Fijn contact, erg traag gebeuren.

De communicatie verliep prettig. Maar de procedure is een langdurig en slepend proces geweest. Uiteindelijk zijn de dingen wel goed afgehandeld.

• Geholpen door: Paulina Bodamèr

deskundig geholpen en goed advies met persoonlijke aandacht

gedurende 9 jaren de zaak behandeld ,nadat ik was aangereden door auto, Tijdens een langdurend medisch traject heeft Paulina Bodamer de zaak naar volle tevredenheid voor ons afgehandeld met tegenpartij, zij is zeer begripvol en heeft ons zeer goed begeleid Wij zijn blij dat we voor ace letselschade hebben gekozen Dank jullie wel Hennie en Ineke Roessink

• Geholpen door: Paulina Bodamèr

het is allemaal heel goed verlopen

Er werd duidelijk gecommuniceerd. Goede uitleg gegeven en regelmatig contact opgenomen

Deskundig met persoonlijke aandacht

Bij aanvang werd er eerst geschakeld op mijn mentale- en arbeidssituatie. O.a. door het inzetten van een zeer goede arbeidsdeskundige. Bij de financiële afhandeling heb ik ervaren dat er zowel deskundig, zakelijk en vasthoudend gehandeld is.

Deskundig en prettig geholpen

Lotte heeft ons op een prettige manier bijgestaan. Met elkaar zijn wij tot een afwikkeling gekomen die redelijk is en goed voelt. Vriendelijk contact, zij doet wat zij zegt

• Geholpen door: Lotte Middelhuis

Zorgvuldig en alles in goed overleg afgehandeld

Onze letselschade situatie is gedurende het gehele proces zorgvuldig behandeld en elke stap overlegt voordat er actie ondernomen is geworden.

Uitstekend!

Goed naar belangen van client geluisterd. Goed advies gegeven en snel alles geregeld.

• Geholpen door: Dian Dijkstra

ik ben heel goed geholpen.

ik ben aangereden door een buitenlandse automobilist. daarna is ECE aangewezen mijn zaak te behandelen. En dat is op een voortreffelijke wijze gedaan en een grote dank is op zijn plaats. Met een hartelijke groet . Bas de Vries

• Geholpen door: Dian Dijkstra

Correcte en uitstekend advies en behandeling van mijn zaaak

Ben achteraf heel blij dat ik gekozen heb voor een letselschade advocaat. Ik heb nu het volste vertrouwen dat mijn zaak op de beste manier is afgehandeld. Heel hartelijk dank !

• Geholpen door: Dian Dijkstra

Tevreden met de behandeling van mijn dossier

Nette behandeling van het dossier.

Ontzorgt

Verzekeringsmaatschappijen zijn niet de meest vriendelijke mensen om mee te moeten communiceren. Ik had al snel het gevoel in de maling genomen te worden en heb daarom ACE letsel schade advocaten ingeschakeld. Een juiste keus! Hierdoor kwam er rust en werd er de tijd genomen om te herstellen en werden er procedures de juiste gevolgd. Bij elkaar toch ruim 2 jaar bezig geweest met een mooi eind resultaat.

Top mensen

Gedurende 4 jaar de zaak behandeld. Naar alle tevredenheid afgesloten.

Was uitstekend

Mevr Lotte middelhuis heeft mij uitstekend bij gestandaardiseerd was ik ook erg blij mee ze vertelde de nadelen en waar ik over na moest denken zonder haar had ik dit nooit voor me maar gekregen alle lof voor mevr middelhuis en ook mijn dank

• Geholpen door: Lotte Middelhuis

Uitstekende expertise en communicatie met client

Een periode van ruim 5 jaar waarbij ik erg goed geholpen ben in de juiste keuze’s maken op juridisch vlak. Tussendoor is er gewisseld van advocaat, hier heb ik zelf geen last van ondervonden. Er was een goede overdracht plaatsgevonden en zsm kennisgemaakt. Uiteindelijk een mooi resultaat behaald dankzij Ace.

