Goede, persoonlijke en deskundige begeleiding

De zaak werd direct persoonlijk en professioneel opgepakt waarbij werd gekeken naar de mogelijkheden en oplossingen. Er was veel verstand van zaken. Ik ben dan ook zeer tevreden over de algehele gang van zaken.

• Geholpen door: Melike Cinar

Ik ben zeer tevreden over de manier waarop ik ben geholpen. De communicatie was heel prettig (vriendelijk en to the point), het advies was zeer kundig en ook het snel kunnen schakelen was er fijn.

• Geholpen door: Mirjam Koppe

Zeer kundig, vriendelijk en betrokken advocaat!

Melike is niet alleen een zeer bekwame advocaat, maar denkt ook strategisch mee over wat het beste is voor de persoonlijke situatie. Haar toegankelijkheid en uitstekende bereikbaarheid dragen bij aan een gevoel van steun en vertrouwen. Zij is een advocaat met een sterk sociaal en menselijk aspect, en haar hart zit op de juiste plek. Omdat ik geen ervaring had met juridische situaties, nam zij keer op keer de tijd om mij goed te informeren en te zorgen dat ik alle vervolgstappen begreep. Zij gaf mij het gevoel dat ik echt in veilige handen was en zij heeft de stress van de situatie volledig voor mij weggenomen. 10/10 raad ik Melike aan aan vrienden en familie.

Goede vriendelijke hulp

Goede vriendelijke hulp gekregen

• Geholpen door: Melike Cinar

Efficient professional and excellent treatment

I received close, professional and efficient treatment in my dispute with my former company for a negotiated exit.

Positief, laagdrempelig en terzakekundig

Prima, mevr Cinar is zeer correct in haar optreden en weet op een vriendelijke wijze je als cliënt te bedienen.

Zeer kundig en professioneel

Mevrouw Pinarci heeft mij op excellente wijze bijgestaan in mijn zaak. Haar communicatie is empathisch en professioneel, zo weet ze haar expertise uitstekend in te zetten. Zeer pro-actief en doelgericht heeft zij de juiste acties ondernomen die tot meer dan het gewenste resultaat hebben geleid. Nogmaals dank en ik kan haar zeker aanbevelen!

• Geholpen door: Melike Cinar

Het beste ervan gemaakt in een hele lastige zaak

Mevrouw Cinar heeft met haar deskundigheid, ervaring en invoelend vermogen mij van een zo goed mogelijk advies voorzien. Daarbij zat 'm de lastigheid vooral in risico m.b.t. de gezondheidssituatie van de werknemer en eventueel daaruit voortvloeiende financiële consequenties voor mij als werkgever. Onze onderlinge communicatie was hierbij prettig en constructief. Verder ook als pluspunt te noemen valt het altijd bereikbaar zijn en de snelle terugkoppeling van mevrouw Cinar. Enigste minpunt is mijn gevoel achteraf dat de tegenpartij door bluf en manipulatie een ongeoorloofd spelletje heeft gespeeld. Dit wordt vooral gevoed door het feit dat ik onlangs nog een telefoongesprek met de juriste van het FNV heb gehad. Maar wat zou in deze case (andere) wijsheid geweest zijn . . .

• Geholpen door: Melike Cinar

Vanaf het eerste moment voelde ik een klik met mevrouw Cinar. Ze heeft mij erg goed begeleid en bijgestaan. Ik ben haar dankbaar er raad haar zeker aan!

Kundig advies

P.J.A.de Jong loste het probleem snel op.

• Geholpen door: N.v.t.

Mijn ervaring met Mirjam Koppe heb ik als zeer prettig ervaren! Ze is heel professioneel, duidelijk, persoonlijk en empatisch. Ik ben haar erg dankbaar!

• Geholpen door: Mirjam Koppe

Vriendelijke, kordate, communicatieve en zeer bekwame advocaat die direct hulp bood.

Door Mirjam werd de vervelende zaak waar we in verwikkeld raakten een stuk lichter.

• Geholpen door: Mirjam Koppe

Kennis en kunde staan hoog in het vaandel!

