Ontzettend fijn geholpen

Super fijn geholpen

Noraly heeft mij goed geholpen, pakt mails snel op en handelt snel.

• Geholpen door: Noraly Klaassen

Vriendelijk, duidelijke en persoonlijke hulp

Het contact met Lotte van Rechtdoor Advocatenkantoor verliep naar volle tevredenheid. Lotte is heel laagdrempelig bereikbaar, ook via mail. We hebben goed en persoonlijk advies gekregen over de aanpak. Lotte is hiervoor bij ons thuis geweest om de situatie zelf te beoordelen. Er is veel kennis op het gebied van grensgeschillen.

Perfect geholpen!

Wij hadden een geschil met onze netbeheerder waar via onze rechtsbijstandverzekering weinig vooruitgang in zat, via onze leverancier werden we getipt over advocatenkantoor Rechtdoor. We hadden hier zoveel vertrouwen in dat het hele dossier is overgedragen hebben aan Lotte. Wij zijn heel prettig geholpen door Lotte. Heel fijn dat zij bij ons is geweest om het één en ander te bespreken en die situatie ter plekke te bekijken. Tijdens dit gesprek werd ons meteen duidelijk dat zij precies wist waar zij het over had. Het contact met haar tijdens het hele proces was erg prettig en de lijnen waren kort. Door haar bijstand hebben wij, zonder een rechtszaak, gelijk gekregen door de tegenpartij en is het naar tevredenheid opgelost. Een goed advocatenkantoor, dat tegen een eerlijke prijs bijstand biedt! Wij raden iedereen die een advocaat nodig mocht hebben advocatenkantoor Rechtdoor aan!

Bijzonder goed.

Vorig jaar een langslepende huurzaak ondergebracht bij Rechtdoor. Na een aanloop periode heeft Lotte van de Wetering samen met Mirella Gerrits uitstekend werk verricht. De uiteindelijke rechtszaak gewonnen. Al met al een prima kantoor met korte lijnen en directe terugkoppeling bij vragen, wat natuurlijk uitermate prettig is. Ik beveel dit kantoor met haar transparante werkwijze zeer aan.

• Geholpen door: Lotte van de Wetering

Mr. Klaassen begreep meteen wat eraan schortte

Super snel opgelost. Binnen 1 uur na haar email aand tegenpartij werd het geld teruggestort. Als u een probleem heeft zou ik dit kantoor zeer zeker in overweging nemen.

• Geholpen door: Noraly Klaassen

Korte lijntjes, prettige manier van samenwerken

Deskundig geholpen, was vooraf duidelijk wat we konden verwachten en wat de kosten waren. Duidelijk stappenplan en denken goed mee.

• Geholpen door: N.v.t.

Goed advocaat kantoor

Zeker aan te raden

• Geholpen door: Lotte van de Wetering

Wij werden door Rechtdoor (Lotte)uitstekend geholpen. Professioneel en doortastend. De communicatie was helder. Lotte gag ons vanaf het eerste moment vertrouwen in de goede afloop. Rechtdoor raad ik eenieder aan , die zijn/haar recht wil halen.

• Geholpen door: Lotte van de Wetering

Betrokken, begrip voor het probleem; meedenkend en een adequate reactie. Prettige samenwerking en altijd heldere communicatie.

Perfect geholpen!

Als leek op het gebied van procederen geweldig opgevangen door het team van Rechtdoor. Gedurende het gehele proces blijven zij in nauw contact en gebruiken taal wat voor iedereen begrijpelijk is. De koopovereenkomst met autohandelaar dan ook met succes ontbonden. Toppers!

Betrouwbaar

Betrouwbaar

• Geholpen door: Noraly Klaassen

Ben goed geadviseerd en bijgestaan.

De zaak is afgehandeld zonder dat er een rechter aan te pas is gekomen. Netjes en meelevend geholpen door Nandine Wissink, Jurist. Super!

• Geholpen door: N.v.t.

Uitstekend geholpen

Fijn en correct geholpen door Lotte. Communicatie was goed en kreeg altijd vlot reactie op al mijn vragen.

• Geholpen door: Lotte van de Wetering

Formeel, zeer deskundig en goede tarieven!

