Deskundig, snel, to the point en komt afspraken na.

Was ook plezierig om met Paul te werken en hij had geen 9 tot 5 mentaliteit.

Deskundig en doelgericht

Dhr. Paul Suk heeft mij deskundig geholpen bij het opstellen van een IE-licentieovereenkomst. Mede omdat Paul zelf ook beschikt over vakkennis op ICT-gebied was hij in staat om snel te schakelen en goed aan te voelen wat mijn wensen waren. Ik ben zeer tevreden over Pauls werk en ik zou Paul zeker aanbevelen aan anderen.

• Geholpen door: Paul Suk

Ondersteund en geruststellend gevoel in die lastige periode

Ik heb geen financiële en gerechtelijke deskundigheid terwijl de tegenpartij heel goed daarvan op de hoogte is. Ik kon dus heel goed steun en advies gebruiken. het is een lange weg geweest van anderhalf jaar voor mij, maar ik had zo niet het gevoel, dat ik er alleen voorstond om tegen die "grote tegenpartij" te moeten vechten.

• Geholpen door: Gerrit Raaben

Goede service, exact geleverd volgens afspraak.

Perfect verlopen traject. Netjes geïnventariseerd waar de behoefte lag. Keurige offerte geleverd en netjes volgens afspraak en op tijd het gevraagde geleverd.

Goed en duidelijk!

Ik vind het heel fijn dat ik ook gebeld word voor uitleg. Dan kan ik als ik iets niet snap het gewoon nog even vragen. Per email is dat toch moeilijker....

• Geholpen door: Laura Pentenga

Deskundig en accuraat advies met visie

Inmiddels diverse keren gebruik gemaakt van de diensten van REIN. Waarbij wij uitstekend zijn geholpen door Rens Nijdam. Absoluut aan te bevelen!

• Geholpen door: Rens Nijdam

Zeer behulpzaam, professioneel en goed bereikbaar!

Mijn ervaring met advocaat Rens Nijdam is dat hij goed kan luisteren, en erg goed is in zijn vak. Je wordt goed en professioneel geholpen. Hij is goed te bereiken voor overleg, en erg aangenaam in gesprekken.

• Geholpen door: Rens Nijdam

Helder duidelijke aanpak om juridische kwesties op te lossen

Ondanks dat onze juridische kwesties complex waren, zorgde de pragmatische aanpak van Rein advocaten ervoor dat ze voor ons te overzien waren. In een begrijpelijke manier legden ze de mogelijkheden uit, waarbij ze duidelijk de voors en tegens aangaven. En de persoonlijke klik werkte uiteraard ook hierin mee.

• Geholpen door: Sarah Zoer

Uitstekend!

Mijn ervaring met REIN is een bedrijf met veel expertise en dat bereidt is om startende ondernemers een hart onder de riem te steken. Goede services, scherpe tarieven en een meedenkend team.

• Geholpen door: Rob Beukema

Het was prettig samenwerken!

De case was lastig en de samenwerking en advies hierin is prima te noemen. Goed om te sparren en de voorbereiding op de rechtszaak was prettig en heel nuttig.

Uitmuntende ondersteuning

Zonder deze ondersteuning bestond ons bedrijf nu niet meer. Wij zijn en worden uitstekend bijgestaan in onze juridische strijd.

• Geholpen door: Rens Nijdam

Juristen die denken als ondernemers

We hebben veel contact gehad met Ralf en Jeroen voor een grote case. Het is super om te ervaren dat een advocatenkantoor niet puur als jurist kijkt, maar ook écht snapt wat de ondernemer drijft en belangrijk vindt in zijn keuzes. Zeer tevreden over de samenwerking!

• Geholpen door: Ralf Herbers

Deskundig advies en zeer betrokken!

