
Beste Bernadette, wat jammer dat je het proces via UitElkaar zo hebt ervaren. In juli 2022 heb je aangegeven dat de website traag werkte. Ik heb daar helaas geen invloed op, maar dit is wel doorgegeven aan UitElkaar. Verder geef je aan dat er vaak laat werd gereageerd. Ik heb alle chats terug gelezen maar ik zie dat niet. Ik heb inderdaad eenmaal een afspraak moeten afzeggen, omdat ik plots een kleine operatie moest ondergaan en die dag was opgenomen in het ziekenhuis. Dat is voor jullie lastig, maar ik ben ook maar een mens en dat kan gebeuren. Dat was in februari 2022. Jullie hebben daarna het nog samen geprobeerd en tot juni 2022 heeft jullie dossier toen stil gelegen. In september 2022 is de afspraak op jullie eigen verzoek verplaatst. Ik kan dan ook niet alle feedback goed plaatsen en of deze ziet op UitElkaar of mijn dienstverlening. Deze review ziet alleen op mijn werkzaamheden. Mocht mijn reactie reden zijn om de review nog aan te passen dan zou dat fijn zijn. Anders zal deze natuurlijk wel worden gepubliceerd. Wij zijn als kantoor open over onze dienstverlening. En wij vinden het uiteraard spijtig wanneer deze niet aan de verwachting heeft voldaan. Ik zal jouw feedback nogmaals delen met UitElkaar. Mvg Nathalie Groenewoud
Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd