Cordaat en correct

Dmv cordaat optreden snel de zaak kunnen oplossen

Deskundige hulp!

Mevrouw Hollman heeft mij gedurende het voortraject van het indienen van een scheiding goed geinformeerd en bijgestaan. Haar betrokkenheid was hoog waardoor ik mij niet alleen voelde in dit vervelende proces. Ik zou haar diensten, gezien haar deskundigheid, dan ook zeker aanraden!

• Geholpen door: mr. A. (Aniek) Hollman

Mw. Petra van Enckevort weet exact wat er gedaan moet worden en handeld hier professioneel in.

Mw. Petra van Enckevort was mijn advocaat in een scheiding, Waarbij Petra dacht aan het kind. Petra was er altijd voor mij, En handelde professioneel in de zaak. Gaf me nieuwe inzichten in bepaalde situaties, dit is erg fijn als je door de scheiding alleen nog één kant op kijkt. Écht een advocaat die weet wat ze doet. een aanrader, zeer zeker als je opzoek bent naar een klein maar betrokken bedrijf. Mijn dank. P.

• Geholpen door: mr. P.A. (Petra) van Enckevort

Goede aanvullingen/support voor deze kwestie

Meeste contact was via mail zou prettig ervaren als 1e gesprek fysiek zou zijn maakt het wat laag drempeliger. Goede aanvulling/vragen als mediator in onderhandelingen voor goed resultaat. Is de moeite waard betaalt zich nml terug - echter prijs is wel extreem hoog voor diensten die geen hoge wiskunde vereisen in dit geval, maar wel welkom.

• Geholpen door: mr. P.A. (Petra) van Enckevort

Wordt goed geluisterd en mee gedacht en gezocht naar een oplossing ben wederom zeer goed geholpen

Goede en proffesionele advocaat

Mr. Hollman is een lieve vrouw maar dat neemt totaal niks weg aan haar professionaliteit. Ze is duidelijk en verteld niet wat je wilt horen, wel wat nodig is om te weten. In een zeer moeilijke periode in mijn leven kon ik er op vertrouwen dat mr. Hollman beschikbaar was. Zo reageerde ze zeer snel op mails en belde ze mij ook snel wanneer ik daar om vroeg. Uit zichzelf belde mr. Hollman mij ook op. Ik voelde mij begrepen door mr. Hollman en ze staat echt aan mijn kant. In de toekomst hoop ik wanneer het nodig is weer op mr. Hollman te kunnen rekenen.

• Geholpen door: mr. A. (Aniek) Hollman

Ik ben super geholpen door mevrouw Hollman! Ik zou haar iedereen aanbevelen, ik ben in ieder geval echt super geholpen. En ben blij met de hulp die ze mij heeft gegeven.

Fantastisch geholpen

Vanaf eetdye contact tot het afsluiten van dossier geweldig bijgestaan.

• Geholpen door: mr. P.A. (Petra) van Enckevort

Zeer gedreven, vakkundig, oprecht, vastberaden en recht door zee.

Het wetshuys heeft me in het verleden vaker vertegenwoordigd in de rechtbank. Ook toen was ik zeer onder de indruk van de werkwijze, zeer toegankelijk en begrijpelijk. De snelheid waarmee gewerkt wordt ligt hoog,vaak al binnen een paar uur antwoord op mijn vraag. Berekeningen, stukken voor de wederpartij of rechtbank zijn doorgaans ook binnen een dag opgesteld en ter controle aan mij toegestuurd. Er wordt een duidelijk traject besproken over de te behandelen zaak waarin alle haken en ogen de revue passeren. Dit geeft de ruimte tot allerlei belangrijke vragen van mij. Wat voor mij héél belangrijk is, is de correcte vorm van communiceren. Indien nodig hard en zakelijk en daar waar het toelaat met een persoonlijke tint. Het wetshuys heeft me enorm geholpen.

Goed gesprek gehad

Goed gesprek(ken) en advies gehad met Juulke, Ik heb wel lang moeten wachten in de wachtkamer voor aanvang van het eerste persoonlijk gesprek omdat ze het erg druk heeft waarschijnlijk, maar geen probleem,kreeg een lekker kopje koffie! Voor de rest prima

Prettig

Fijn luisterend oor en hielp mij goed ondanks dat de tegenpartij erg tegenwerkte . Reageerde ze dit niet op mij af!

