Wij hebben een prima juridische ondersteuning gehad bij de verkoop van het huis van onze moeder

Heel positief hebben wij het proactieve meedenken ervaren bij de juridische casus m.b.t. recht van overpad cq buurweg. De praktische voorstellen en het adequaat handelen per fase van Mirjam hebben er voor gezorgd dat de verkoop van het huis tot een goed einde is gebracht.

• Geholpen door: Mirjam Talsma

Vol vertrouwen en goed geïnformeerd

Als je op zoek bent naar een advocaat die niet alleen snel reageert, maar ook deskundig advies biedt, dan kan ik ten zeerste aanbevelen. Onze ervaring met Angela was uitstekend. We hadden een contractkwestie die dringend moest worden aangepakt, en ze was er onmiddellijk om ons te helpen. Haar service was efficiënt en ze slaagden erin om onze zaak snel en effectief op te pakken.

• Geholpen door: Angela Melsen

Top begeleiding

Ondanks dat wij dit een spannende tijd vonden bleef Jonathan altijd rustig. Daardoor kregen wij steeds meer vertrouwen in de goede afloop van het hele proces

• Geholpen door: Jonatan Faas

goed en degelijk

Snel en deskundig advies.

• Geholpen door: Marco Fennema

Daadkrachtig, deskundig en vriendelijk.

Rima Jengibarjan heeft mij perfect geholpen met een VSO. Een goede analyse, een luisterend oor en zeer doortastend. Mede hierdoor een positief resultaat.

• Geholpen door: Rima Jengibarjan

Keurig geholpen met goede expertise!

Zakelijke kwestie met een aantal juridische documenten en bepalingen waar ik behoorlijk tegenaan liep. Na een telefonisch gesprek was ik meteen een stuk rustig en vertrouwde erop dat alles geregeld zou worden. Rima heeft echt haar best gedaan en de case zelfs boven verwachting weten af te ronden. Het scheelde mij een hoop tijd en ergernis. Dit soort zaken moet je gewoon over laten aan mensen die er verstand van hebben. Scheelt een hoop gedoe en frustratie.

Ervaring is zeer positief

Goed advies gegeven over de kwestie .

• Geholpen door: Laura Pentenga

Een super goede ervaring! Zeker aan te raden

Ik heb echt een super ervaring met Rein advocaten! Ik kreeg via via een telefoon nummer van Ralf, erg vriendelijk aan de telefoon, en vertelde me eerlijk dat hij niet meer echt op de hoogte was qua regels en wetten waarvoor ik hem nodig was. En verwees me door naar laura, ik heb haar gebeld en mijn situatie uitgelegd! Ik moest haar wat dingen toe mailen en belde me heel snel terug! Daarna heeft ze me nog heel veel adviezen gegeven en dacht met me mee! Super goed en ik heb er heel veel aan gehad! Waar ik haar erg dankbaar voor ben! Ik zou iedereen Rein advocaten aanbevelen! Twijfel je?…..gewoon doen!!

Geweldig! Snel en vriendelijk

Laura heeft mij goed en kundig geholpen met een adviesvraag rondom geschil tussen verhuurder en huurder (dochter).

• Geholpen door: Laura Pentenga

Goed contact en goed advies

Laura was erg behulpzaam, zeer snel in reacties en gaf goede adviezen!

Volledig ontzorgd!

Afgelopen periode heeft Rima Jengibarjan de onderhandelingen, toetsing en algemene communicatie overgenomen rondom een vaststellingsovereenkomst geïnitieerd door de werkgever. Tijdens deze uitdaging was zij altijd duidelijk, correct en daadkrachtig. Rima kijkt naar de inhoud en, niet naar alle woorden er omheen.

Snelle en adequatie ondersteuning

Ben snel en deskundig geholpen door Rein Advocaten bij mijn conflict met de Belastingdienst. Hierbij gold dat continu en proactief is gecommuniceerd over de mogelijkheden en de te ondernemen stappen. Ben erg te spreken over deskundigheid en ook erg blij met het wegnemen van een aantal zorgen die ik had tijdens het traject.

