Elke euro waard!

Nadat ik het zelf redelijk bont had gemaakt door een blaastest te weigeren zat ik redelijk in de problemen omdat ik een eigen bedrijf heb. Ik heb toch bijzonder snel mijn rijbewijs terug gekregen met de hulp van meneer kool.

• Betrokkenheid

Zeer duidelijk en goede en bovenal een aan te raden advocaat

Ik ben zeer te spreken over de gang van zaken vanaf het begin duidelijk. Bij ontmoeting in de rechtbank direct een fijn gevoel bij de heer. En ook zeer blij met de uitslag. Topwerk van een vakman

Snelle en goede service

Had wat problemen, maar super snel geholpen en nu weer helemaal tevreden Er waren nog wat dingen die niet helemaal lekker liepen maar ook hier hebben ze heel snel en goed bij geholpen

• Betrokkenheid

Uitstekend en super snel resultaat.

Vanaf het eerste telefoongesprek na 2 weken mijn rijbewijs terug. Goed contact en snel geholpen.

Uitstekend.

Mijn rijbewijs was ingevorderd door een te hoge snelheid. Via deze website in contact gekomen met kooi advocaten. Binnen 2 weken heb ik mijn rijbewijs terug gekregen terwijl de eis 4 maanden was. Ik ben ze enorm dankbaar.

• Betrokkenheid

Top service, snel en accuraat

Het team van Rijbewijs Ingevorderd werkt snel en accuraat. Ze weten precies hoe ze de zaken moeten aanpakken. Ik zat ontzettend in de stress want ik kan niet zonder mijn rijbewijs. Maar op de Raadkamerzitting kreeg ik meteen mijn rijbewijs terug. Dit had ik niet durven dromen. Heel veel dank!

Zeer goed!

Ben zeer vriendelijk maar ook snel en adequaat geholpen, door Mevrouw Tjebbes en Dhr Kool. Na het doen van mijn verhaal en het uitwisselen van de nodige informatie, hebben zij een bewaarschrift opgesteld en verstuurd aan de officier van justitie. Met als resultaat dat dat ik mijn rijbewijs binnen 4 werkdagen terug had. Geweldig !

• Betrokkenheid

Een aanrader! Persoonlijke en professionele bijstand

Het verhaal was goed en professioneel voorbereid, en de juiste argumenten zijn verzameld voor de zitting. Ronald Kool had ook relevante tips gegeven. Wat ook opviel is de snelheid waarmee er wordt gewerkt. Ik had mijn rijbewijs direct terug gekregen en kon gelukkig de werkzaamheden hervatten. Top club!

• Betrokkenheid

een lastige zaak en tog mijn rijbewijs meteen terug gekregen na zitting.

rijbewijs ingevorderd na alcohol en eenzijdig ongeluk als gevolg, via advocaat een klaagschrift ingediend en binnen 2 weken was de zitting. met goede begeleiding en bijstand van deze advocaat mijn rijbewijs terug gekregen, klaagschrift gegront. ik raad iedereen dit aan mochten zij in deze situatie terecht komen.

• Betrokkenheid

Een zeer goede ervaring door de professionele aanpak.

Na een intake gesprek ging men direct voor mij aan het werk om een klaagschrift op te stellen. In mijn geval heeft dit ertoe geleid dat ik snel mijn rijbewijs terug heb gekregen.

• Betrokkenheid

Een uitstekende dienstverlening die daad bij woord voegt

Een uitstekende dienstverlening die daad bij het woord voegt. Ze geven duidelijkheid en ontzorgen je met het gewenste resultaat.

De expert die je zoekt!

Ellen Tjebbes & team bedankt!! Rijbewijs ingenomen aangezien ik de toegestane snelheid met meer dan 50 km/u had overschreden op de rijksweg........ Volgende ochtend contact opgenomen, case doorgesproken en alles in gang gezet. Zeer correct en adequaat, duidelijke uitleg. 1 week op de blaren gezeten en vandaag het " roze papiertje" weer in handen.

Heel BLIJ met Ronald & Ellen & rest van het Team

Rijbewijs ingevorderd wegens te hard rijden op 12 februari 160 waar je 100 mocht, ook al eerder(6 maanden)40 te hard gereden, In beide gevallen was het stil op de weg, maar geen excuses, te hard is te hard. Dus rijbewijs ingenomen voor 4 maanden. Uiteindelijk na 6 weken het rijbewijs weer terug dankzij KOOL advocaten. En eerlijk gezegd, zag ik het niet meer zitten. Dankzij KOOL advocaten na 6 weken een einde aan deze NACHTMERRIE!! Ik heb mijn les geleerd!!

• Betrokkenheid

N.a.v. dat mijn rijbewijs was ingevorderd nam ik contact op met advocatenkantoor Kool. Ik ben enorm goed geholpen door hun en had uiteindelijk zelfs met 1 week mijn rijbewijs weer in mijn handen. Fantastisch..!!

• Betrokkenheid

Super snelle service en handelen.

• Betrokkenheid

Vriendelijk, behulpzaam, snel een reactie op vragen!

• Betrokkenheid

Heel goed en professioneel geholpen aardige advocaat

Ik ben goed en professioneel geholpen en zeer klantvriendelijk

Toppers

Tesnel gereden rijbewijs moeten inleveren heellaas,erg dom idd maar door goed werk van de advocate binnen 5 dagen terug! Voor mij top dank zij hun behoudt ik mijn werk als chauffeur.

• Betrokkenheid

Super ervaring alles word voor je geregeld kosten zijn niet extreem hoog kortom geweldige samenwerking er word een hoop zorgen van je afgenomen.

• Betrokkenheid

Fantastische mensen, maken waar wat ze beloven

Mijn rijbewijs werd ingevorderd vanwege te hard rijden. Een telefoontje gaf mij direct een vertrouwd gevoel dat mijn zaak in goede handen was. En dat bleek ook, want na het telefoontje heb ik een mail gezonden m.b.t. het gebeurde en een dag later lag het klaagschrift op de mat van de Officier van Justitie. Het klaagschrift heeft tot gevolg gehad dat ik na 10 dagen de verlossen mail kreeg dat de invordering van de baan is. Kortom geweldig stukje werk. Ik kon het bijna niet geloven.

Supersnel en correcte behandeling

Na een kort telefonisch gesprek waarin ik mijn situatie heb toegelicht werd er snel actie ondernomen. Nog diezelfde dag is er een klaagschrift naar de rechtbank gestuurd, dit was op een vrijdag, tevens oudjaarsdag. Maandag 3 januari kreeg ik het goede nieuws te horen dat mijn rijbewijs nog diezelfde dag per post terug zou worden gestuurd.

Uitstekende service.

Vrijdag mijn rijbewijs kwijt geraakt, door een forse snelheid’s overtreding. Deze met dankzij de hulp van rijbewijs ingevorderd.nl de volgende zaterdag al terug in het bezit.

Luttik Oudorp 62

1811MZ Alkmaar

Over Rijbewijs Ingevorderd

Rijbewijsingevorderd.nl is de website voor mensen die snel weer over hun ingenomen rijbewijs willen beschikken. Met meer dan 20 jaar ervaring en uistekende beoordelingen, kunt u er van op aan dat wij er alles aan doen om u weer snel op weg te helpen. Heeft u inmiddels ervaren wat wij voor u kunnen doen? Laat dan een review achter op de website.

Over Advocaatscore.nl