Persoonlijke touch accuraat en snel contact

Kim neemt snel contact op. Heeft oog voor de mens achter de "zaak". Je voelt je al gauw vertrouwd. Geeft goed advies en handelt snel waar nodig. De combinatie van de menselijke maat alsook haar deskundigheid en snelheid maakt dat ik zeer tevreden ben.

• Geholpen door: Kim Voordes

Gedreven advocaat met een groot hart

Vanaf het eerste moment voelde het gelijk helemaal goed toen wij met Kim in contact kwamen. Ze is ontzettend fijn om mee te communiceren, werkt hard, reageert snel via alle contact kanalen, en denkt van het begin tot het eind van het proces met alles mee. Ze is enorm betrokken en verplaatst zich, moeiteloos lijkt het, in de situatie van haar cliënt. Ze voelt haarfijn aan wat er mogelijk speelt en past haar communicatie en adviezen daar perfect op aan. Een arbeidsrecht-advocaat nodig hebben heeft meestal geen vrolijke aanleiding, maar met Kim loopt er ineens een warme, optimistische doorpakker met je mee die structuur brengt, regelt, helpt en met haar know-how en inlevingsvermogen een stuk zorg van je schouders neemt. En dat voelt zó fijn! Wij kunnen Kim echt van harte aanbevelen bij iedereen die deskundigheid zoekt in combinatie met echt mensgericht contact.

• Geholpen door: Kim Voordes

Betrokken en doortastendende advocaat en zeer empatisch mens

Kim is de advocaat die eigenlijk iedereen verdient. Ik werk al 10 jaar samen met Kim,in die tijd hebben zowel kleine als complexe zaken opgepakt. Je hoopt nooit in een situatie te komen waarin je juridische bijstand nodig hebt, maar als je Kim in je team hebt, komt er onmiddelijk helderheid en een plan. Dit geeft enorm veel rust en zorgt dat je de emotionele kanten van je zaak goed kunt doorstaan. Ook hierin kun je op Kim rekenen. Zij begrijpt als geen ander wat je doormaakt en komt met creatieve oplossingen of gewoon een luisterend oor. Wat Kim vooral bijzonder maakt is dat ze duizend procent voor je zaak gaat. Zo heeft ze mij in de rechtzaal verdedigt terwijl ze hoogzwanger was tegen een oud werkgever en later in een andere zaak heeft ze erg veel geld weten te besparen door een uitkoop te voorkomen in een emotioneel hoog opgelopen partner/management conflict. Met Kim kun je rekenen op iemand die naast je staat en echt het beste voor je uit een nare situatie haalt.

• Geholpen door: Kim Voordes

Deskundig juridisch advies als advocaat maar zeker ook als mens!

Vanaf het eerste gesprek is het juridische advies afgestemd op het onderhandelingsklimaat, zonder dat dit afbreuk heeft gedaan op het uiteindelijke advies. Het advies heeft bijgedragen aan een goede zakelijke afhandeling met een menselijke maat: het behaalde resultaat is goed en naar volle tevredenheid.

Top advocaat

Advocaat Kim is een zeer kundige advocaat met veel ervaring en begrip.

Super ervaring van A-Z!

Dankzij Kim en haar deskundigheid ben ik enorm geholpen uit een ingewikkelde arbeidsconflict situatie. Vanaf de eerste intake hadden we meteen een klik en voelde ik me letterlijk gehoord, begrepen en gesteund doorheen het hele proces dat maanden geduurd heeft. Van begin tot einde heeft Kim voor me gevochten en voelde ik me dankzij haar “minder alleen” en letterlijk gered uit mijn uitzichtloze en verdrietige (ziekte)situatie. Kortom, een hele fijne samenwerking en ik zou haar zeker aanraden; een professionele kei in haar vak en daarnaast ook heel prettig in de omgang!

• Geholpen door: Kim Voordes

Doet wat er wordt beloofd

Kim beschikt over de juiste ervaring en kunde. Als client ben ik door haar goed, duidelijk en vlot geïnformeerd van de casus en stuurde ze deze bij. Dit altijd in goede samenspraak.

