een zeer goede ervaring met kundig personeel.

Heel goed.

Belangenbehartiging met autoriteit

Dhr Raaben was in staat mijn belangen te behartigen en resultaat te boeken zonder dat het nodig was het aan te laten komen op een (scherp) juridisch geschil. Dit bereikte hij op een respectvolle manier naar zowel mijzelf (client) als derde partij. Dank hiervoor.

• Geholpen door: Gerrit Raaben

Super. Prima geïnformeerd en snelle respons.

Wij hadden een zaak waar wij advies voor wilden. Wij werden prima voorgelicht zonder dat de teller direct liep. Heel fijn contact en heel snelle respons tijd. Waar vind je dit nog.

Zeer positief

Mijn ervaring met advocaat Laura is zeer positief. Ze legt alles goed uit en geeft je een fijne gevoel. Ze weet veel en geeft je goed advies. Ze is meteen betrokken bij de zaak en communiceert uitstekend.

Opvallend de deskundigheid.

Het was prettig een onderhoud met Gerrit te hebben. Je merkt dat hij zich in de zaak verdiept. Ook onderzoekt hij de mogelijkheden die bedacht worden. Kortom, hij is iemand die je kunt vertrouwen. Ook de door hem opgestelde brieven vind ik van een hoog niveau. Wel dit zijn genoeg complimenten, denk ik

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Geholpen door: N.v.t.

Perfect geholpen

Snel, adequaat en accuraat geholpen!

• Geholpen door: Rima Jengibarjan

Prettige sfeer, deskundig advies, en betrokken medewerkers

Tijdens de behandeling van mijn zaak kwam de advocaat met goede ideeën en toonde veel initiatief om e.a. tot een goed einde te brengen.

Zeer goede dienstverlening

Ik ben op zeer Professionele wijze met persoonlijke benadering en kennis van zaken door Rima geholpen. Goede terugkoppeling en een snel en positief resultaat geboekt.

• Geholpen door: Rima Jengibarjan

Jeroen staat ons altijd bij met raad en daad

Professioneel en veel kennis van zaken. Persoonlijk.

• Geholpen door: Jeroen Sprangers

Laura Pentenga is scherp en zeer betrokken!

Laura Pentenga heeft ons uitstekend geadviseerd en bijgestaan. Ze is scherp, zeer betrokken en denkt altijd 1 stap vooruit. Voor ons als clënt was dat zeer prettig. Het leidde tot ontzorgen en dat is precies wat wij zochten. Stress-relieving zou je het ook kunnen noemen. Daarnaast was Laura zeer goed bereikbaar en zo niet, dan beld of appte ze binnen afzienbare tijd. Nogmaals zeer tevreden met de dienstverlening en het persoonlijke contact met Laura.

deskundig, betrouwbaar en accuraat

Door een huurconflict ben ik in contact gekomen met Laura Pentenga. Zij heeft op een zeer deskundige wijze een belangrijke bijdrage geleverd om dit conflict op te lossen. Dit, op basis van haar vakkennis, op basis van haar betrokkenheid, en op basis van haar bereikbaarheid (zelfs in de weekenden als dat nodig was)

• Geholpen door: Laura Pentenga

Prettig contact, snel en goed advies!

De advocaat van Rein Advocaten in Assen heeft ons prima en zeer vakkundig op weg geholpen om een volgende stap te zetten. De advocaat was voor ons goed zeer goed bereikbaar en gaf een goed onderbouwd advies.

• Geholpen door: Laura Pentenga

Een topprestatie in een korte tijd! Super fijn.

Ik kwam via Facebook in contact met mijn advocaat de heer Suk. De heer Suk heeft mijn zaak heel snel opgepakt en wist een topprestatie neer te zetten in een hele korte periode. De heer Suk heeft veel kennis van vastgoed problematieken heb ik begrepen. Zeker een aanrader voor volgende keer.

• Geholpen door: Paul Suk

Zeer deskundig, adequaat en resultaatgericht geadviseerd en ondersteund

Mijn ervaring met Laura Pentenga was zeer positief. Ik zat met een deadline. Mijn woning was 29 juli verkocht en gepasseerd bij de notaris. Alleen een dag daarvoor wilde een huurder er niet meer uit. Er was een miscommunicatie waardoor er aangifte tegen mij werd gedaan, en er een civiele zaak tegen dreigde te gebeuren. Laura heeft het direct vrijdagochtend op gepakt. Wat ik zeer fijn vond,er was namelijk haast bij geboden. Ik merkte direct dat ik bij deze vrouw bij het juiste adres was voor deze situatie. Eerst werd uitgebreid de situatie besproken. Wat ik moest doen,welke strategie handig was of juist niet. Ik moest de verkochte woning namelijk 2 Augustus vrij van huurders opleveren,anders had ik er nog een groot probleem bij. Dit is mij gelukkig gespaard gebleven door het doortastend en zeer deskundig handelen van Laura. Uiteindelijk op dezelfde dag tot een schikking, waardoor de held procedure mij gespaard is gebleven! Zeer betrokken van begin tit het eind. Ik heb een soortgelijke casus. U mag raden bij wie ik aanklop!

