Persoonlijk, communicatie, vakkundig en efficiënt!

Juridische bijstand nodig van een dedicated arbeidsrechtadvocaat? Bel Kim! Zij graaft zich in in jouw verhaal en gaat ervoor om het best mogelijke resultaat samen met jou te behalen. Daarbij noem ik haar empatisch vermogen en soepel en snel lopende communicatie en haar aandacht voor de mens in jou in betreffende situatie. Ik was erg blij met haar juridische bijstand. Kortom: bel dus Kim!

• Geholpen door: Kim Voordes

Buitengewoon kundige, accurate en vriendelijke bijstand ontvangen van Advocaat Kim.

Inzake een arbeidsrecht- kwestie waar ik niet uitkwam met afd. Integriteir noch de Vakbond, heb ik contact opgenomen met Advocaat Kim. In 'n kwartier had ik de helderheid die in de voorgaande maand (!!) niemand mij kon verschaffen: de situatie, mogelijkheden, slagingspercentage, consequenties: alles is zeer professioneel, eerlijk en helder uitgelegd. Ik ben bij Advocaat Kim uitgekomen op aanraden van een vriendin die zweert bij Advocaat Kim- ik snap nu waarom!

• Geholpen door: Kim Voordes

Prettig in de omgang en tegelijkertijd heel scherp en to the point

Ik heb Kim ervaren als een deskundige en pragmatische advocaat. Zij heeft in de onderhandelingen voor mij het maximale resutaat bereikt, zonder de relaties te schaden.

• Geholpen door: Kim Voordes

Een fijne vrouw en heel deskundig!

Kim is een fijne vrouw en heel deskundig. Ze luistert goed, werkt nauwkeurig, geeft goed advies, doet wat ze doet in afstemming en staat er echt als het nodig is. Ik was erg blij met haar steun in een toch vervelende situatie.

Een echte aanrader!

Wat was het fijn om Kim bij de onderhandeling van mijn Vaststellingsovereenkomst aan mijn zijde te hebben! Ze is empatisch, dacht aan werkelijk alles en is erg snel met haar reacties.

• Geholpen door: Kim Voordes

Very competent and reassuring.

I had a great experience with Kim during my settlement process. She was reactive, helpful and reliable.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • N/A

Kim Voordes heeft mij tot twee keer toe uitmuntend geholpen!!!

Ik heb Kim Voordes twee keer gevraagd mijn representatie te zijn bij verschillende trajecten, welke zij zeer professioneel en deskundig heeft afgehandeld. Ik heb haar dan ook binnen mijn kennissenkring veelvoudig aangeraden en zal zeker wederom van haar diensten gebruik maken indien zich een soortgelijke situatie voordoet.

Fijn om

Kim is heel Goed en zeer alert op alle zaken. Ik zal Kim zeker aanbevelen

Goed persoonlijk advies

Kim heeft een persoonlijke, professionele benadering en geeft waardevol inhoudelijk advies.

Hartelijk en helpend

Onlangs ben ik - via mijn zoon - in contact gekomen met Kim. Ik had een arbeidsjurist nodig, die wilde meekijken naar een overeenkomst. Kim heeft op een hartelijke, persoonlijke en zeer vakkundige wijze haar werk gedaan en meegekeken naar de voorliggende teksten. Ze heeft mij goed uitgelegd wat de strekking van bepaalde afspraken is, zodat ik goed wist wat ik ondertekende. Dat helpt in zo´n situatie. Ook is ze van meet af aan duidelijk geweest over de zakelijke kant, zoals: hoeveel uren ze zou kunnen besteden voor het beschikbare bedrag. En dat is helemaal gelukt. Ondanks corona, die ook haar gezin in die tijd niet voorbijging. Bedankt Kim, het was prima!

• Geholpen door: Kim Voordes

Kim was een behulpzaam en betrokken rustpunt

Ik heb Kims hulp ingeschakeld bij een vaststellingsovereenkomst (vso). De vso kwam niet onverwacht, maar bracht toch nieuwe onrust met zich mee. Hierdoor ben ik blij dat ik Kim gevraagd had mij te helpen. Met haar ervaring weet ze zaken op een prettige manier duidelijk toe te lichten. Ook was het erg fijn dat ze een belangrijk deel van de onderhandelingen namens mij voerde. Ik zag het mezelf door alle emoties namelijk niet doen. In de communicatie vond ik haar vlot, begripvol en realistisch.

• Geholpen door: Kim Voordes

Superfijne begeleiding met een concrete oplossing.

Kim is één van de weinige advocaten waar ik ervaring mee heb die heel doelgericht te werk gaat. In een korte tijd weet ze heel scherp het issue neer te zetten, verschillende scenario's te schetsen en naar een concrete oplossing toe te werken. En dat in een hele prettige en transparante manier van werken.

Adequaat, deskundig en empathisch

Kim heeft mij midden in de vakantieperiode op een erg prettige manier geholpen. Ze boezemt vertrouwen in door haar deskundigheid en door haar duidelijke en eerlijke manier van communiceren. Zo heeft ze snel advies kunnen geven en mij ondersteund in het vinden van een passende oplossing.

• Geholpen door: Kim Voordes

Zeer betrokken, snel en professioneel

Toen ik mijn situatie voorlegde bij Kim begreep zij wat ik op dat moment doormaakte en heeft zij mij goed weten te adviseren en ondersteunen. Ze is erg betrokken, scherp en dankzij haar ervaring en deskundigheid is de zaak naar tevredenheid opgelost.

