Beste advocaten kantoor die er is

Alles is top van contact met advocaat tot en met het kantoor , zetten net dat stapje extra op je zitting. Niks is te gek gevraagd en zullen altijd eerlijk antwoord geven en nergens om heen draaien.

Uitmuntend

Ik ben De Heer Knoester Dank baar voor al die jaren mijn grote Dank

• Geholpen door: Mr. Job Knoester

Zoek niet verder, een betere advocaat ga je niet vinden

Job heeft mijn dwangverpleging om weten te zetten naar tbs met voorwaarden, waar ik vervolgens met iets meer dan 2 jaar mee klaar was. Hij heeft de kunst om met weinig woorden perfect antwoord te kunnen geven om vragen. Zo heeft hij mij gedurende de laatste paar jaar perfect begeleid in mijn traject. Het is ook een heel prettig gevoel dat je weet dat Job, met al zijn kennis en ervaring, in je “hoek” staat. Niemand rekent erop maar als je toch onverhoopt een strafrecht advocaat nodig hebt ben je bij Job en zijn collega’s in goede handen.

Zeer deskundig

Vriendelijk in de omgang en goed geholpen met mijn zaak

• Geholpen door: Mr. Job Knoester

Super vriendelijk, duidelijk, deskundig en professioneel

Mijn ervaring met Meneer Kwint is perfect! Meneer Kwint neemt goed de tijd om alles uit te leggen Meneer Kwint weet waar hij over praat en komt op mij over als een hele deskundige en professionele man die weet wat hij doet Al met al vond ik het een super fijne samenwerking en ik raadt dan ook iedereen aan om Meneer Kwint te nemen voor uw rechtszaak

Zeer deskundig

Mr Cristiaan Kwint is zeer deskundig en heeft zich erg goed ingelezen in het dossier. Kan niet meer tevreden zijn dan dit! Communicatie is ook top.

Top buro al 15 jaar boks ik met job Knoester

Lekker gewerkt , en ets bereikt,met dank rechtbank en jong ventje mr.kwint.C.J. 45 dagen cashot is zeer welkom voor 64, jarige tent slaper.... Hulde help.,dank.groet uit A.foort.

Goede, persoonlijke benadering

Tijdens mijn proces heb ik steeds ervaren dat een advocaat met kennis van zaken een echte steun kan zijn. Goede bereikbaarheid en professionele hulp bij vragen kenmerken mijn contactmomenten met dit kantoor.

• Geholpen door: Mr. Job Knoester

Yvonne was betrokken en meegaand. Ook tijdens haar vrije dagen was zij bereikbaar voor ons. We hebben haar hulp en inzet gewaardeerd.

• Geholpen door: Mr. Yvonne van der Hut

Een zeer positieve ervaring waar ik verder geen negatieve punten op aan te merken heb.

Ik ben zeer deskundig geholpen en ben zeer tevreden over de geleverde diensten. Yvonne is begripvol, eerlijk, betrokken en heeft naar mijn idee alle inzet getoond die nodig geweest is. Ook qua communicatie heb ik niks op aan te merken en is ze altijd bereikbaar geweest voor vragen van mijn kant en om de zitting voor te bespreken. Ik had me geen betere advocaat kunnen wensen

Uistekend!

Mijn ervaring met de adocaten van Knoester van der hut & Alberts advocaten is uitstekend. ik word gehoord en en uitekend geholpen tijdens mijn zaak. Daarnaast word ik goed op de hoogte gehouden. Aan empatisch vermogen ontbreekt het zeker niet, de advocaten zijn erg betrokken. Je voelt je welkom en vrij om je uit te spreken.

• Geholpen door: Mr. Yvonne van der Hut

Ik ben voor, tijdens en na de zitting heel goed bijgestaan door mijn advocaat

Ik heb het als heel prettig ervaren hoe mijn advocaat de rechtbank heeft toegesproken over mij. De eerder zittingen zijn ook naar wens verlopen. Mijn advocaat is altijd goed bereikbaar en neemt altijd de tijd voor mij.Ik zou haar aanbevelen aan anderen.

