Rots in de branding!

Bij eerste telefonisch contact meteen de kern van het probleem gevat. Kim luistert goed, is empatisch en communiceert goed. Helpt je net iets verder te gaan dan dat je zelf misschien zou durven. Weet pijnpunten namelijk puntig en scherp te formuleren zonder de professionaliteit te verliezen. Komt afspraken na. Is goed bereikbaar. Kortom: Kim is je vertrouwen meer dan waard!

• Geholpen door: Kim Voordes

Doortastende, bekwame, vriendelijk advocaat. Zeer aan te bevelen!

Kim is zeer bekwame professional die goed kan luisteren en na haar beoordeling duidelijkheid schept over de verwachtingen van de zaak en haar werkwijze. Ze heeft veel kennis van arbeidszaken en een doortastende aanpak. Ze handelt adequaat en schetst snel een praktische en juridische haalbare oplossing en is bereid om zaken te forceren. Ze is zeer open in haar communicatie en we hadden direct een vertrouwensband opgebouwd. Ook was Kim zeer vastberaden in haar aanpak zonder de menselijke kant en emotionele aspect uit het oog te verliezen. Het was fijn werken met Kim. Dank je wel en zal je zeker, mocht het nodig zijn aanbevelen!

• Geholpen door: Kim Voordes

Super goed en snel geholpen met een fijne uitkomst.

Op advies van een oud collega bij Kim uitgekomen. Ik ben blij dat ik dat advies heb aangenomen want ik ben super tevreden. Bij vragen altijd snelle reacties ontvangen. Super aardig en nam altijd de tijd om te luisteren. Ik voelde me gehoord. Ook goede adviezen gehad en daarmee tot een goede uitkomst gekomen. Heel erg bedankt Kim.

• Geholpen door: Kim Voordes

Kim heeft ons adequaat en gedegen geholpen en wij konden haar altijd bereiken voor overleg.

Als werkgever heeft Kim ons adequaat en gedegen geholpen. In dit korte maar intensieve traject stond Kim altijd voor ons klaar en konden wij altijd op haar rekenen. Mede dankzij haar hulp hebben wij naar tevredenheid dit proces afgerond

• Geholpen door: Kim Voordes

Prettig en ongedwongen contact; professioneel, objectief, empatisch etc.

Kim Voordes heeft ons in een voor beide partijen vervelende kwestie prettig en ongedwongen bijgestaan. Zij heeft zich goed ingelezen, het vraagstuk objectief beoordeeld en professioneel en empatisch met de andere partij 'onderhandeld'. De langslepende kwestie is daarmee uiteindelijk met een zo optimaal mogelijke compromis afgesloten. Bedankt Kim!

• Geholpen door: Kim Voordes

Altijd bereikbaar en altijd scherp

Ik heb de ervaring met Kim erg prettig ervaren. Altijd bereikbaar en altijd scherp!

• Geholpen door: Kim Voordes

Precies wat ik nodig had.

Ik had een situatie met mijn werkgever. Ik wist wat ik wilde maar was toch wat onzeker over wat de juridische regels waren die in mijn situatie golden. Ook wilde ik weten wat 'normaal' was in eenzelfde situatie waarin ik verkeerde. Kim heeft mij zeer goed geïnformeerd en ze heeft mij ondersteund op die punten waar ik dat nodig had. Ze gaf mijzelf de ruimte om te handelen met een zeker gevoel waardoor het resultaat helemaal naar mijn zin was. Dus ook in die gevallen dat je zelf wilt handelen maar toch iets meer zekerheid wil, kun je Kim bellen.

Fijn zakelijk en duidelijk

Kort bondig snel en zakelijk maar zeker vriendelijk.

• Geholpen door: Kim Voordes

Onzekere situatie waarin ik super geholpen ben.

Ik werk als Belgische verpleegkundige in een Nederlands ziekenhuis en kwam onlangs in een situatie terecht die op zijn minst gezegd onfair en onzeker verliep. Aangezien ik niets afweet van de Nederlandse wetgeving, ben ik op zoek gegaan naar hulp en kwam zo bij Kim Voordes terecht. Ik werd onmiddellijk te woord gestaan en voelde mij gehoord in mijn probleem. Kim heeft mijn zaak met veel betrokkenheid en een goede communicatie aangenomen en behandeld waardoor we uiteindelijk tot een juiste gezamenlijke overeenkomst gekomen zijn met de werkgever. Bij deze dan ook bedankt voor U hulp!