Lotte heeft fantastisch werk verricht. De communicatie verliep prima. Het advies was heel goed. De zaak ging om het verhalen van schade naar aanleiding van het niet nakomen van een koopovereenkomst. Nadat we het beroep verloren hadden omdat wederpartij met leugens de zaak naar zich toe trok, heeft Lotte zich volledig vast gebeten in de zaak en deze in hoger beroep tot een succes gebracht. We hebben de zaak op alle punten gewonnen, er bleef geen discussie over en dit zonder een zitting. Alleen vanaf papier. Niet alleen deskundig en specialistisch, maar ook de tarieven zijn ten opzichte van andere kantoren heel schappelijk. Zeker een aanrader!

Met volle overtuiging geholpen

De mentale steun ontvangen van beide advocaten waren een ongelofelijke steun in de rug bij drze zaak

Gewoon goed

Ze nemen de tijd voor je en zijn duidelijk. Dankzij rechtdoor de aankoop kunnen ontbinden!

Professioneel en doortastend

Ik werd door Rechtdoor (Nandine Wissink) uitstekend geholpen. Professioneel en doortastend. De communicatie was helder. Ik had een probleem met een onwillige "geldlener" en hij bleek erg vasthoudend in zijn slachtofferschap en ontkenning. Rechtdoor (Nandine Wissink) gaf mij vanaf het eerste moment vertrouwen in de goede afloop. Ik weet nu waar ik terecht kan in de toekomst. Rechtdoor raad ik eenieder aan , die zijn/haar recht wil halen !

• Geholpen door: Nandine Mansveld

Heel behulpzaam, goed advies en zeer professioneel

deskundig, betrokken

Professioneel, deskundig en toegankelijk. Altijd bereikbaar en helder begrijpelijk taalgebruik.

• Geholpen door: Lotte van de Wetering

Buiten gewoon tevreden over aanpak en snelheid.

Mijn ervaring met Rechtdoor was uitstekend en naar volle tevredenheid verlopen. Echt een aanrader, nogmaals dank.

• Geholpen door: Lotte van de Wetering

Super fijn geholpen door Lotte!

Wij hebben Lotte om advies gevraagd inzake de verjaring van een stuk grond naast onze woning. Zij hielp ons eerst vrijblijvend met wat vragen en adviezen. Heel sympathiek! Toen het ingewikkelder werd, hebben wij haar gevraagd om ons hierin bij te staan als advocate. Een hele fijne ervaring. Ze is heel duidelijk, reageert en handelt snel, geeft zelf een goede richting én luisterde ook naar onze wensen. Dit zorgde ervoor dat het toch nog snel afgehandeld kon worden na een heel lang getouwtrek vooraf. Daarnaast is ze eerlijk en transparant over wat je kunt verwachten en over de kosten. Zeker een aanrader voor juridische hulp!

Betrokken en professioneel bedrijf

Betrokken, meelevend en meedenkend advocatenkantoor, dat tegen een eerlijke en duidelijke prijs vecht voor je rechten! Gehoord worden, geen nummertje zijn en regelmatige updates over de stand van zaken, geven je als klant een gerust gevoel. Bereikbaarheid en netjes terugbellen zijn ook grote pluspunten. Wij hopen nooit meer een advocaat nodig te hebben, maar weten wel wie we bellen als het onverhoopt toch ooit nog nodig is. In het bijzonder Nandine Wissink ontzettend bedankt voor je inzet!

Ontlastend

In een nare situatie met een autodealer waar de communicatie lastig verloopt zonder einde in zicht, is een helder aanpak opgezet. Hiermee uiteindelijk tot een eind kunnen brengen.

• Geholpen door: Jeroen Döbber

Deskundig kantoor waar jouw belang voorop staat

Ik had een auto gekocht met een op het moment van kopen niet bekend schadeverleden. Aangezien ik er met de verkopende partij niet uitkwam, heb ik mij gewend tot Rechtdoor. Wat heel fijn is, is dat je een gratis intakegesprek kan krijgen. Na dit gesprek ben ik met Rechtdoor in zee gegaan om de kwestie voor mij te regelen. Dit heeft vrij snel geresulteerd in het kunnen retourneren van de auto waarbij het volledige aankoopbedrag is terugbetaald. Nandine heeft alle communicatie met de wederpartij voor mij uit handen genomen en alles keurig voor mij geregeld. Het contact met Nandine heb ik als zeer prettig ervaren. Nandine, heel erg bedankt voor het regelen van mijn zaak!

Over Advocaatscore.nl