Vertrouwd oprecht en eerlijk

Heer Rvd Ham heb ik leeen kennen als een meedenkend oprecht en eerlijk jurist Hij heeft mij altijd goed door het proces begeleid ik ben zeer tevreden en zal in de toekomst als het nodig is blijven gebruik maken van zijn diensten

• Bereikbaarheid (per telefoon/e-mail)

Zeer voorkomend, uiterst vakkundig, professioneel en accuraat

Mr. Van der Ham is uiterst professioneel, vakkundig en accuraat. Hij is makkelijk bereikbaar en aanspreekbaar en reageert heel snel op verzoeken.

• Bereikbaarheid (per telefoon/e-mail)

Vriendelijk, duidelijk en professioneel!

Onze ervaring met dhr. Van der Ham was zeer aangenaam. Zijn behulpzaamheid maar zeker ook de duidelijkheid vonden we heel prettig. Met ook nog een mooie uitkomst, kan ik hem zeker aanbevelen.

Goed en aanbevolen.

Echt een top man

Er wordt zo goed geluisterd naar je en je word zo goed geholpen

• Bereikbaarheid (per telefoon/e-mail)

Heel duidelijk en beantwoord snel als ik vragen heb. De heer van den Ham heeft me goed geholpen bij mijn bezwaar. Zeker een aanrader!

Goede advocaat!

Goede advocaat zeer behulpzaam en weet waar die over praat Meneer Van der Ham een aanrader als je in problemen zit met de gemeente ivm de bijstand!

• Bereikbaarheid (per telefoon/e-mail)

Goede uitleg en denkt mee

Ik ben zeer tevreden met de professionele hulp en begeleiding van meneer van der Ham !

• Bereikbaarheid (per telefoon/e-mail)

Epitome of excellence as a lawyer

I recently had the pleasure of encountering the most amazing lawyer I've ever met. From the moment I stepped into his office, I immediately felt at ease. The amazing lawyer provided a warm and welcoming environment, which was a huge relief during a challenging legal matter. What stood out to me about this lawyer was his profound knowledge of the legal system. He always gave me honest and detailed legal advice, making me feel completely comfortable throughout the entire process. He took the time to understand my concerns and patiently answered all my questions thoroughly. What truly sets this lawyer apart is his incredible ability to find strategic and effective legal solutions. He always thought several steps ahead, suggesting scenarios that I could have never imagined. Thanks to his excellent negotiation skills and determination, he achieved the best possible outcome for me. Beyond his professionalism and outstanding legal expertise, this lawyer was also exceptionally skilled in communicating with me as a client. He explained complex legal terms and procedures in a comprehensible manner, without ever being condescending. He was always there to reassure me and keep me informed of any progress in my case. I am incredibly grateful for the assistance of this amazing lawyer. His determination, expertise, and empathy have successfully guided me through my legal troubles. I would highly recommend this lawyer to anyone in need of excellent legal representation. He truly exemplifies professionalism and competence.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • Accessibility (telephone/e-mail)

Rudolf is een topper!

Rudolf neemt je zaak serieus en zet zich hier ook compleet voor in. Hij doet zijn best op het uiterste eruit te halen en in mijn twee gevallen met succes!

Uitstekend goed geholpen

Hij heeft mij heel goed geholpen en mij goed geadviseerd. Hij luisterde erg goed naar mij.

Helder, prettig & kundig

Rudolf heeft mij uitstekend bijgestaan in mijn zaak: - is helder in zijn verwachtingen en adviezen - schakelt snel, prettig en persoonlijk - heeft mij volledig ontzorgd op het dossier - is inhoudelijk sterk op het vakgebied - is transparant over (verwachte) urenbesteding - en niet onbelangrijk: heeft het gewenste resultaat weten te behalen!

• Bereikbaarheid (per telefoon/e-mail)

Meelevende advocaat die meer dan ze werk doet.

Hierbij wil ik Van Der Ham nogmaals bedanken. Uitstekend bijgestaan bij mijn meerdere rechtzaken/bezwaren. In totaal 3, alle drie in gelijkheid gesteld. Erg blij mee. Voor iemand, die een bezwaar wil aantekenen adviseer ik om Van der Ham als advocaat te nemen. Ik spreek uit ervaring.

• Bereikbaarheid (per telefoon/e-mail)

zeer professioneel en accuraat, waarbij goed advies en snelheid van handelen.