Uitstekende advocaat arbeidsrecht

Kim is een zeer prettige persoonlijkheid waarbij je je snel op je gemak voelt. Ze is betrokken, empathisch, kundig en communicatief zeer sterk. Ze analyseert snel, onderscheid hoofd- en bijzaken, en komt zo in no time tot een goed en degenen advies. Daar hangt, net als bij elke andere goede advocaat, een behoorlijk prijskaartje aan, maar Kim krijgt van mij een zeer ruime voldoende qua prijs-kwalteitsverhouding. Ik zou haar de volgende keer weer vragen bij een soort gelijk probleem.

professional

Contact was snel gelegd. To the point, pragmatisch, recht door zee, oplossingsgericht en eerlijk naar wat haalbaar is of niet, Wil je iemand die doel gericht is, maar de empathische vermogen heeft om jou belangen te behartigen dan moet je zeker Kim hebben. Succes

• Geholpen door: Kim Voordes

Het is fijn als er iemand naast je staat die je vertrouwen verdient

Een werkgever die “de overeenkomst stopt” is een situatie waarin je niet verwacht terecht te komen. Kim stond naast me en was in iedere stap eerlijk over wat ik kon verwachten, wat reëel was en bereid om het gevecht aan te gaan. Rots in de branding en reality check. Deskundig, aansluitend bij “mijn stijl”, invoelend en alert. En dan ook nog gewoon een fijn mens zijn om in zo’n situatie op te mogen steunen.

• Geholpen door: Kim Voordes

Alle beoordelingen kloppen: Kim is top

Juridisch zeer deskundig, heel erg empathisch, communicatief zeer vaardig, stelt je op je gemak, snel, nuchter en een goed gevoel voor humor. Zelfs de openheid van Kim's kantoor in Utrecht straalt uit wie zij is. Doel bereikt, nogmaals hartelijk dank voor je hulp.

Advocaat Kim: Kordaat

Quick check van een aangeboden (buitenlands) arbeidscontract op NL recht. Door een snelle, slagvaardige en pragmatische aanpak kon ik binnen de deadline tekenen.

• Geholpen door: Kim Voordes

Het was vanaf het eerste contact een Match!

Kim Weet precies wat ze wil en wat ze kan. Ze vraagt door om goed helder te hebben wat je van haar verwacht. Meerdere keren had ze meer strategieën om iets aan te vliegen en liet de keuze aan mij met een gedegen advies. Ik zal haar vanaf nu altijd adviseren in mijn netwerk. TOP! geregeld Kim. Dankjewel voor alles.

• Geholpen door: Kim Voordes

Prettig contact met Kim, als ik haar snel nodig had was ze er voor me

Kim heeft me goed geholpen ben zeer tevreden helaas was de werkgever bijna niet te bewegen.

Prima ondersteuning gehad in lastig traject

Prima ondersteuning gehad in lastig traject

• Geholpen door: Kim Voordes

Precies wat ik nodig had

In een voor mij onzekere periode met veel spanning, wist Kim mij niet alleen op juridisch vlak, maar ook mentaal goed te ondersteunen bij de vragen en twijfels die op me afkwamen. Ze kan zich heel goed inleven in je situatie en is zeer empatisch. Ze komt met heldere adviezen, kan snel schakelen en legt diverse opties voor waar nodig. Dit is voor mij een grote steun geweest. Kortom, een advocaat die met raad en daad naast je staat en je ondersteunt waar nodig. Precies wat ik nodig had in deze periode.

• Geholpen door: Kim Voordes

Advocaat Kim heeft me erg goed geholpen en is een fijne vriendelijke vrouw!

Ik sprak Advocaat Kim op een bijeenkomst en ze was direct bereid me te helpen met mij vraagstuk. Ik moest stukken aanleveren en volgens afspraak heeft ze die bekeken en beoordeeld en me daar verder mee geholpen. Ze communiceert duidelijk, houdt zich aan de afspraak en is daarbij een erg vriendelijke en leuke vrouw. Daarbij blijft ze zakelijk met tegelijk een persoonlijke 'touch', dat apprecieer ik in haar.

• Geholpen door: Kim Voordes

Kim verplaatst zich uitstekend in je situatie!

Ik heb Kim gevraagd me bij te staan in een heel vervelende situatie en ondanks dat alles met spoed moest gebeuren heeft ze me heel fijn geholpen en kon ik door! Ze is realistisch, kritisch (positief!) en relativerend. Kim voelt goed aan wat nodig is dus heel praktisch werk je met haar adviezen naar de beste oplossing. Dank Kim voor je fijne hulp!

• Geholpen door: Kim Voordes

Empatich, betrokken en bevlogen vakvrouw

Nadat ik mijn vervelende arbeidssituatie had uitgelegd, heeft Kim me op een heel heldere en deskundige manier verteld welke vervolgstappen we konden nemen en daar ook bij geholpen. Dankzij de hulp van Kim kan ik nu deze situatie achter me laten en weer werkplezier ervaren. Dank voor je luisterend oor en expertise!

Hartelijk, duidelijk, snel en helder

Advocaat Kim is hartelijk, geeft goede en heldere adviezen, reageert snel en to-the-point en biedt duidelijke hulp en ondersteuning. Zonder haar hulp was ik niet zover gekomen in de onderhandelingen met mijn werkgever!

• Geholpen door: Kim Voordes

Ondanks dat het niet Kim’s expertise gebied was, heeft zij meer deskundig advies geheven, waardoor de kwestie opgelost werd. Aanrader ! Dank Kim

Hartelijk, duidelijk, snel en helder

Advocaat Kim Voordes is hartelijk, geeft goede en heldere adviezen, reageert snel en to the point en biedt duidelijke hulp en ondersteuning. Zonder haar hulp was ik niet zover gekomen in de onderhandelingen met mijn werkgever!

Over Advocaatscore.nl