• Geholpen door: Kim Voordes

Betrokken en communicatief top! Eerst écht luisteren en vervolgens snel en deskundig bijstaan. Top!

‘Neem een goede arbeidsrechtadvocaat, ken je die?’ Eh, nee – toen niet. Nu wel! Bij mijn eerste telefoontje nam Kim direct iedere twijfel weg. Ze luistert heel goed en straalt direct betrokkenheid en deskundigheid uit. Dat geeft vertrouwen. Haar directheid en supersnelle communicatie zijn een verademing. Voor mij was een persoonlijke klik heel belangrijk en die was er. In een vervelende situatie vertegenwoordigd worden door iemand die je zowel juridisch als persoonlijk helpt. Dat is goed voor de onderhandelingen én de verwerking. Ja, Advocaat Kim kan ik absoluut aanraden!

• Geholpen door: Kim Voordes

Deskundigheid en empathie is de gouden combinatie van Advocaat Kim!

Kim heeft mij op zeer prettige en deskundige wijze geadviseerd en vertegenwoordigd in een arbeidsconflict. Haar empathie en welgemeende steun hebben me door deze moeilijke periode heen geholpen, niet alleen op juridisch vlak maar ook emotioneel. Uiteindelijk is het conflict hierdoor naar tevredenheid afgehandeld. De samenwerking met Kim liep zeer soepel, ze is helder in haar communicatie en vlot met reageren. Ik zou Kim aan iedereen met een arbeidsconflict aanraden!

• Geholpen door: Kim Voordes

Zeer deskundig geholpen door Kim. Ik kreeg voldoende informatie over wat de mogelijkheden zijn. Helaas zijn we niet verder gegaan samen, maar wellicht in de toekomst.

• Geholpen door: Kim Voordes

Bedankt Kim! Je bent een superwoman ;)

Van Kim kreeg ik de beste begeleiding door een heel moeilijke tijd. Kim heeft mij geholpen met het op een prettige manier afronden van mijn baan. Ze begrijpt heel goed wat voor een gevoelens er in dergelijke situaties omhoog komen. Ze biedt een luisterend oor, daarnaast kon ze mij adviseren voorafgaand aan de gesprekken en communicatie. Ze schept duidelijkheid en gaf mij vertrouwen. Ik ben erg blij dat Kim mij heeft kunnen helpen en ben haar dan ook heel erg dankbaar.

• Geholpen door: Kim Voordes

Kim heeft een zeer persoonlijke, deskundige, sympathieke aanpak met zeer goede en duidelijkadviezen.

Heb Kim ervaren als persoonlijk betrokken, ze neemt alle tijd voor je. Ze weet precies waar ze het over heeft en wat de eventuele mogelijkheden zijn. Erg prettig in omgang, ze haalt direct jouw zorg weg, door haar deskundigheid, adviezen en duidelijke uitleg. Ze stelt je echt gerust, daarom kon ik er al snel op vertrouwen dat het goed zou komen. Wat Kim zegt maakt ze waar. Ze ziet elke spel/rekenfout. Kim heeft er alles uitgehaald wat erin zat en daar ben ik haar zeer dankbaar voor.

• Geholpen door: Kim Voordes

Toegankelijk, vriendelijk en ontzettend behulpzaam

Ik was een beetje huiverig om een advocaat te bellen en mijn werksituatie uit te leggen. Maar Kim was heel erg open en snapte gelijk wat er allemaal speelde en welke emoties erbij kwamen kijken. Het gesprek was verhelderend en ik voelde me erg op mijn gemak gesteld. Ik ben heel tevreden en blij dat ik contact met Kim heb opgenomen.

• Geholpen door: Kim Voordes

Kim is scherp en snel en geeft je een vertrouwd gevoel.

Kim gaf me bij ons kennis making gesprek direct een vertrouwd gevoel. Er lag enige druk op de zaak, maar dat heeft ze keurig opgevangen. De communicatie met Kim is helder en duidelijk. Kim is scherp en zet de puntjes op de i. Een absolute aanrader dus!

• Geholpen door: Kim Voordes

Ben super goed geholpen, fantastisch! Ook goed advies gekregen en een goed luisterend oor.

• Geholpen door: Kim Voordes

Een goed luisterend oor en zeer professioneel advies

Kim is zeer betrokken en heeft goed geluisterd naar mijn case. Kim komt zeer vertrouwd over en daarom is het fijn om soms toch lastige vraagstukken met haar te delen. Kim heeft mij geholpen met het juist formulieren van teksten en heeft mij informatie gegeven over de verschillende mogelijke keuzes. Hierdoor was ik in staat om het traject op een zeer prettige manier snel af te ronden.

• Geholpen door: Kim Voordes

Ben goed gehoord en heel fijn geholpen

Kim heeft mij goed bijgestaan in een conflict met mijn werkgever op basis van een oud dossier van de vorige leidinggevende. Door haar adviezen is het uiteindelijk afgelopen met een sisser en wordt dat dossier vernietigd.

Kundig en persoonlijk

Ik heb het contact met Kim als zeer prettig ervaren. Kim is erg betrokken, geeft duidelijke adviezen en denkt met je mee. Vanaf het eerste moment had ik een goede klik met Kim en hebben we samen de juiste richting kunnen bepalen.

Over Advocaatscore