• Geholpen door: Wouter van der Meulen

Een enorme houvast, zowel juridisch als emotioneel

Na een lang en vervelend medisch traject heeft Corinne Jeekel mij bijgestaan in het aansprakelijk stellen van het ziekenhuis voor medisch onjuist handelen. Wat ben ik blij dat ik bij haar terecht ben gekomen. Ik voelde me direct bij haar op mijn gemak. Ze is warm, betrokken, enorm vakbekwaam. Ze weet precies de juiste paden te bewandelen en legt bij iedere stap in het proces uit wat de mogelijke scenario's of uitkomsten zijn. Daardoor weet ze in een lang en onzeker proces toch enige vorm van houvast en voorspelbaarheid te brengen. Ik heb daardoor geen seconde mijn vertrouwen op een goede afloop verloren. Corinne heeft het maximale uit mijn zaak weten te halen. En daarmee kon ik (na een hele lange tijd) eindelijk een punt zetten achter dit hoofdstuk. Dankjewel, Corinne.

Fijn geholpen

Lotte Middelshuis heeft mij geholpen, op een persoonlijke manier. Ze is erg vriendelijk en eerlijk. Ze heeft mij overal in meegenomen en uitgelegd hoe alles werkt. Ik ben heel blij met haar hulp.

• Geholpen door: Lotte Middelhuis

Goede communicatie prettig in omgang

Mw middelhuis is fijn in communicatie en fijn in de omgang. Heeft vanaf het begin. Leeft mee met de personen. Denkt goed mee over bepaalde dingen waar wij niet aan gedacht hebben. Wij zijn heel tevreden over mw middelhuis

Snelle en goed

Ik de afhandeling als een snel en goed proces ervaren. Er werd goed gecomuniceerd met mij en ik kreeg goed advies en goede uitleg hoe de procedure werkt. Ik het het hierdoor als erg fijn ervaren.

• Geholpen door: Lotte Middelhuis

De schade is op een zeer correcte wijze afgehandeld.

Goede begeleiding en advies bij het schadegeval en betrokken bij de persoonlijke omstandigheden.

• Geholpen door: Lotte Middelhuis

Fijn contanct en komt afspraken na.

Fijn contact, altijd belangstellend, professioneel en komt afspraken na.

Uitstekend!

Corinne Jeekel “ontzorgt” en dat is buitengewoon prettig als je te maken hebt met emotionele kwesties die vaak een rol spelen/ de boventoon kunnen voeren bij letselschade. Zij houdt je keurig op de hoogte van de stand van zaken waar nodig/waar mogelijk. Ze heeft verstand van zaken en denkt met je mee.

Snelle communicatie

Corinne is een vriendelijke vrouw met wie ik snel kon communiceren. Natuurlijk via mail of telefonisch maar vaak ook via spraakmemo whatsapp en dan kreeg ik op een later moment uitgebreid een voice over terug. Dit heb ik als erg prettig ervaren. Wat me tegen viel is dat er vaak situaties geschetst werden waarbij vermeld werd dat een precieze uitkomst natuurlijk niet te voorspellen viel. Maar dat de werkelijkheid hier naar mijn mening veel te ver vanaf stond. Waardoor ik vind dat er op bepaalde moment niet goed of voldoende is gehandeld.

Heel fijn

Ik heb Ace Letselschade als zeer prettig ervaren.

• Geholpen door: Lotte Middelhuis

Het hele process was een beetje lastig door de tegenpartij maar Paulina was er altijd mee bezig en erachteraan. Ik ben heel blij met mij ervaring met ACE , ik zou het zeker aanbevelen.

• Geholpen door: Paulina Bodamèr

Goede begeleiding in de afhandeling van de vergoeding van het opgelopen letsel.

Ik werd heel goed bijgestaan en begeleid bij de schade afhandeling bij het opgelopen letsel. Wanneer ik een vraag had werd ik direct te woord gestaan en de communicatie was heel duidelijk. Het heeft er voor gezorgd dat ik mijn energie helemaal op mijn herstel kon richten en heeft mij heel veel zorg ontnomen. Ik wil mevr Bodamèr en mevr van Looijengoed beide hartelijk bedanken voor hun inzet en afhandeling van deze zaak.

Over Advocaatscore.nl