• Geholpen door: Kim Voordes

Kim luistert goed en doet wat ze belooft

Ik kwam via een bekende in contact met Kim na een zakelijk conflict. Kim heeft mij bijgestaan en dankzij haar is het conflict op een nette manier opgelost. Ik zou haar omschrijven als professioneel, kundig en zeer bekwaam, zonder het menselijke aspect uit het oog te verliezen. Ik kan Kim van harte aanbevelen bij een geschil met uw werkgever.

Scherp jurist, betrokken adviseur

Kim Voordes heeft mij geadviseerd toen er met een vaststellingsovereenkomst een einde kwam aan mijn 30-jarig dienstverband in het onderwijs. Een ingewikkeld proces waarbij recht gedaan moest worden aan mijn situatie. Kim begreep dat. Ze bewoog mee met mijn mogelijkheden en wensen en plaatste deze in het arbeidsrechtelijke kader. Ze doorgrondt de situatie, weet waarover ze het heeft, formuleert brieven en contracten scherp, reageert snel. Een betrokken adviseur.

• Geholpen door: Kim Voordes

Vanaf het begin een goed en prettig contact. gehad. Kim beoordeelde mijn situatie prima. Ik ben blij dat een kennis Kim aanbevolen heeft.

• Geholpen door: Kim Voordes

Professioneel en betrokken bij de mensen

Door de professionele benaderingen en betrokkenheid van de mensen was het zeer fijn dat ze de hulp konden bieden die ik nodig had.

Duidelijk, transparant en begripvol

Kim Voordes is een begripvolle advocate, maar wel één die zegt waar het op staat. De communicatie verloopt uitstekend en er wordt snel gereageerd op e-mails. Het is prettig om iemand als zij achter je te hebben staan bij een ontbindingsprocedure, daar dit veelal een complex en soms ook wel een emotioneel traject is voor een werknemer.

• Geholpen door: Kim Voordes

Goed advies op een prettige en correcte manier

Goede beoordeling met deze kanttekening: Sommige zaken zijn als niet-jurist moeilijk te beoordelen, bijv de verwijzingen naar wetsartikelen en de juridische vaktermen, en juist daarom heb ik juridisch advies ingewonnen. Deskundigheid beoordelen is daarom lastig, ik ga er voorlopig vanuit dat de inhoud van het advies en daarmee de deskundigheid goed was. Al met al kan ik terugkijken op een zeer prettige en correcte samenwerking.

Kundig, betrokken en snel

Kim is geen standaard advocaat zoals ik ze ken, zij biedt veel meer. Kim is namelijk écht betrokken. Ze heeft mij niet alleen voorzien van kundig advies, ze bood ook een luisterend oor en leefde met mij mee. Ik zat in een vervelende situatie met mijn werkgever en was zelf te emotioneel betrokken om helder na te kunnen denken. Bij Kim wist ik direct dat ik bij haar in goede handen was. Wat ik verder heel mooi vind is dat Kim verder denkt dan de standaard oplossingen en creatief en out of the box met hele verfrissende ideeen kwam. Kortom, ik kan Kim van harte aanbevelen!

• Geholpen door: Kim Voordes

De reactiesnelheid van Kim vond ik het prettigst in verband met een voor mij stressvolle situatie.

Kim reageerde snel en adequaat, we konden elkaar vinden in eenzelfde type manier van communiceren waardoor ik mij al snel 'thuis' voelde. Ze luisterde daarbij echt naar mijn verhaal en legde mij als leek uit wat de situatie precies behelsde, wat mijn rechten waren, kwam met slimme vervolgstappen en adviseerde mij volledig en helder. Ik voelde me bij elke stap erg comfortabel.

• Geholpen door: Kim Voordes

Hoe een advocaat nodig hebben toch een fijne ervaring kan worden

Het is uiteraard niet fijn om in een situatie terecht te komen waarin je op zoek moet gaan naar een advocaat. Maar dankzij de fijne communicatie, het snelle handelen en vooral de persoonlijke noot in het geheel, kijk ik terug op een fijne ervaring. Ik heb de situatie goed en snel kunnen afhandelen/afsluiten en dat geeft rust. Voor mij staat Labor Advocaten voor juridische hulp zoals het bedoeld is.