• Geholpen door: Rob Beukema

Duidelijk daadkrachtig vriendelijk geholpen

• Geholpen door: Gerrit Raaben

Vriendelijk, meedenkend en geduldig

Ik heb het contact als zeer prettig ervaren. Er werd goed meegedacht en steeds geduldig en deskundig geantwoord op al mijn vragen.

• Geholpen door: Gerrit Raaben

Wij zijn erg goed geholpen met alles.

Wij werden erg op ons gemak gesteld en kregen een eerlijk en oprecht advies van zowel dhr. Faas als dhr. Herbers.

• Geholpen door: Jonatan Faas

Laura is een bekwaam en betrouwbare advocaat met excellente service.

Laura is een uitstekende advocaat die haar cliënten altijd op de eerste plaats zet. Ze was erg behulpzaam en genereus met haar tijd, en bood altijd vriendelijke service. Ik ben onder de indruk van haar kennis en ervaring, en was blij met haar advies en ondersteuning tijdens het hele proces. Ik beveel Laura zeker aan voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en competente advocaat.

• Geholpen door: Laura Pentenga

Prima professionele ondersteuning met een persoonlijke "touch"

Op zoek naar juridische ondersteuning in een zakelijk conflict (verkoop van mijn bedrijf en het niet nakomen van afspraken door de koper) bij REIN en Mirjam terecht gekomen. Prima zakelijke ondersteuning, niet te veel, niet te weinig, en vooral die persoonlijke relatie waar nodig, is zeer gewaardeerd. Eindresultaat is ook bevredigend, de doelen (en betalingen) zijn bereikt.

Heel secuur.

Rima Jengibarjan heeft mij heel fijn geholpen bij een vaststellingsovereenkomst met mijn werkgever. Ze was heel helder in haar communicatie en de te nemen vervolgstappen. Ook hield ze mij goed op de hoogte van wat ze had gedaan en de afspraken die ze had gemaakt met de werkgever. Het traject is met een voor mij goed gevoel en positief afgesloten. Dank je wel Rima!

Vlot en deskundig

We zijn vlot en deskundig bijgestaan en geadviseerd inzake een ontslagprocedure van een medewerker.

Vlot en deskundig

• Geholpen door: Rima Jengibarjan

Vlot en deskundige hulp en advies gekregen.

Vlot en deskundig advies gekregen m.b.t. ontslagregeling werknemer.

• Geholpen door: Rima Jengibarjan

Vlot en deskundige hulp en advies gekregen.

Vlot en deskundig advies gekregen m.b.t. ontslagregeling werknemer.

• Geholpen door: Rima Jengibarjan

Snel, kundig en daadkrachtig!

Fantastisch goed geholpen door dit kantoor, ik zou ze absoluut aanbevelen!

• Geholpen door: Rima Jengibarjan

Uiterst professioneel, vasthoudend en meelevend!

In 2018 kreeg ik een onterechte navorderingsaanslag van de Belastingdienst. Een stug overheidsorgaan waar je als individu weinig tegen in te brengen hebt. Dankzij de vakkundigheid van Rob Beukema is na 4 jaar deze procedure eindelijk afgewend. Zijn professionaliteit, vakkundigheid, maar ook zijn steun in de afgelopen jaren hebben mij op de been gehouden en dankzij Dhr. Beukema hebben we eindelijk ons gelijk gekregen en is de aanslag vernietigd. Zijn betrokkenheid die hij heeft getoond is noemenswaardig! Ik ben hem dan ook uiterst dankbaar en kan hem aan iedereen aanraden. Rest mij te zeggen dat ik terugkijk op een hele prettige ervaring Rein Advocaten en Adviseurs en in het bijzonder met Dhr. Beukema. Dank je wel Rob!

• Geholpen door: Rob Beukema

Ontspannen door het juridische traject

Mirjam Talsma heeft een geschil met de buurman uit handen genomen, nadat deze buurman een advocaat had ingeschakeld. De enorme stress die ik ervoer, is door Mirjam geheel weggenomen en heeft mijn belangen in deze kwestie zeer deskundig en professioneel opgepakt. Ik heb met Mirjam echt het gevoel gehad geholpen te zijn en uiteindelijk is het geschil voor mij zeer tevreden geëindigd.

Over Advocaatscore.nl