter van der Meulen

Klantvriendelijk

Het eerste gesprek, die we bij ons thuis hadden was een goed gesprek. Er werd geluisterd naar het verhaal en werd serieus opgepakt. Verder ging de communicatie telefonisch of mail. Er werd tot onze dochter 18 werd elk jaar op afgesproken tijden gevraagd hie het met haar ging. Als er tussendoor vragen/opmerkingen waren kregen wij ook redelijk snel antwoord. Wij hebben deze begeleiding als prettig ervaren.

• Geholpen door: Leonie Hendriks

Met een kanttekening erbij toch erg goed.

Het eerste (fysieke) contact met mevrouw Hendriks in de Vogellanden was erg goed, gaf vertrouwen. Daarna, na lange tijd, was er een contact met een vervangster en dan recentelijk, weer na lange tijd weer een contact met mevrouw Hendriks en dat was ook weer goed. Had iets meer persoonlijk contact wel gewaardeerd. Wel aanbevelenswaardig!

Duidelijk, accuraat, behulpzaam

Duidelijk, accuraat, behulpzaam Prettig geholpen, meegedacht en voor ons de zaken goed geregeld.

Uitstekende service

Vriendelijk en betrokken personeel, wij werden goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen in het dossier.

• Geholpen door: Paulina Bodamèr

Vriendelijkheid met geduld, doorzettingsvermogen en vasthoudendheid

Leerzaam en goede steun ondervindend

Heel behulpzaam

Behulpzame mensen, communicatie is soms wel laat daar zou nog wel wat winst te behalen zijn.

very good

I find your firm to be informative,convenient and listening.Had good contact with your staff especially Leonie Hendriks .

Tevreden

Mijn ervaring met Ace Letselschade is zoals het hoort. De Letselschade advocaat stelt alles in orde met goed overleg. Je kunt ze altijd bellen en ze zijn zeer klant vriendelijk. Verder hebben zij al mijn vragen beantwoord.

Prettige ervaring

Mijn ervaring was zeer prettig. De communicatie verloopt soepel en je wordt goed gehoord. Ik ben zeer tevreden over de aanpak en de afronding hiervan.

Prettige samenwerking

Wij hebben de samenwerking met Leonie als zeer prettig open en eerlijk ervaren ! We voelden ons gehoord en zij heeft alles in het werk gesteld om er voor ons zoveel mogelijk uit te halen wat er in zat ! Ze was betrokken en heel vriendelijk ! Onze hartelijke dank !

Goed persoonlijk contact

Fijn dat ze bij mij thuis kwam kennismaken

• Geholpen door: Corinne Jeekel

Heel erg goed en blij met de hulp

Ik vind het fijn dat ik op deze manier geholpen heb kunnen worden en dat het nu opgelost is.

• Geholpen door: Leonie Hendriks

Een traject van de lange adem,maar uiteindelijk naar tevredenheid afgerond

Het geheel als zeer stressvol ervaren,als je letselschade hebt opgelopen zit je daar niet op te wachten,het zou veel eerder tot afronding moeten komen in het belang van de client.

• Geholpen door: Paulina Bodamèr

Paulina heeft mij goed bijgestaan na het ongeluk

Ik heb goede ervaring met Ace Letselschade Advocaten. Ze zijn achter de schermen actief bezig geweest om mij te bij te staan bij het ongeluk. Ze waren professioneel en dachten mee in het belang van mij.

meer dan tevreden

ACE Letseladvocaten : Goed begeleid, korte lijntjes, makkelijk benaderbaar, meer dan tevreden.

• Geholpen door: Corinne Jeekel

Afhandeling vraagt veel tijd, maar uitkomst positief

Zijn via zorgverzekeraar in contact gekomen met Ace Letselschade Advocaten. Hadden zelf nooit gedacht aan dergelijke hulp bij de afhandeling van de schade. Uitkomst positief

Goed en vertrouwd

Ik heb een goede en prettige ervaring gehad. Veel lastige gesprekken om te voeren op mijn leeftijd maar dat is altijd goed en duidelijk geweest. Het gevoel gehad dat er ook naar mij geluisterd werd.

• Geholpen door: Leonie Hendriks

kundig, warm, professioneel en daadkrachtig

Corinne heeft mij gedurende 4 jaren bijgestaan op een zeer kordate wijze. Zij stond echt altijd klaar, stelde mij zonodig gerust en schonk haar vertrouwen. Ik ben zeer tevreden over haar handelswijze, haar schriftelijke- en mondelinge communicatie is 'to the point'. Ook haar netwerk is fantastisch, allen professionals met oog voor de menselijke maat. Ik voel me ook door hen enorm gesteund in een voor mij lastige periode. Ontzettend veel dank, Rob

Warm en kundig persoon

Corinne is een adocaat met haar hart op de juiste plek. Ze is deskundige, eerlijk en denkt altijd in het belang van haar client. Dankzij haar is mijn letselschadezaak positief afgerond en kan ik dit hoofdstuk in mijn leven afsluiten.