Zeer ervaren advocaat met een vriendelijke en oprechte benadering

Kim is vriendelijk en oprecht, is snel to-the-point en geeft goed en eerlijk advies. Haar communicatiestijl is heel prettig. Je weet snel wat je aan haar hebt.

• Geholpen door: Kim Voordes

Deskundig, ervaren en goed luisteraar

Kim was snel beschikbaar. Haar gegevens en referentie van goede kennis gekregen. Ze had snel een goede analyse van het juridische probleem en kon al snel aangeven hoe sterk ik in deze case stond. Duidelijke afspraken en een heldere communicatie!

• Geholpen door: Kim Voordes

Kim is empatisch en betrokken met kennis van zaken!

Onlangs heb ik advocaat Kim om advies gevraagd. Ik had zicht op een andere baan bij een opdrachtgever waar ik via de huidige werkgever werk verrichtte. Een relatiebeding in mijn arbeidsovereenkomst maakte het lastig om de baan te accepteren. Kim heeft zich vlot ingelezen in de stukken en samen met mij de (on)mogelijkheden besproken. Daarin werd mij snel de juridische kant inzichtelijk gemaakt. Helder verhaal! Tegelijk gaf Kim ook advies om het gesprek met de huidige werkgever aan te kunnen gaan. Dat heeft geresulteerd in een succes! Kim is een betrokken advocaat die op een toegankelijke manier in contact staat met mij als client en is laagdrempelig in de omgang. Kim is empatisch en kan zich prima verplaatsen in de situatie en het gevoel dat dat oproept. Ik ben heeel blij met haar hulp!

• Geholpen door: Kim Voordes

Prima arbeidsjurist met praktische bendadering

In laatste stadium van een Vaststellingsovereenkomst eea laten toetsen door Kim. Prima advies gekregen tegen een alleszins redelijk tarief.

• Geholpen door: Kim Voordes

Snel, communicatief en ter zake kundig

Kim heeft ons erg goed geholpen bij het uit dienst gaan van een medewerker. Ze communiceert goed en ze weet een goede passende toon te kiezen. Daarnaast weet ze waar ze het over heeft.

• Geholpen door: Kim Voordes

Na een conflict met mijn ex-werkgever had ik Kim ingeschakeld. Zij is uitstekend te werk gegaan. Luistert goed naar je verhaal en geeft een eerlijke inschatting van wat er gaat gebeuren. Ze denkt goed mee en houdt je goed op de hoogte van het proces. Zeer betrokken en handelt goed naar wat voor jou als client het beste is. Haar kennis en kunde heeft gezorgd voor een voor mij goed resultaat.

• Geholpen door: Kim Voordes

Deskundigheid, kennis ,betrokkenheid en ervaring...heel dankbaar

Na 45 jaar werkzaam geweest te zijn op verschillende werkplekken terecht gekomen in een arbeidsconflict, nog nooit eerder zoiets meegemaakt. Bijna met pensioen... “Noodgedwongen” naar n Advokaat omdat je de “ regels en wetten “ niet voldoende kent, grote stap En dan zegt Kim.... “ Ik ga ook gewoon met m’n broodtrommeltje naar kantoor hoor” Hoe fijn.....n “ gewone “ advocate Zij loopt vanaf nu mee in mijn “ verdere” leven....Life-event geweest, (en nog) hoeveel erkenning en steun Dank hiervoor

• Geholpen door: Kim Voordes

Kim is zeer betrokken en reageert snel

Kim is zeer betrokken en kan snel schakelen. We hebben samen een strategie bepaald waarbij mijn wensen goed tot uiting kwamen en haar kennis en kunde bijdroegen aan een optimaal resultaat

• Geholpen door: Kim Voordes

Ik ben zeer tevreden over de manier waarop Kim mij heeft bijgestaan

Kim heeft mij uitstekend geholpen met een kundig advies, zowel op de grote lijnen (strategie/aanpak) als op de details. De communicatie verliep ook op een zeer prettige manier.

• Geholpen door: Kim Voordes

Persoonlijk, communicatie, vakkundig en efficiënt!

Juridische bijstand nodig van een dedicated arbeidsrechtadvocaat? Bel Kim! Zij graaft zich in in jouw verhaal en gaat ervoor om het best mogelijke resultaat samen met jou te behalen. Daarbij noem ik haar empatisch vermogen en soepel en snel lopende communicatie en haar aandacht voor de mens in jou in betreffende situatie. Ik was erg blij met haar juridische bijstand. Kortom: bel dus Kim!

• Geholpen door: Kim Voordes

Buitengewoon kundige, accurate en vriendelijke bijstand ontvangen van Advocaat Kim.

Inzake een arbeidsrecht- kwestie waar ik niet uitkwam met afd. Integriteir noch de Vakbond, heb ik contact opgenomen met Advocaat Kim. In 'n kwartier had ik de helderheid die in de voorgaande maand (!!) niemand mij kon verschaffen: de situatie, mogelijkheden, slagingspercentage, consequenties: alles is zeer professioneel, eerlijk en helder uitgelegd. Ik ben bij Advocaat Kim uitgekomen op aanraden van een vriendin die zweert bij Advocaat Kim- ik snap nu waarom!

• Geholpen door: Kim Voordes

Prettig in de omgang en tegelijkertijd heel scherp en to the point

Ik heb Kim ervaren als een deskundige en pragmatische advocaat. Zij heeft in de onderhandelingen voor mij het maximale resutaat bereikt, zonder de relaties te schaden.