Professioneel en goed geholpen

We zijn door Laura zeer goed geadviseerd in een complex dossier. Haar antwoorden waren adequaat en snel. Laura houdt zich aan haar afspraken wat zeer op prijs wordt gesteld.

betrokken en deskundig

In het algemeen: Het contact met Rein Advocaten en in het bijzonder met Rens Nijdam en Laura Pentenga heb ik als uitermate plezierig, professioneel en als zeer steunend ervaren.

Snel en doelgericht geholpen

Onze vraag werd uitvoerig en duidelijk beantwoord. Meerdere oplossingen werden aangedragen zonder aan te sturen op een snel aangaan van een opdracht. Wij hadden het gevoel een heleboel opties in handen te hebben en in goed overleg werd een stappenplan uitgestippeld. Met de verstrekte juridische informatie was de zaak snel opgelost en verdere stappen niet meer nodig.

• Geholpen door: Mirjam Talsma

Vriendelijk, zeer behulpzaam en inhoudelijk sterk!

Mr. mw. Pentenga vond ik communicatief sterk. Ik belde haar vanuit het niets. Maar ze schakelde heel snel en begreep direct waar het om ging. Ze was duidelijk in haar uitleg. Daar kan ik wat mee. Ik vond haar betrokken en deskundig!

• Geholpen door: Laura Pentenga

Zeer plezierig en to the point

Mr Pentenga reageert snel en steeds goed bereikbaar en weet in korte tijd een goed advies neer te leggen tegen een zeer redelijk tarief. Heeft daarbij een zeer reële kijk op de zaken.

Snel en deskundig advies van Laura Pentenga

Mijn zoon werd als bewoner eigenaar "slachtoffer" van een over ijverige opsporrings ambtenaar van de gemeente Schiedam die mijn zoon, die door Corona 9 maanden in Griekenland verbleef vroeg om aan te tonen dat hij meer dan 6 maanden per jaar in Nederland verbleef. Anders zou hij uitgeschreven worden als bewoner van Schiedam Dankzij Laura's advies en vragen werd de zaak snel opgelost.

Snel, adequaat en to-the-point

Zeer snelle reactie en inhoudelijk geheel up-to-date.

• Geholpen door: Laura Pentenga

Perfect! Professioneel, georganiseerd en doeltreffend.

Ik ben enorm goed geholpen in mijn case die ook gewonnen is. Door slechts één telefoontje te plegen met Rein, waarin ik erg goed gehoord ben, heb ik meteen het gevoel gekregen dat ik actie ondernomen zou worden. Diezelfde week heb ik alle stukken ingeleverd en ben gekoppeld aan een jurist die het vanaf dat punt heeft overgenomen. Ik ben als klant compleet ontzorgd, ten alle tijden goed geïnformeerd over de kansen van de case (niet alles is te winnen natuurlijk) en altijd goed up-to-date gehouden. Uiteindelijk hebben ze de case gewonnen en kon ik weer verder met de orde van de dag. Dit is precies wat je mag verwachten van een advocaat en zij hebben mij als levenslange klant gewonnen. Medewerkers zijn professioneel en persoonlijk, dus ik kan ze met harte aanbevelen.

• Geholpen door: Esmée Piening

Zeer prettig en professioneel

Ik heb het contact met Rima als zeer prettig ervaren. Ze is professioneel en deskundig. Ze adviseerd goed en denkt mee met haar cliënt.

• Geholpen door: Rima Jengibarjan

Professionaliteit, betrokken, resultaatgericht en vakkundig werk in één!

Wij hebben een zeer positieve ervaring ervaren met Rein advocaten! Rima heeft ons bijgestaan in een rechterlijk geschil en van begin tot eind hebben we ons goed en sterk gevoeld met Rima aan onze zijde. Naast dat Rima ons op juridische wijze erg goed en vakkundig heeft bijgestaan, vonden wij daarnaast dat we erg vriendelijk en gastvrij zijn behandeld. We konden ten alle tijden bij Rima terecht, indien we dit nodig vonden. Hierdoor voelden wij de betrokkenheid van Rein Advocaten, iets wat we belangrijk vinden. Nogmaals dank voor jullie dienstverlening!

Kundig en prettig

Goed geholpen door Esmee op een kundige en zeer prettige manier. Ze geeft goed advies en stemt alles van tevoren met je af.

• Geholpen door: Esmée Piening

Zwedenlaan 20 9403DE Assen