Een verkennend gesprek leidde tot een goede samenwerking waarbij duidelijk was dat de gehoopte uitkomst waarschijnlijk niet geheel haalbaar zou zijn. Ook daarin realistisch adviezen gekregen en uiteindelijk het maximale van dat moment gerealiseerd. Een prettige samenwerking van professioneel niveau qua kennis en kunde waarbij je weet waar je aan toe bent en ook 'bij de les' gehouden wordt door de accurate follow-up. Zou iedereen Mr. R. N. van der Ham adviseren , ook qua menselijk contact een prettige samenwerking.

Proffesionele vertegenwoordiging

Vanaf het eerste contact had ik er een goed gevoel bij. Meester van der Ham kwam heel bekwaam en professioneel over. Achteraf is gebleken dat ik het bij het juiste eind had. De kordate en no nonsense aanpak heeft tot het gewenste resultaat geleid. Ik zal hem dan ook overal aanbevelen.

• Bereikbaarheid (per telefoon/e-mail)

De meest vriendelijke en behulpzame advocaat

Meneer van der Ham is zeer secuur in zijn werk. Altijd op tijd en let op alle deadlines. Kent de regels en is betrokken. Top.

• Bereikbaarheid (per telefoon/e-mail)

Luisterend oor, empatisch, belt of appt altijd snel terug

Hr. van der Ham heeft mij goed in ondersteund en het bezwaarschrift door hem ingediend was gegrond verklaard. Altijd bereid de vragen te beantwoorden en uitleg te geven wanneer eea onduidelijk voor mij was. Belt of appt altijd snel terug, ook in de avonduren en weekends. Samenwerken met advocaat Rudolf van der Ham heb ik als prettig ervaren. Ik zal hem zeker aanbevelen en indien nodig hem benaderen voor zaken die onder zijn specialisme vallen.

Ongelooflijk TOP

Geachte heer R. N. van der Ham, Wij willen u langs deze weg bedanken voor de professionele en deskundige manier waarop u ons heeft geholpen met het indienen van bezwaar en beroep tegen beslissingen van het UWV. Dankzij uw inzet en harde werk is het gelukt om het gewenste resultaat te behalen. Uw adviezen en ondersteuning zijn van onschatbare waarde geweest en we zijn u zeer dankbaar voor uw tijd en energie die u in onze zaak heeft gestoken. Het is duidelijk dat u een grote hoeveelheid kennis en ervaring heeft op het gebied van UWV-zaken en we zijn blij dat we u als onze advocaat hebben gehad. Nogmaals, dank u wel voor uw hulp. We waarderen het enorm. Met vriendelijke groet, Y. en B.

Alles is perfect

Een slimme advocaat

Zeer proffesioneel en betrokken

4 jaar lang heeft Dhr van der Ham ons bijgestaan, met uiteindelijk een overwinning. Wij hebben het contact als prettig, proffesioneel en zeer betrokken ervaren. Hij hield ons goed op de hoogte en ondanks dat we vaak moesten wachten op de tegenpartij, bleef er contact. Echt een proffesional in zijn vak!

Top advocaat

Goede samen werken

Meedenkend, adviserend, eigen regie

Zeer meelevend en meedenkend. Goed in communicatie. Weet waar hij het over heeft.

• Bereikbaarheid (per telefoon/e-mail)

Professioneel, zeer zorgvuldig en betrokken.

Ik ben heel erg blij dat ik tot 2 maal toe meneer van der Ham als advocaat naast mij heb gehad. Beide keren met succes. Heel prettig om mee samen te werken altijd goede communicatie en zeer zorgvuldig in zijn werk.

Professioneel, zeer zorgvuldig en erg betrokken

Professioneel, zeer zorgvuldig en erg betrokken

Over mr. R.N. van der Ham

Vanuit de praktijk denken en doen. Dat typeert ons. Natuurlijk staan wij voor wat we doen: individueel en gezamenlijk. Met elkaar vormen we als Advocaten In De Praktijk een sterk collectief. Fullservice en slagvaardig handelen als de situatie er om vraagt, ook voor de rechter. Maar ook eerlijk advies durven geven als de kans van slagen klein is. We zijn informeel en makkelijk toegankelijk. Kwaliteit en professionaliteit staat voorop. Graag horen we het als we daarin iets kunnen verbeteren.

Over Advocaatscore.nl