Hulp met vastgelopen erfenis, erfgenamen buiten Nederland

Cross Border Erfrecht heb ik gevonden met behulp van google en was nummer een op mijn shortlist. Onze oom belast met de taak executeur, heeft de erfenis laten vastlopen door misbruik te maken van het feit dat alle bekwame erfgenamen in het buitenland woonden. Dit maakten het onmogelijk om iets gedaan te krijgen, er was geen verder contact. Germaine Kuis van Cross Border Erfrecht is voor ons aan het werk gegaan om de zaken weer gestart te krijgen. Als eerst, bemiddeling werkte niet om tot een oplossing te komen, e-mails en aangetekend brieven werden ongelezen geretourneerd. Dus de executeur uit zijn functie ontslaan was de enige mogelijk optie voor ons. Ik ben zeer tevreden voor alles dat Germaine voor ons gedaan hebt, Ik vond de vlotte communicatie excellent, goed advies en kosten waren best redelijk in mijn ogen. Aanbevolen!

Een topper !!

Wat een rust zij uitstraalt. Hoe goed ze naar ons luistert. Hoe vol overgave ze voor de zaak gaat !!wat voor andere niet tedoen was heeft zij wel geklaard!!in één woord geweldig

Adequate advocate

Goed toegankelijk, deskundig advies, to the point, inlevend, slagvaardig

Samenwerken met open vizier

Mw Kuis heeft de prettige eigenschap, om to the point te zijn. Korte lijntjes, zodat alles snel duidelijk is en daardoor t snel afgehandeld kan worden.

• Betrokkenheid

goede samenwerking leidt tot een goed resultaat

Germaine heeft mij als executeur in een nalatenschap zeer deskundig geadviseerd over de mogelijkheden van verhaal op een van de erfgenamen. De op grond van haar advies gezette stappen, hebben tot het gewenste resultaat geleid.

Geweldig, top advocate

Via vele omwegen ben ik 3 jaar geleden in contact gekomen met Germaine Kuis. Na jaren te hebben geprocedeerd met diverse advocaten hebben wij de rechtbijstand in geschakeld. Na diverse gesprekken met de DAS, werd besloten om met de reeds ingeschakelde juristen door mochten gaan, omdat deze zaak te ingewikkeld was voor hun eigen juristen. Doordat onze jurist ziek was geworden, kwamen wij dus in contact met Germaine, die zich vast beet in onze zaak. Nadat ze zelfstandig was gevestigd hebben wij haar gevolgd. Wat een geluk. Wat zij in ruim 2 jaar heeft bereikt is geweldig. Deze zaak liep al 17 jaar en zij had maar 2 jaar nodig. Zij is zeer professioneel, menselijk, en vooral begaan met cliënten. Een advocate die ik een ieder zou aanbevelen. Nogmaals bedankt Germaine. Mijn naam is John Jansen belastingadviseur.

Professioneel en deskundig

Germaine Kuis is professioneel en deskundig op het gebied van internationaal erfrecht. Haar ondersteuning en advies m.b.t. de keuzes en het opstellen van onze testamenten heeft ons erg geholpen. Wij bevelen haar van harte aan!

• Betrokkenheid

Een zeer prettige en deskundige advocaat

Met hulp en advies van Germaine is in zeer korte tijd mijn levenstestament en testament tot stand gekomen. De communicatie verloopt heel prettig en je voelt je bij haar op je gemak. Ze voelt erg goed aan wat je bedoeld en denk mee wat de mogelijkheden in jou situatie zijn, zeker als dat niet standaard is. Ze is erg betrokken met jou situatie en probeert dat zo deskundig mogelijk tot tot volle tevredenheid op te lossen. Wat ik niet kan zeggen van de ervaringen die ik in het verleden met andere advocaten heb gehad. Ik zou haar zeker bij vrienden aanbevelen zeker voor gevallen die niet standaard zijn.

Tevreden!

Mr.Kuis heeft mij goed geholpen bij het tot stand brengen van een oplossing rond een testament en daarmee samenhangende onder bewind stelling. Zij is op haar gebied kundig en het aanbevelen waard. In een voorkomend geval zou mijn keuze weer op haar vallen.

• Betrokkenheid

Een doortastende advocaat met gedegen kennis van zaken en prettig in het contact.

Germaine Kuis is duidelijk goed op de hoogte van (inter)nationaal erfrecht. Haar analyses op schrift zijn zeer goed. Ik raad haar van harte aan ook al liggen de zaken complex.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Geholpen door: mr. G.S.A.J. Kuis

Mw. Kuis communiceert goed en helder en is terzake kundig.

• Geholpen door: mr. G.S.A.J. Kuis

Ik ben zeer tevreden over de persoonlijke en professionele manier waarop mr. Kuis mij terzijde heeft gestaan tijdens een geschil. De rechter vond haar betoog dermate overtuigend dat ik binnen 20 minuten te horen kreeg dat we de zaak hadden gewonnen.

• Geholpen door: mr. G.S.A.J. Kuis

Germaine Kuis heeft een grote kennis van zaken waardoor zij de zaak sterk aanpakt. Hierdoor wordt haar strategie goed onderbouwd. Daarnaast is zij inlevend, ondersteunend en positief in de aanpak van de problematiek van de client.

• Geholpen door: mr. G.S.A.J. Kuis

Mr. Germaine Kuis is een zeer deskundige advocaat. Haar communicatie en beschikbaarheid voor de klant is uitstekend. Zij heeft met veel inzicht een lastige kwestie voor mij afgehandeld met een positief gevolg. Ik kan haar dan ook zeer aanbevelen.

• Geholpen door: mr. G.S.A.J. Kuis

Germaine Kuis is een zeer deskundige advocaat die de tijd voor je neemt en goed adviseert tbv een mogelijke oplossing. Ze is transparant over de aanpak waardoor je nooit voor een verrassing komt te staan.

• Geholpen door: mr. G.S.A.J. Kuis

Bij erfrecht worden feiten vaak overschaduwd door emoties. Mr. Kuis is uitstekend in staat om meelevend, nuchter, vakkundig, doortastend en tactvol zaken helder te krijgen. En dat is heel bijzonder in het -voor mij- haast ondoorzichtige web, dat erfrecht heet.

• Geholpen door: mr. G.S.A.J. Kuis

Naast een erfeniskwestie ook met mr Kuis de huurperikelen rondom mijn bedrijfspand opgepakt. Deze ogenschijnlijk uitzichtloze situatie is inmiddels omgebogen naar een contract voor 20 jaar. Het gevolg van juridische kennis, maar ook nuchtere onderhandelingstactiek van mr Kuis. Heel blij mee.

• Geholpen door: mr. G.S.A.J. Kuis

Als extern contact van ons kantoor is mr Germaine Kuis voor complexe vraagstukken absoluut te adviseren. Deskundig accuraat en betrokken. Weet van aanpakken. Zeer aan te bevelen.