Fantastisch bijgestaan door Mr. Drs. M.R. Koppe. Goede begeleiding tijdens het gehele proces waarbij zij zeer goed was voorbereid en haar mannetje stond in de rechtbank. Heel dankbaar voor haar bijstand.

Uitstekend geholpen

Mevrouw Pinarci is een slimme en ambitieuze advocaat die onvermoeibaar werkt om haar cliënten te helpen bij het nemen van belangrijke beslissingen. Haar uitgesproken karakter en luisterend oor zorgen ervoor dat ze een effectieve communicator is die altijd bereid is om te helpen. Ik zou Mevrouw Pinarci zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en deskundige advocaat. Goed ondersteund. Superblij mee!!!

Uitstekend geholpen door mevr Melike Cinar

Melike heeft mij goed geadviseerd en mijn tempo gevolgd tijdens het proces. Ze is goed bereikbaar per telefoon en email. Ik heb het heel fijn gevonden hoe zij oog bleef houden voor het persoonlijke aspect tijdens een zakelijke dienstverlening.

No nonsens en accuraat.

Mijn ervaring met Mirjam Koppe heb ik als prettig en to the point ervaren. Ze is flexibel aardig en professioneel. Ze heeft mij geholpen met het opstellen van een zakelijk huurcontract waar ik erg blij mee ben!

Heel goed geholpen door mr M.R. Koppe

Mevrouw Koppe heeft ons heel goed geholpen in een conflict met een huurder. Zij heeft van tevoren goed aangegeven wat de moeilijkheden kunnen zijn en dat het eventueel een langdurig proces kan worden. Mede door de adviezen van haar zijn we er uiteindelijk met een positief resultaat uitgekomen.

excellent service

I have worked with Mirjam on a rather complicated tenant eviction case and i am extremely impressed in the way she handled it, the speed with which she works and the empathetic approach she has. At moment i have felt that she was the only friend in the world that i had especially when all institutions were against me with tenant protection schemes. I would definitely recommend anyone who needs advise or help to contact her.

Aanrader

Vlot en goed geholpen. Declaratie was lager dan prijsopgave.

Top advocaat

Top advocaat echt een aanrader! Het voelde na het eerste gesprek al vertrouwd. Mirjam is vakkundig, professioneel en daarnaast heel prettig in de omgang. Communiceert duidelijk, denkt mee over gevolgen, reageert snel en is altijd bereikbaar. Je krijgt een goed overzicht van de stand van zaken en alles wordt netjes via de email vastgelegd. Onwijs bedankt voor alles!

Zeer deskundig!

Ik heb een zeer aangename ervaring over gehouden aan mijn bezoek bij Mirjam. Vriendelijke vrouw welke de belangen van haar client zo goed mogelijk beschermd. Meedenkend, naast zakelijk ook persoonlijk inleeft met de casus om vervolgens samen het proces in te stappen. Aanrader!

• Geholpen door: Mirjam Kope

Dé partij voor juridische ondersteuning voor huurcontracten

Solutio overtreft de verwachtingen, kordaat, correct, no-nonsense. Een aanrader voor ieder die een geschil over de uitvoering van een huurcontract heeft. Goed advies, heldere communicatie, scherp op de inhoud. Alles wat je nodig hebt.

• Geholpen door: Mirjam Kope

Solutio heeft mij uitstekend geholpen

Ik had een probleem dat flinke financiële gevolgen had kunnen hebben. Advocatenkantoor Solutio heeft mij uitstekend geholpen bij het nemen van de juiste stappen.

Zeer deskundig geholpen

Dank voor de zeer kundige en efficiënte advisering

• Geholpen door: Mirjam Kope

Uiterst plezierige samenwerking en steun in onze zaak.

Contacten met mevrouw Koppe zijn zonder uitzondering uiterst plezierig verlopen, zowel in persoon als ook met digitaal ed media. Mevrouw Koppe is ook spontaan zeer bereid gebleken de kosten voor ons binnen de perken te houden, waarvoor wij haar erkentelijk zijn. Hopelijk is het niet nodig, maar bij een zakelijk probleem in de toekomst wenden wij ons weer vol vertrouwen tot haar om ons juridisch bij te staan.

Over Advocaatscore.nl