Vakkundig

Duidelijk en zeer goed geholpen.

Ik ben goed geholpen

Goed en professioneel geholpen

• Betrokkenheid

Erg betrokken en goede afloop van scheiding

Zeer goede service Erg betrokken Goede afhandeling van begin tot eind

• Betrokkenheid

Ik heb niets om aan te merken Ik heb altijd hele duidelijke informatie gekregen ivm de zaak, en soms ook op mijn kop wanneer dat nodig was dus kan oprecht zeggen dat mevrouw groenewoud goudeerlijk is !

• Betrokkenheid

De zaak is naar genoegen geregeld.

Van intake tot beschikking. Duidelijke communicatie.

Heel goede luisteraar.

Ontvangst; Uitleg; Het advocatuur werk, alles uitstekend uitgevoerd.

• Betrokkenheid

Gemakkelijk en helder in communicatie en overleg

Ik zag het als een groot struikelblok, maar dankzij mr. Groenewoud is het goed opgelost.

• Betrokkenheid

Ik ben uitstekend geholpen en begeleid! Ik ben niets anders dan tevreden! Met vriendelijke groet, Guillermo Ollarbe

Uitstekende en menselijke mediation

Mr Nathalie Groenewoud is deskundig, "hands on" en een professionele en zakelijke mediator die ontspannen overkomt en ook oog heeft voor de mens achter zaak. Zij doet meer dan strikt genomen van haar gevraagd mag worden, met aandacht en met een glimlach. Ze werkt snel, net als het haar ondersteunende team. Ik ben zeer tevreden en ben haar dankbaar voor haar bemiddeling. Ik kan mr Groenewoud aan iedereen aanraden.

netjes geholpen

Netjes geholpen,

• Betrokkenheid

Er ging veel mis in de communicatie, zieke zakelijk/inhoudelijk als interpersoonlijk

De site werkte niet naar behoren. Er werd vaak laat gereageerd. Tot tweemaal toe werd een belangrijk bericht over het hoofd gezien. De communicatie liep vervelend en niet erg empathisch. Het hele proces was onnodig stroperig en traag.

• Betrokkenheid

Beste Bernadette, wat jammer dat je het proces via UitElkaar zo hebt ervaren. In juli 2022 heb je aangegeven dat de website traag werkte. Ik heb daar helaas geen invloed op, maar dit is wel doorgegeven aan UitElkaar. Verder geef je aan dat er vaak laat werd gereageerd. Ik heb alle chats terug gelezen maar ik zie dat niet. Ik heb inderdaad eenmaal een afspraak moeten afzeggen, omdat ik plots een kleine operatie moest ondergaan en die dag was opgenomen in het ziekenhuis. Dat is voor jullie lastig, maar ik ben ook maar een mens en dat kan gebeuren. Dat was in februari 2022. Jullie hebben daarna het nog samen geprobeerd en tot juni 2022 heeft jullie dossier toen stil gelegen. In september 2022 is de afspraak op jullie eigen verzoek verplaatst. Ik kan dan ook niet alle feedback goed plaatsen en of deze ziet op UitElkaar of mijn dienstverlening. Deze review ziet alleen op mijn werkzaamheden. Mocht mijn reactie reden zijn om de review nog aan te passen dan zou dat fijn zijn. Anders zal deze natuurlijk wel worden gepubliceerd. Wij zijn als kantoor open over onze dienstverlening. En wij vinden het uiteraard spijtig wanneer deze niet aan de verwachting heeft voldaan. Ik zal jouw feedback nogmaals delen met UitElkaar. Mvg Nathalie Groenewoud

Goed geholpen! Mediation in goede banen geleid.

Zowel feiten als emoties goed op een rijtje gezet, gekanaliseerd, en op een prettige manier tot een vergelijk gekomen.

• Betrokkenheid

Perfecte begeleiding en advies in alimentatie dispuut

Mr. Groenewoud was voor de tweede keer mijn "to go" advocaat voor advies en begeleiding in een dispuut met ex-echtgenote omtrent omtrent hoogte van de alimentatie nadat ik met pensioen was gegaan en ex een deel van het pensioen kreeg dat hoger was dan de bestaande alimentatie. Mr. Groenewoud zorgde ervoor dat het ex duidelijk werd dat de alimentatie verminderd zou worden en dat het verstandig zou zijn om dit niet tot een rechtszaak te laten komen. Haar duidelijke communicatie (in brieven en e-mail) met zowel mij als mijn ex zorgde ervoor dat eea in goede banen werd geleid en er een onderlinge afspraak kon worden gemaakt die ervoor zorgt dat ik nu geen alimentatie meer hoef te betalen.

• Betrokkenheid

Duidelijke, snelle en fijne communicatie.

Duidelijke, snelle en fijne communicatie.

Had niet beter gekund

Een bijzondere prettige en professionele aanpak met snelle reactietijd

Onze dank is groot!

Als heel fijn en prettig ervaren om mr Groenewoud aan onze zijde te hebben gehad!

Uitstekend advocaat!

No nonsens advocaat. Vakkundig, en zeer betrokken!

Goede duidelijke ervaring

Prima ervaring, betrokken advocaat.

Goede en persoonlijke benadering

In mijn zaak ben ik goed begeleid en er was een persoonlijke benadering wat erg prettig is. Mijn zaak is naar tevredenheid afgerond door de inzet van mr. Groenewoud. Bedankt !

Very good

I like evething from the bigning until the end for our case

• Betrokkenheid

Hele fijne omgang in vervelende situaties

Word altijd op tijd en vriendelijk te woord gestaan en ze is letterlijk aan het vechten voor je zoals elke goede advocaat zou moeten willen. Geeft me altijd een heel goed gevoel dat er iemand voor je belangen opkomt en voor je vecht.

• Betrokkenheid

Mr. Groenewoud heeft mij super geholpen.

Goed contact, begrip voor de situatie en met behulp van het juiste advies het juiste resultaat behaald.

Goed geregeld

Super snel en helpt goed met alles.

• Betrokkenheid

Pittig en concreet gehandeld.

Hoewel het contact voor mij aanvankelijk traag op gang kwam werd na telefonisch gesprek informatie verzameld en met heldere taal teruggekoppeld. De conceptbrief voor de advocaat van de tegenpartij, die daarna volgde gaf weer hoe goed er geluisterd was naar de vraagstelling en inhoud. Dank daarvoor. Aanbevelingswaardig.

Prettig

Ik had een moeilijke en geen dagelijkse klus voor Nathalie. Het heeft heel wat jaren geduurd en ze heeft enorm haar best voor mij gedaan. Uiteindelijk is het goed gekomen. Ik ben tevreden.

Over Advocaatscore.nl