Leonie verstaat haar vak uitstekend

Vorig jaar zijn we bij Leonie terechtgekomen nadat onze zoon een veroordeling had gekregen. Toen we Leonie de zaak voorlegden, gaf ze meteen aan haar tanden in het hoger beroep te gaan zetten. Vanaf het eerste contact voelde het meteen goed. Leonie is kundig, integer, erg sterk in pleiten en bovenal een fijne vrouw die heeft gevochten als een leeuw voor onze zoon. Wat hebben we ons gehoord gevoeld en serieus genomen gevoeld. Leonie heeft er voor gezorgd dat onze zoon is vrijgesproken en eindelijk weer verder kan met zijn leven en het verwerken van een afschuwelijke tijd. We zijn Leonie hier enorm dankbaar voor en zullen haar dan ook aan iedereen aanbevelen die een advocaat nodig heeft.

Good

She is quite friendly and fun to work with. She helped me going through a stressful case with her expertise and advises. Although I wasn't cleared of all the charges, it was good enough for the day.

• Geholpen door: Leonie van der Grinten

Leonie heeft mij met succes geholpen met het doorlopen van een artikel-12 klachtprocedure. Ik heb het contact en de kundigheid van Leonie als zeer positief ervaren. Dikke pluim!

• Geholpen door: Leonie van der Grinten

Een goede advocaat die verstand heeft van haar vak en is betrokken bij haar client

Goede advocaat

Ik ben door Leonie bijgestaan bij een strafzaak. De communicatie was top en ze weet veel van het vak af. Ze heeft me goed bijgestaan.

Was zeer tevreden

Zeer tevreden en goed behandeld

• Geholpen door: Ymanuel Hurkmans

Super goede hulp

Ik ben bijgestaan door Leonie van der Grinten in mijn strafproces, ze heeft mij enorm goed geholpen en ons fantastisch bijgestaan! Ik raad het zeker aan.

• Geholpen door: Leonie van der Grinten

Kon snel terecht en werd goed op de hoogte gehouden.

Leonie heeft ons prettig bijgestaan. We werden goed op de hoogte gehouden van ontwikkelingen in de zaak. Contact was er fijn.

Geholpen

Leonie heeft passie in haar werk en weet wat ze doet. Ze is erg vriendelijk en duidelijk tegenover de cliënt.

Hele goeie ervaring gehad

Hele goeie advocaat had een paar zaken lopen alles volgens plan gelopen. Zeer tevreden met omgang van zaken en alles netjes opgelost. Zeker een aanrader.

• Geholpen door: Leonie van der Grinten

Heel goede advocaat neemt haar tijd

Master leoni is een heel goed advocaat ze neemt haar tijd en doet er echt moeite aan raad haar echt.

• Geholpen door: Leonie van der Grinten

Vrijgesproken door de hulp van leonie

Ben vrijgesproken voor 3 zaken met de hulp van leonie topper !!

een goede ervaring

als een goede ervaring. leonie van der grinten heeft me super goed geholpen bij de zaak en er waren fijne gesprek ze denkt goed met je mee en heeft veel geduld

Duidelijk en eerlijk

Ik had de advokaat nodig voor 1 zaak uit mijn verleden. Ik ben hierbij goed geholpen door dit advokaten kantoor. Ik heb mijn straf nu gehad en een tweede kans gekregen. Dit mede door het goede werk, advies en tips van Leonie en Kim. Ik hoop nooit meer een advokaat nodig te hebben, maar anders weet ik dit advokaten bureau weer te vinden.

• Geholpen door: Kim Elema

Goed, empathisch, professioneel en betrokken

Leonie heeft ons in onze zaak zeer goed bijgestaan. Ze is zeer betrokken en professioneel wat voor ons veel rust gaf. De communicatie is altijd snel en duidelijk en daadkrachtig. Ze heeft in onze zaak een goed en rechtvaardig resultaat weten te behalen. Kortom: een aanrader!

• Geholpen door: Leonie van der Grinten

Goede duidelijke gesprekken met iemand die verstand heeft van zaken en daarbij heel menselijk en medelevend denkt

• Geholpen door: Leonie van der Grinten

Heel erg goed. Zelf uitstekend !

Kortom. Dankzij haar heb ik nog steeds mijn rijbewijs tenzij iedereen anders zei dat ik die kwijt zal raken ! Echt een aanrader !

• Geholpen door: Leonie van der Grinten

Energiek, gedreven en een vechter

Geen op of aanmerking aan de werkwijze. Vooraf samen met Leonie het plan vaan aanpak duidelijk bespreken zodat de neuzen dezelfde kant op staan. Tijdens de zitting zal ze er alles aan doen je geen of een zo laag mogelijke straf als uitspraak hebt. Heel erg tevreden!

Topper

Snelle en duidelijke communicatie Alles verliep soepel en uiteindelijk een goede afloop mede door haar kennis

• Geholpen door: Leonie van der Grinten

Zeer toegankelijk en toch professionele advocate

Ik heb niet elke dag contact met een advocaat, omdat ik die gelukkig niet nodig heb. Maar meester Leonie heeft door haar persoonlijkheid, die "drempel" weg genomen. Daardoor voelde ik mij op mijn gemak. Daarnaast is zij ook scherp en verstaat haar vak goed.

• Advies N.v.t.

Beste advocaat

Het was perfect

Zeer goed!

Prima advocaat, die heel betrokken is. Zeer professioneel te werk gaat. En vooral heel betrouwbaar is!

Super fijn

Het voelde heel vertrouwbaar en ze helpt je super goed! Ik vond mijn evaring super fijn met leonie

• Geholpen door: Leonie van der Grinten

De perfecte en beste advocaat !

Dat Leonie voor mij in mij ogen de beste advocaat is om aan te raden !

Beter dan verwacht

Beter dan verwacht. Ik ben goed bijgestaan in mijn zaak en de uitkomst was goed. Je merkt dat ze er echt voor je zijn.

• Geholpen door: Kim Elema

Over Advocaatscore.nl