Super goed bij gestaan

Heel erg tevreden

• Betrokkenheid

Moshe iseen hele goede en meedenkende avocaat

Wij hebben contact opgenomen met Moshe beukers omdat mijn dochter die daar stage heeft gelopen haar aan raden Wij hadden een huurder die geen huur meer betaalde Moshe heeft deze zaak voor ons opgepakt en zeer bekwaam en professioneel aan gepakt Door haar is het allemaal goed gekomen En ze legt goed uit wat bv de volgende stappen waren en hoe ze het ging aanpakken Moshe je bent je gewicht in goud waard we zijn super blij met hoe jij het voor ons hebt afgehandeld ik raad iedereen aan om naar hamer advocaten te gaan als je een advocaat nodig hebt Wij zijn meer dan tevreden

• Betrokkenheid

Een ervaring van een advocaat die ook mijn zaak voor nog minder dan een advocaat van onvermogen doet

En me zo geholpen heeft dat ik niet naar binnen hoef,Michiel dank je wel mooie Bussumer je bent top

• Betrokkenheid

Betrokken en meelevend. Is er voor jou!

Kicky heeft me vanaf het eerste contact het gevoel gegeven dat ze voor mij was. Heel erg betrokken en gericht op mij. Een verschil van mening met je werkgever geeft veel stress en Kicky heeft ervoor gezorgd dat ik me kon richten op zaken die voor mij belangrijk waren. Door haar inbreng heb ik uiteindelijk een goede aanbieding gekregen en kan ik me nu richten op een mooie toekomst.

Deskundig en betrokken

Titus Bouwman denkt zeer fijn mee. Is geduldig en betrokken. Naast zijn expertise in familierecht heb ik hem ook als empatisch mens ervaren, wat voor mij een erg belangrijk aspect is. Titus laat zich niet afleiden en houdt zich aan feiten en houdt het belang van het kind voor ogen.

• Betrokkenheid

Zeer tevreden over de samenwerking met Titus Bouman. Goed bereikbaar, duidelijke communicatie, snel handelen en bovenal een goed en gerust gevoel bij het contact.

• Betrokkenheid

Titus Bouman - Top advocaat: deskundig, strijdlustig, betrokken.

Als cliënt van Titus Bouman ben ik onder de indruk van zijn uitstekende juridische dienstverlening. Zijn begrip voor mijn zaak, gecombineerd met vastberadenheid en strijdlust, versterkten mijn vertrouwen in het proces. Titus bracht rust in stressvolle situaties. Zijn kalme en vastberaden aanpak creëerde stabiliteit gedurende het hele proces. Kortom, ik zou iedereen een advocaat als Titus aanraden voor wie op zoek is naar een deskundige en betrokken advocaat met een oplossingsgerichte aanpak!

• Betrokkenheid

Geweldige inzet en nazorg, adequaat en heldere communicatie. Dank Michiel Schimmel!

Wij hadden ons geen betere advocaat kunnen wensen. Michiel Schimmel is een advocaat met passie, hij is betrokken, toont inzet en nazorg, hij handelt adequaat en communiceert helder.

Goed ervaring

Een hele goede en betrouwbare advocaat

• Betrokkenheid

We hadden niet geweten wat we zonder hem moesten

Opzich hoop je nooit in een bepaalde situatie terecht te komen maar met Michiel zijn kundigheid als mens en advocaat hebben we alles goed doorstaan. Enorm bedankt voor alles

• Betrokkenheid

Hamer advocaten is mij goed bevallen

Via google terecht gekomen bij Hamer advocaten. Daar waar vele advocaten mijn zaak negatief beschouwde bleef dhr Schimmel erg positief. Ik zag bij onze eerste afspraak dat hij erg gedreven is en niet bang is voor een uitdaging. Voor vragen of gesprekken stond hij elke dag voor mij klaar. Bij de rechtszaak zijn goede resultaten uitgekomen waar ik tevreden mee ben.

Vakmanschap

Gedreven doortastend. Op juridisch en persoonlijk gebied.