• Geholpen door: Kim Voordes

Ik had zelf al redelijk wat uitgezocht maar het advies heeft mij definitief zekerder gemaakt van mijn zaak. Dank daarvoor.

Kan het beter ? Nee !

Kim zorgt er samen met je voor dat het maximale resultaat wordt bereikt. De nadruk ligt op samen. Zeer betrokken, punctueel en scherp op details. Je voelt je als cliënt gehoord en je bent niet slechts een case. Absoluut een aanrader !

• Geholpen door: Kim Voordes

Prettig in contact en gedegen advocaat.

Prettige samenwerking, betrokken advocaat met snelle reacties.

Snelle en heldere adviezen

Labor heeft ons de afgelopen uitstekend geholpen met het vestrekken van adviezen rondom arbeidsovereenkomsten en detacheringscontracten. Daarbij heeft Kim Voordes goed met ons meegedacht, adviezen gegeven en vooral de snelheid van haar reacties heeft ons positief verrast. Goed om te vermelden dat het hierbij niet ging om standaard overeenkomsten, maar wat meer complexe samenwerkingsverbanden met meerdere stichtingen/verenigingen met achterliggen besturen en belangen. Wij zijn zeer dankbaar voor de ondersteuning vanuit Labor!

Chapeau!

Kim is accuraat, flexibel en professioneel met een absolute persoonlijke touch, wat maakt dat zij zeer succesvol is. Ze heeft mij in een korte tijd begeleid wat ik als zeer prettig heb ervaren en dan ook met het gewenste resultaat. Kim kan ik dan ook van harte aanbevelen!

Ontzettend pretttig geholpen

Vanaf het eerste telefoontje meteen erg betrokken. Prettig en in begrijpelijke taal snel geholpen. Het proces heeft mij veel rust en vertrouwen gegeven, maar vooral het gevoel dat je er niet alleen voor staat. Ik had me geen betere eerste ervaring kunnen wensen.

• Geholpen door: Kim Voordes

Een hele fijne, betrokken advocaat. Die haar “mannetje” staat.

Mijn ervaring met advocatenkantoor Labor is zeer goed. Ondanks het feit dat het om een relatief kleine vraag ging, werd er goed geluisterd en doorgevraagd. En uiteindelijk was ik goed geholpen. Ik had contact met Kim Voordes. Kim is iemand die betrokken is bij de klant. En die zeer ervaren is in arbeidsrecht. Ik raad Labor advocaten van harte aan!

• Geholpen door: Kim Voordes

Ik heb Kim Voordes ervaren als een bekwame en betrokken advocaat

Kim handelde snel en adequaat. Zij had voor mij een luisterend oor, was hartelijk en soepel. Door haar deskundigheid heeft ze voor mij een goed resultaat bereikt in mijn zaak.

• Geholpen door: Kim Voordes

Uitstekende balans en navigatie tussen de mens en de zaak

Kim heeft me van begin tot eind begeleid in een internationale reorganisatie binnen een groot bedrijf. Daarin heeft ze uitstekend de aangevoeld waar de kansen en mogelijkheden lagen, deze vertaald naar mijn specifieke situatie zodat het, rekening houdend met onder andere emoties mijn persoonlijke situatie, heel helder werd welke scenarios er lagen. In de afhandeling van de zaak heb ik daardoor de communicatie zelf kunnen blijven voeren, ondertussen gesteund door haar support, waarbij de timing scherp was en steeds de verwachtingen helder. Hiermee heeft Kom gezorgd voor grip op het proces zonder de mensen van werkgever en werknemer uit het oog te verliezen. Resultaat is de gewenste uitkomst van de zaak, maar ook tevreden mensen aan weerszijden van de tafel die met behoud van een goede relatie tot een spoedige afronding zijn gekomen. Wow, Kim respect voor dit staaltje vakwerk!