Very good

I like evething from the bigning until the end for our case

• Betrokkenheid

Hele fijne omgang in vervelende situaties

Word altijd op tijd en vriendelijk te woord gestaan en ze is letterlijk aan het vechten voor je zoals elke goede advocaat zou moeten willen. Geeft me altijd een heel goed gevoel dat er iemand voor je belangen opkomt en voor je vecht.

• Betrokkenheid

Mr. Groenewoud heeft mij super geholpen.

Goed contact, begrip voor de situatie en met behulp van het juiste advies het juiste resultaat behaald.

Goed geregeld

Super snel en helpt goed met alles.

• Betrokkenheid

Pittig en concreet gehandeld.

Hoewel het contact voor mij aanvankelijk traag op gang kwam werd na telefonisch gesprek informatie verzameld en met heldere taal teruggekoppeld. De conceptbrief voor de advocaat van de tegenpartij, die daarna volgde gaf weer hoe goed er geluisterd was naar de vraagstelling en inhoud. Dank daarvoor. Aanbevelingswaardig.

Prettig

Ik had een moeilijke en geen dagelijkse klus voor Nathalie. Het heeft heel wat jaren geduurd en ze heeft enorm haar best voor mij gedaan. Uiteindelijk is het goed gekomen. Ik ben tevreden.

Gewoon zeer tevreden.

Mr. Groenewoud heeft mij in een aantal zaken bijgestaan en met succes. De communicatie is goed en ze voelt de zaak goed aan.

• Betrokkenheid

Ik ben heel goed geholpen..en er is heel goed naar mij geluisterd en geadviseerd wat mijn mogelijkheden zijn ..alles ging zo als ik ook heb verwacht en wilde een top advocaat/mediation.!!met dank aan :mr.N.D.Groenewoud.!

• Betrokkenheid

Zeer professioneel en snel geholpen

Veel kennis en duidelijk geholpen.

Prettige en begripvolle samenwerking

Goed advies gekregen, met daarbij genoeg flexibiliteit om met onze ontwetendheid op bepaalde vlakken om te gaan. Ook een goed persoonlijk gesprek gehad waarbij begrip voor onze situatie er als beleving met kop en schouder er boven uit stak.

• Betrokkenheid

Begrepen onderbouwd en ondersteund.

Ik ben heel blij met Nathalie, ze heeft me nooit het gevoel van een oordeel gegeven juist het tegenovergestelde van begrip en steun . En vooral het gevoel van ‘gehoord’ zijn. Afijn, zou iedereen aanraden, haar hun te laten Helpen. Zelfs met minimale communicatie. Het gevoel van een veilige verbinding hebben.

Top advocaat

Beste alerte advocaat. Ben heel blij dat zij mij vrij heeft gekregen.

• Betrokkenheid

Perfecte aanpak, uitleg, advies en afhandeling!

Een overzichtelijke en duidelijke aanpak bij onze scheiding. Kundig in alle zaken o.a. Financiën, boedelverdeling en afhandeling.

Super goede ervaring

Altijd bereid om te luisteren, zeer ervaren.

• Betrokkenheid

Matig en daar is alles mee gezegd!

Negatieve ervaring: doordat wij snel uit elkaar willen en alles onderling goed overlegt hebben bleef mevrouw toch door hameren op bepaalde zaken dat die anders zouden moeten en uitgezocht moesten worden door een externe partij.......puntje bij paaltje uiteindelijk toch alles zelf bepaald maar wel een kleine 10 weken verder. :-(! Dus nee niet weer....

• Betrokkenheid

Beste Jeffrey, jammer dat je dit zo ervaren hebt. Omdat jullie via UItElkaar gingen scheiden is het wel de bedoeling dat jullie zelf de afspraken in het plan formuleren, maar is het mijn taak als advocaat-reviewer om deze afspraken te beoordelen. De bedoeling is dat er goede en duurzame afspraken tot stand komen. Onze ervaring leert dat snelheid in dit proces vaak niet tot de beste uitkomst leidt op lange termijn. Ik hoop dat jullie nu wel tot duurzame en goede afspraken zijn gekomen. Als er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag. Mvg Nathalie Groenewoud

Een prima ervaring.

Ik heb mijn situatie goed kunnen toelichten. Ik heb daarbij antwoord gekregen op al mijn vragen. Ik ben doorverwezen naar de juiste persoon.

Snelle dienstverlening

No nonsens, duidelijk en helder.

Vriendelijk en vakkundig

Nathalie is een sympathieke advocaat die onze scheidingszaak vakkundig maar zonder omslachtige terminologie met ons doornam en behandelde. Een prima ervaring!

• Advies N.v.t.
  • Betrokkenheid

Komt afspraken correct en snel na

Zeer positief. Komt afspraken snel en correct na. Geeft advies waar nodig.

• Betrokkenheid

goede ervaring, denkt mee en geeft advies.

Fijne ervaring, Mr. Groenewoud denkt mee en geeft advies.

Goede uitleg en makkelijke samenwerking echt Bedankt

Goede uitleg en makkelijke samenwerking echt Bedankt

Liefdevol en respectvol

Het was een snelle korte ervaring voelde me gesteund en begrepen. Het voelde heel erg natuurlijk en duidelijk.

Prettige ervaring

De begeleiding was prettig en er werd goed meegedacht.

Naar tevredenheid

Een prima advokaten buro .Goed bereikbaar zowel telefonisch als op kantoor wanneer dat nodig is