• Betrokkenheid

Mijn kwestie is zeer goed behandeld

In een kwestie waarin een makelaar niet mijn belangen behartigde maar vooral de koper faciliteerde met van alles en deed voorkomen alsof het een goede deal was. Voor hem was het een goede deal, maar niet voor mij. Ik moest op de rem trappen want anders had hij mij gedwongen te tekenen. Toen vond ik mevr. Beukers. Zij heeft direct adequaat gehandeld. Ook snel. Dit was gewenst. Met een goede eerste mail en meer is deze makelaar tot stoppen gemaand. En het ging niet om een doorzonwoning. Nu ik hierop terugkijk, kan ik zeggen dat dit voor mij een trauma was. Deze makelaar zal de naam van Mr. Beukers niet snel vergeten. Voor mij was het gelukkig een goed afgesloten einde van een zeer nare ervaring. Voor iedereen met problemen met makelaars, kunt u het beste Mr. Beukers bellen. Nogmaals dank.

Top advocaat, geen tekort

Altijd gelijk bereikbaar, en kan de situatie goed uitleggen.

Erg betrokken advocaten kantoor

Wederom een erg prettig advies gesprek gehad bij Hamer Advocaten. Wat je direct merkt tijdens het gesprek is de betrokkenheid en de deskundigheid. Na mijn eerste gesprek, verlaat je het kantoor met erg veel vertrouwen.

• Betrokkenheid

Nog nooit zo’n geweldig advocaten mee gemaakt als hun

Top advocaten. Ze doen echt hun best voor hun cliënten. Ze helpen met alles, luisteren na je als je moet huilen, en zeggen altijd de waarheid/geven goede advies ( ook al is het niet altijd wat je wilt horen) zoek je een goed advocaat? Ben je bij hun 100%op het juist adres.

professionele aanpak

Los van de professionele aanpak was het contact met de betrokken medewerkster prettig. Het behaalde resultaat wordt door ons beschouwd als het maximaal haalbare, mede door de inzet van het kantoor.

• Betrokkenheid

Zeer vriendelijk, professioneel en altijd bereikbaar

De afgelopen tijd ben ik bijgestaan door Hamer Advocaten/dhr. Michiel Schimmel manier van bijstaan, de betrokkenheid, professionaliteit en vakkundigheid is ongekend! Een advocatenkantoor waar niet het klokje tikt zodra je wordt geholpen en waar vriendelijkheid en goede communicatie centraal staat. Op basis van mijn ervaring beveel ik de heer M.Schimmel aan. Heel erg veel bedankt Michiel!

Lieve dames. Haha

Hele fijne omgang, en alles gewonnen.

Top!!

Zowel kicky als michiel hebben ons perfect geholpen. Zeer betrokken advocaten die zich echt inzetten voor hun clienten.

• Betrokkenheid

Een uitstekend advocatenbureau die zorgen voor een goede voorbereiding van de zitting

Hamer advocaten geeft de ondersteuning de je nodig hebt bij een zitting. Ze zorgen voor een professionele voorbereiding van zowel advocaat als cliënt. Daarnaast is Hamer Advocaten goed bereikbaar en reageert snel wanneer er rechtshulp nodig is.

• Betrokkenheid

Fijne advocaat die heel betrouwbaar en ontzettend snel en duidelijk is

De deskundigheid, betrokkenheid en vriendelijke woorden evenals geduld omdat wij niet bekend zijn in dergelijke situaties zijn als zeer fijn ervaren. Michiel Schimmel is snel, duidelijk vriendelijk en zeer, zeer betrokken bij de zaak. Hij kijkt verder achter de mens en denkt mee, waardoor hij echt super trots op zichzelf mag zijn!!! Echt wauw!!

• Betrokkenheid

Zeer vakbekwaam, vriendelijk en altijd bereikbaar.

Een fijne advocaat, die je ondersteunt van het begin tot het eind! Altijd telefonisch of via app bereikbaar. Gaat zeer deskundig te werk en is duidelijk! Kortom voor ons een top advocaat!

• Betrokkenheid

Onlangs geholpen door Michiel Schimmel. Vriendelijk, enthousiast en erg behulpzaam. Zeker een aanrader!

• Betrokkenheid

Mij is gebleken dat er snel reactie komt op een vraag

Mevr Hamer heeft ons een jaar lang bijgestaan en konden altijd via app/mail of telefonisch bij haar terecht voor een vraag. Er is altijd goed overleg geweest welke weg te zullen gaan bewandelen. Met een goed eindresultaat.

Over Advocaatscore.nl