Als bemiddelaar heeft Ralf ons zeer goed geadviseerd. Ralf denkt mee, haakt in wanneer nodig en kan op fiscaal gebied direct het juiste advies geven. Ralf heeft ons erg goed kunnen adviseren op zowel juridisch als fiscaal niveau. Ook kwa communicatie hebben we snel kunnen schakelen en was Ralf altijd goed bereikbaar. Wij zijn erg tevreden over zijn inzet en het uiteindelijke resultaat!

Betrokken & professioneel

Vanuit REIN Advocaten & Adviseurs heeft Ralf Herbers ons begeleid in een herstructurering van aandeelhouders. Als onafhankelijk en zeer deskundige adviseur heeft hij voor alle partijen een goede uitkomst bereikt. Dit door goed te luisteren, alle belangen goed te snappen en open en transparant met alle partijen te spreken in een prettige sfeer. Dergelijke trajecten zijn intensief en op sommige momenten emotioneel, maar met de hulp van Ralf zijn we er naar alle tevredenheid uit gekomen!

Goede persoonlijke hulp

Wij hadden urgent hulp nodig en het probleem was ook in 2 dagen opgelost, wat voor ons veel stress weg nam.

• Geholpen door: Gerrit Raaben

REIN heeft met een deskundige onderbouwing en heldere, duidelijke communicatie (zowel intern als richting externe partijen) een prima bijdrage geleverd in de herziening van de WOZ-waardebepaling.

• Geholpen door: Hans de Willigen

Duidelijk en deskundig, praktisch en resultaat gericht, Een advocaten kantoor waar je op een normale menselijke manier mee kan praten en die naar mijn idee de kern van een probleem goed kunnen invoelen en daardoor ook gericht naar een oplossing kunnen werken.

• Geholpen door: Auke Doornbosch

Doortastend en helder juridisch advies met korte lijnen

• Geholpen door: Sarah Zoer

Inmiddels door verschillende advocaten en adviseurs binnen REIN geholpen op verschillende gebieden zoals merkenrecht, bedrijfsovername, bedrijfsverkoop en arbeidsrecht. Door de verscheidenheid van gebieden de organisatie in de breedte leren kennen als een prettige, laagdrempelig kantoor met kennis van zaken.

• Geholpen door: Jeroen Sprangers

Prettige samenwerking en pro-actieve communicatie. Vakinhoudelijk goed.

• Geholpen door: Rens Nijdam

Ik werd door de hr. De Willigen vanaf het eerste moment correct en deskundig te woord gestaan. Hij beloofde verder in de betreffende materie (forenzen en toeristenbelasting) te duiken en mij terug te bellen. Dit gebeurde al snel en ik werd verder o.d. hoogte gebracht en kreeg deskundig advies

• Geholpen door: Hans de Willigen

Ons kantoor schakelt Rein in voor specialistische vraagstukken ten aanzien van heffingen van lagere overheden. Daarbij hebben wij veel contact met Rob. Rob is een snelle, energieke, analytische, sociale vent en ook altijd in voor een sterk verhaal. Erg blij met deze samenwerking. Cijfers geven vind ik lastig en met een 10 neigt mij wat naar de status quo. Hetgeen zeker niet bij Rob past :]

• Geholpen door: Rob Beukema

Na een eerste overleg met Jeroen Sprangers uiteindelijk met Paul Suk goed overleg gehad. Voor een bepaalde strategie gekozen, materialen en alles aangeleverd en de strategie heeft goed uitgepakt. Enorm bedankt Paul!

• Geholpen door: Auke Doornbosch

Zoals uit de rapportcijfers blijkt ben ik zeer tevreden over de geleverde diensten van Rein Advocaten Wanneer je een advocaat nodig hebt is het prettig dat alle disciplines bij Rein aanwezig zijn waarbij het ook zo is dat de lijntjes tussen de verschillende specialisten zeer kort zijn Naast Jeroen Sprangers heb ik contact gehad met Hans de Willigen,Sara Zoer en Auke Doornbosch

• Geholpen door: Jeroen Sprangers