Goed persoonlijk contact

Fijn dat ze bij mij thuis kwam kennismaken

• Geholpen door: Corinne Jeekel

Heel erg goed en blij met de hulp

Ik vind het fijn dat ik op deze manier geholpen heb kunnen worden en dat het nu opgelost is.

• Geholpen door: Leonie Hendriks

Een traject van de lange adem,maar uiteindelijk naar tevredenheid afgerond

Het geheel als zeer stressvol ervaren,als je letselschade hebt opgelopen zit je daar niet op te wachten,het zou veel eerder tot afronding moeten komen in het belang van de client.

• Geholpen door: Paulina Bodamèr

Paulina heeft mij goed bijgestaan na het ongeluk

Ik heb goede ervaring met Ace Letselschade Advocaten. Ze zijn achter de schermen actief bezig geweest om mij te bij te staan bij het ongeluk. Ze waren professioneel en dachten mee in het belang van mij.

meer dan tevreden

ACE Letseladvocaten : Goed begeleid, korte lijntjes, makkelijk benaderbaar, meer dan tevreden.

• Geholpen door: Corinne Jeekel

Afhandeling vraagt veel tijd, maar uitkomst positief

Zijn via zorgverzekeraar in contact gekomen met Ace Letselschade Advocaten. Hadden zelf nooit gedacht aan dergelijke hulp bij de afhandeling van de schade. Uitkomst positief

Goed en vertrouwd

Ik heb een goede en prettige ervaring gehad. Veel lastige gesprekken om te voeren op mijn leeftijd maar dat is altijd goed en duidelijk geweest. Het gevoel gehad dat er ook naar mij geluisterd werd.

• Geholpen door: Leonie Hendriks

kundig, warm, professioneel en daadkrachtig

Corinne heeft mij gedurende 4 jaren bijgestaan op een zeer kordate wijze. Zij stond echt altijd klaar, stelde mij zonodig gerust en schonk haar vertrouwen. Ik ben zeer tevreden over haar handelswijze, haar schriftelijke- en mondelinge communicatie is 'to the point'. Ook haar netwerk is fantastisch, allen professionals met oog voor de menselijke maat. Ik voel me ook door hen enorm gesteund in een voor mij lastige periode. Ontzettend veel dank, Rob

Warm en kundig persoon

Corinne is een adocaat met haar hart op de juiste plek. Ze is deskundige, eerlijk en denkt altijd in het belang van haar client. Dankzij haar is mijn letselschadezaak positief afgerond en kan ik dit hoofdstuk in mijn leven afsluiten.

• Geholpen door: Corinne Jeekel

Ik ben zeer goed en professioneel geholpen

In 2019 raakte ik betrokken bij een auto ongeval. Via Google vond ik Ace letselschade in Zwolle. Ik werd gelijk goed en professioneel geholpen! Ik voelde mij gehoord en mijn advocaat regelde alles snel. Het contact was heel goed en kreeg ook snel antwoord als ik bepaalde vragen had. De uitleg was goed en je hoeft je nergens zorgen over te maken want ze regelen alles voor jou.

prettige en ontspannen ervaring

Het eerste gesprek als zeer aangenaam ervaren. Duidelijke en heldere uitleg van de procedure. Omdat dit voor mij de eerste keer was en ondanks de duidelijke uitleg van de procedure, mis ik achteraf toch een beetje de tijdsplanning. Ik had geen idee hoelang zo'n procedure kan lopen of loopt. Weet niet of zo'n tijdsverloop varieert of in vaste tijden verloopt. Heb dus een paar keer zelf gebeld om te vragen hoe het ermee stond. Misschien achteraf overbodig als ik had geweten hoe lang procedures verlopen. Voor mij is dit een aandachtspunt, waarvan ik niet zeker weet of dat te realiseren is. Verder zeker tevreden over het gehele proces

goed geregeld

ik had mijn bedenking bij het aanvragen van juridische bijstand maar het is uiteindelijk erg positief uitgevallen. Bleek dat mijn advocaat naast deskundig ook nog een bijzonder aardige mevrouw te zijn.

Professioneel en zeer behulpzaam

Wij zijn ontzettend fijn geholpen door mevr Jeekel.

• Geholpen door: Corinne Jeekel

Vanaf mijn 16e? In contact gekomen met corinne, een super spontane en lieve vrouw met het hart op de goeie plek. Ben altijd super tevreden met haar geweest en had een goeie band met haar. Had zelf in die tijd totaal geen verstand van alles maar ze legde mij het altijd goed uit. Daarnaast ben ik nu 24 en is de zaak naar mijn idee met succes afgerond. Corinne was altijd goed betrokken met mij en was makkelijk contact met haar op te nemen als ik vragen had. Ook bij de secretaresse's werd ik goed geholpen en geïnformeerd. Al met al heel fijn contact gehad. Ben zeer goed te spreken over ace letselschade en zal het ook iedereen aanraden.

zeer tevreden

Ik ben heel goed geholpen door mevr.Hendriks, en heb dit als heel prettig ervaren. Ik heb alleen maar lof over de aanpak en dat het zo snel tot tevredenheid is afgerond.

Top dienstverlening

Goede dienstverlening. Luistert naar de wensen van de cliënt en denkt mee aan een goede oplossing.

Super !

Ik ben fijn geholpen door me letseladvocaat. De ervaring was nieuw ik heb gelukkig nooit eerder nodig gehad. Ik ben goed geïnformeerd en het is netjes afgehandeld.

• Geholpen door: Corinne Jeekel

Zeer prettige begeleiding, van mens op mens!

Heb de behandeling en begeleiding als zeer positief ervaren. Het juridische gedeelte werd volledig uit handen genomen en focus kwam op herstel. Meedenken op verbetering van kwaliteit. Mevr. Jeekel is meer dan een advocaat, een coach op menselijk niveau, zo zou ik haar omschrijven! Haar suggestie voor LetsCo heeft mijn dochter zo veel gebracht. Heerlijk mens in de omgang, ben dankbaar voor het feit dat ik deze vrouw ontmoet heb. Aan de rest van de medewerkers ook mijn complimenten, altijd vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon.

• Geholpen door: Corinne Jeekel

Geweldig advies en zeer betrokken

Het hele traject als zeer prettig ervaren. Ook het advies was altijd goed en duidelijk.

• Geholpen door: Leonie Hendriks

Zeer goed,duidelijkheid in telefoon kobtakt.

Goede en snelle afwikkeling. Kontakten per email en telefoon waren goed en vriendelijk . Goed advies tijdens procedure .Ik ben zeer tevreden over A,C,E.

WAARDELOOS

• Geholpen door: Jildou Berduszek

Duidelijke communicatie en transparant

Ik ben ontzettend tevreden met de handelswijze en het werk dat u hebt gedaan in deze zaak. Heb een hoop geleerd en ik vond het goed om te proberen. Bedankt voor het meedenken en bedankt voor het vele werk.

Prettig, meedenkend

Ze dacht goed mee en kwam met een goed voorstel en later met een tegenvoorstel toen de tegenpartij haar inziens een te laag tegenbod deed.

• Geholpen door: Leonie Hendriks

Zeer prettig en duidelijk.

Begripvolle rustgevende gesprekken in een toch wel moeilijke onzekere tijd. Altijd even vriendelijk , goed luisterend .