• Geholpen door: mr. J.M.P. (Juulke) Schobbers-Deinum

Snel reageren en goed in actie komen, doen wat ze beloven.

De vakkundigheid en het persoonlijk contact zijn erg fijn om te ervaren. Ik krijg meteen antwoord op mijn vragen en ben zeer goed geholpen.

• Geholpen door: mr. S. (Sien) Smeets

Zeer fijn en prettig opgevangen

Mijn ervaring was zeer positief had een goed gevoel.en werdt zeker ook zeer serieus genomen . Aniek bleef altijd rustig en gaf mij het gevoel dat zij mij goed begreep. Gesprekken waren prettig en overlegdeciok alles. Wat zeer prettig was.. ik zou jullie kantoor meteen aanbevelen... bedankt voor alles dank zij aniek zag ik weer war licht in de donkere tunnel.

• Geholpen door: mr. A. (Aniek) Hollman

Ondersteuning en meelevend, gewoon top advocaat

1,5 jaar na het overlijden van mijn man mag ik eindelijk de boel gaan verwerken. De ondersteuning van mevr Juulke Schobbers heeft mij de kracht gegeven deze nare periode door te komen. Met als afsluiting toch een positief resultaat Bedankt voor Alles!

• Advies N.v.t.
  • Geholpen door: mr. J.M.P. (Juulke) Schobbers-Deinum

Een kantoor wat je niet in de steek laat, met ervaring, inzet, kunde en oog voor de menselijke maat.

Zeer deskundig geholpen door Mr. Sien Smeets. Toewijding, ervaring, kunde en inzet, met oog voor de menselijke maat.

• Geholpen door: mr. S. (Sien) Smeets

ik ben zeer goed geholpen

Ik ben uitstekend geholpen en van alles goed op de hoogte gehouden en alles is netjes afgerond

• Geholpen door: mr. J.M.P. (Juulke) Schobbers-Deinum

Een luisterend oor, betrokken, eerlijk advies en een goede bijstand.

Na eerdere afwijzingen door andere advocatenkantoren werd hier wél geluisterd naar mijn ingewikkelde verhaal. Tevens werd de kans op slagen heel eerlijk klein ingeschat maar niet onmogelijk. Je wordt overal netjes van op de hoogte gehouden en ze bieden weer een luisterend oor en hulp als er ontwikkelingen zijn. Het inlevingsvermogen en de betrokkenheid zijn hier groot. Ik kan niet anders zeggen dan geweldig, bedankt voor alle hulp, inzet en bijstand!

100% aan te bevelen!

Super ervaringen met het Wetshuys Advocaten en Mediators!! Ik heb meerdere dossiers bij dit kantoor in behandeling. Mijn advocate mr. Sien Smeets is professioneel, empathisch en zeer accuraat. Ze biedt altijd een luisterend oor en stelt haar cliënten op hun gemak! 100% aan te bevelen! Indien ik in de toekomst weer rechtsbijstand nodig heb, zal ik zeer zeker weer contact met mr. Sien Smeets opnemen!

Super dankbaar

Ik heb een hele fijne ervaring met mevrouw Hollman, ze heeft mij goed geholpen en ben haar hier zeer dankbaar voor. Voor alle goede hulp en ondersteuning.

• Geholpen door: mr. A. (Aniek) Hollman

Snelle reactie van mijn advocaat. Ze heeft me overal goed bij geholpen. Dank je wel voor u inzet en de vertrouwen wat u mij gaf.

• Geholpen door: mr. A. (Aniek) Hollman

Aniek Hollman heeft me goed geholpen.

Geeft adviezen aan de cliënt. Is heel vriendelijk en sociaal.

• Geholpen door: mr. A. (Aniek) Hollman

Kreeg altijd antwoord op vragen

Heel blij

Ben echt blij dat ik bij Julie ben gekomen

• Geholpen door: mr. A. (Aniek) Hollman

Snelle dienstverlening met kennis van zaken

Ik ben snel en kundig geholpen bij Het Wetshuys.

• Geholpen door: mr. P.A. (Petra) van Enckevort

Zeer goed en deskundig advies

Over Advocaatscore.nl