• Geholpen door: Mr. Yvonne van der Hut

Super advocaat met menselijke attitude

Ze staat voor je klaar om je zo goed mogelijk voor je bij te staan

Super fijne advocaat

Fijne, persoonlijke en vooral deskundige advocaat. We zijn heel blij dat Yvonne ons heeft bijgestaan. Hele nieuwe wereld voor ons, maar Yvonne heeft alles zo fijn uitgelegd. Echt een aanrader

Eerlijk en realistisch

Kwint heeft mij bijgestaan als advocaat. Hij weet heel goed wat je staat te wachten. Hij praat niet met je mee maar zegt waar het op staat. Goed voorbereid en kennis van zaken.

Duidelijk en open

Duidelijke communicatie beloofd niks leest zich goed in en kijkt goed naar de zaak en richt zich op de punten waardoor het voordeel heeft voor die cliënt

• Geholpen door: Mr. Iris van Mulbregt

De beste advocaat die er bestaat super bedankt voor alles groetjes Patrick

• Geholpen door: Mr. Iris van Mulbregt

Goede en positieve ervaring

Ik ben geruime tijd bijgestaan door Job Knoester, en heb altijd een goed gevoel bij hem gehad. Job kan de dingen goed uitleggen, is geduldig en weet wat de beste opties/mogelijkheden zijn en weet hoe we die kunnen bereiken. Ook een zeer goede en vertrouwde ervaring gehad met Christiaan Kwint. Ik heb recent mijn zitting gehad (bijgestaan door Job Knoester), en die is afgelopen met het gewenste eindresultaat. Ik ben zeer tevreden en dankbaar

• Geholpen door: Mr. Job Knoester

Kon altijd met vertrouwen de zaak in stappen.

Hoewel mijn zaak niet de prettigste is geweest, ben ik wel ontzettend dankbaar dat ik deze weg heb mogen afleggen met dhr. Knoester. Hij was/is recht door zee en draait niet om te feiten heen en dat heeft mij een ontzettend duidelijk beeld gegeven van wat mij te wachten stond/wat er van mij verwacht werd. Al met al een zeer ervaren advocaat en een betere man in jou verdediging zou ik je niet kunnen aanraden.

• Geholpen door: Mr. Job Knoester

Uitstekend bij gestaan door meneer Knoester

Was er altijd als ik hem nodig had. Heeft zijn werk dus het bijstaan van mijn uitstekend gedaan. Eigelijk helemaal niks op te merken aan zijn werkwijze. Hoop tuurlijk nooit meer een advocaat te krijgen in me leven. Maar voor mijn zal de keus makkelijk gemaakt zijn als ik er eentje nodig zou hebben. Job Knoester bedankt!!!

• Geholpen door: Mr. Job Knoester

Meneer Knoester helpt je zowaar hij kan.

Ik ken meneer Knoester nu al een tijdje en hij heeft mij zeker goed ondersteund en komt op voor jou rechten en belangen. Dank daar voor!

Zeer deskundig , professioneel & klantvriendelijk

Ik ben bijgestaan door dhr. Mr. J. Knoester & dhr. Mr. C. Kwint. De beide heren zijn zeer deskundig en opereren op een proffesionele manier wat ik bij geen ander Advocatenkantoor hem gezien of ervaren. Naar mijn mening zijn dit échte strafpleiters die goed tegengewicht kunnen bieden tegen het OM , waardoor er , door de rechterlijke macht , een gezondere & rechtvaardigere afweging kan worden gemaakt , zoals het hoort in een gezonde rechtstaat. Mede door dhr. Knoester & dhr. Kwint heb ik een eerlijk proces gehad. Mijn dank is groot. Hoogachtend.

• Geholpen door: Mr. Job Knoester

Zeer goed contact alle mensen van het kantoor

• Geholpen door: Mr. Job Knoester

Echte strijders die niet opgeven en zich hard maken voor je zaak

Een zeer prettige ervaring in de samenwerking 100 % vertrouwen en duidelijke doelen om naar te streven en te behalen ,er wordt altijd gestreefd om aan je verwachtingen te voldoen.

Super professionele advocaat

Naast het belangrijkste, de scherpe juridische aspecten wat helemaal vooraan staat, ook een hele klantgerichte en menselijke bijstand. en die combinatie maakt dit perfect, het voelt niet zo zakelijk en koud en icm met de juridische deskundigheid is dit dus een hele geschikte advocaat, Job en iedereen van dit bureau zou ik aanbevelen.

Over Advocaatscore.nl