• Geholpen door: Kim Voordes

Een fijne vrouw en heel deskundig!

Kim is een fijne vrouw en heel deskundig. Ze luistert goed, werkt nauwkeurig, geeft goed advies, doet wat ze doet in afstemming en staat er echt als het nodig is. Ik was erg blij met haar steun in een toch vervelende situatie.

Een echte aanrader!

Wat was het fijn om Kim bij de onderhandeling van mijn Vaststellingsovereenkomst aan mijn zijde te hebben! Ze is empatisch, dacht aan werkelijk alles en is erg snel met haar reacties.

• Geholpen door: Kim Voordes

Very competent and reassuring.

I had a great experience with Kim during my settlement process. She was reactive, helpful and reliable.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • N/A

Kim Voordes heeft mij tot twee keer toe uitmuntend geholpen!!!

Ik heb Kim Voordes twee keer gevraagd mijn representatie te zijn bij verschillende trajecten, welke zij zeer professioneel en deskundig heeft afgehandeld. Ik heb haar dan ook binnen mijn kennissenkring veelvoudig aangeraden en zal zeker wederom van haar diensten gebruik maken indien zich een soortgelijke situatie voordoet.

Fijn om

Kim is heel Goed en zeer alert op alle zaken. Ik zal Kim zeker aanbevelen

Goed persoonlijk advies

Kim heeft een persoonlijke, professionele benadering en geeft waardevol inhoudelijk advies.

Hartelijk en helpend

Onlangs ben ik - via mijn zoon - in contact gekomen met Kim. Ik had een arbeidsjurist nodig, die wilde meekijken naar een overeenkomst. Kim heeft op een hartelijke, persoonlijke en zeer vakkundige wijze haar werk gedaan en meegekeken naar de voorliggende teksten. Ze heeft mij goed uitgelegd wat de strekking van bepaalde afspraken is, zodat ik goed wist wat ik ondertekende. Dat helpt in zo´n situatie. Ook is ze van meet af aan duidelijk geweest over de zakelijke kant, zoals: hoeveel uren ze zou kunnen besteden voor het beschikbare bedrag. En dat is helemaal gelukt. Ondanks corona, die ook haar gezin in die tijd niet voorbijging. Bedankt Kim, het was prima!

• Geholpen door: Kim Voordes

Kim was een behulpzaam en betrokken rustpunt

Ik heb Kims hulp ingeschakeld bij een vaststellingsovereenkomst (vso). De vso kwam niet onverwacht, maar bracht toch nieuwe onrust met zich mee. Hierdoor ben ik blij dat ik Kim gevraagd had mij te helpen. Met haar ervaring weet ze zaken op een prettige manier duidelijk toe te lichten. Ook was het erg fijn dat ze een belangrijk deel van de onderhandelingen namens mij voerde. Ik zag het mezelf door alle emoties namelijk niet doen. In de communicatie vond ik haar vlot, begripvol en realistisch.

• Geholpen door: Kim Voordes

Superfijne begeleiding met een concrete oplossing.

Kim is één van de weinige advocaten waar ik ervaring mee heb die heel doelgericht te werk gaat. In een korte tijd weet ze heel scherp het issue neer te zetten, verschillende scenario's te schetsen en naar een concrete oplossing toe te werken. En dat in een hele prettige en transparante manier van werken.

Adequaat, deskundig en empathisch

Kim heeft mij midden in de vakantieperiode op een erg prettige manier geholpen. Ze boezemt vertrouwen in door haar deskundigheid en door haar duidelijke en eerlijke manier van communiceren. Zo heeft ze snel advies kunnen geven en mij ondersteund in het vinden van een passende oplossing.

• Geholpen door: Kim Voordes

Zeer betrokken, snel en professioneel

Toen ik mijn situatie voorlegde bij Kim begreep zij wat ik op dat moment doormaakte en heeft zij mij goed weten te adviseren en ondersteunen. Ze is erg betrokken, scherp en dankzij haar ervaring en deskundigheid is de zaak naar tevredenheid opgelost.

• Geholpen door: Kim Voordes

Betrokken en communicatief top! Eerst écht luisteren en vervolgens snel en deskundig bijstaan. Top!

‘Neem een goede arbeidsrechtadvocaat, ken je die?’ Eh, nee – toen niet. Nu wel! Bij mijn eerste telefoontje nam Kim direct iedere twijfel weg. Ze luistert heel goed en straalt direct betrokkenheid en deskundigheid uit. Dat geeft vertrouwen. Haar directheid en supersnelle communicatie zijn een verademing. Voor mij was een persoonlijke klik heel belangrijk en die was er. In een vervelende situatie vertegenwoordigd worden door iemand die je zowel juridisch als persoonlijk helpt. Dat is goed voor de onderhandelingen én de verwerking. Ja, Advocaat Kim kan ik absoluut aanraden!

• Geholpen door: Kim Voordes

Deskundigheid en empathie is de gouden combinatie van Advocaat Kim!

Kim heeft mij op zeer prettige en deskundige wijze geadviseerd en vertegenwoordigd in een arbeidsconflict. Haar empathie en welgemeende steun hebben me door deze moeilijke periode heen geholpen, niet alleen op juridisch vlak maar ook emotioneel. Uiteindelijk is het conflict hierdoor naar tevredenheid afgehandeld. De samenwerking met Kim liep zeer soepel, ze is helder in haar communicatie en vlot met reageren. Ik zou Kim aan iedereen met een arbeidsconflict aanraden!

Over Advocaatscore.nl