Na de wat trage start, is de zaak zeer snel en goed afgehandeld.

Het was wat moeilijk om met elkaar in contact te komen, maar toen we eenmaal contact hadden, verliep de correspondentie heel goed en was de zaak heel snel en goed afgehandeld.

Ze hebben voortreffelijk geholpen

Ik ben aangereden op de fiets en daardoor een gecompliceerde schouderbreuk opgelopen. Slachtofferhulp adviseerde mij een schadeletseladvocaat in te schakelen. AV&L advocaten uit Arnhem hebben de zaak opgepakt. Zij weten de weg en kunnen goed overleggen met de verzekeringsmaatschappij van de veroorzaker van het ongeluk. Dit had ik zelf nooit zo goed kunnen doen.

Positief

Mediation met positief resultaat.

• Geholpen door: Mariken Peters

Kracht én vriendelijk, deskundige mediator

Mariken heeft de zaak zeer goed opgepakt. De zaak is met een goed resultaat afgerond en dat is zeker mede te danken aan haar inspanningen. Ik wil haar hiervoor zeer bedanken.

Meer dan tevreden.

Prima bijstand. Waar voor je geld. Duidelijk, deskundig en vooral gedreven.

• Geholpen door: Mariken Peters

Mariken is een doorzetter en is heel helder met wat ze doet.

Na bijna 6 jaar is het toch nog een einde aangekomen van een oneerlijke, spannende en stressvolle periode. Ik wil je heel erg bedanken voor de uiterst warme en professionele hulp die je mij geboden. Nu kan ik mij gaan focussen op de toekomst. Nogmaals hartelijk dank en mocht ik om wat voor reden nog eens hulp nodig hebben dan heel erg graag door jou!

• Geholpen door: Mariken Peters

Vanaf t moment dat Mariken mijn zaak oppakte ging het uitstekend en snel. De beide bezwaarschriften welke zei opstelde waren uitstekend. Aan t concept heb ik niets meer hoeven te wijzigen. Het uiteindelijke resultaat is beter dan dat ik ooit had kunnen dromen!

• Geholpen door: Mariken Peters

Heel prettig en deskundig.

Een aanrader ! Zeer professionele hulp bij letselschade. Betrokken bij wat je als slachtoffer met letselschade allemaal mee maakt. Altijd zoekende naar oplossingen. Altijd goed bereikbaar en snelle reactie bij vragen. Zeer tevreden !

• Geholpen door: Mariken Peters

Goede begeleiding een groot top team

Na een lange intense schadezaak! kan ik zeggen dat ze uitmuntend en heel geweldig werk hebben verricht waar ik ze zeer dankbaar voor ben!! Een mooie geweldig team!!

Prettig contact en advies

Het contact en advies van Mariken heb ik als prettig ervaren. Het heeft ertoe geleid dat ik weer verder kan met mijn letselschadezaak.

Empathisch, professioneel en oplossingsgericht

Mediator Peters is door haar ervaring als letselschadeadvocaat heel goed in staat om de belangrijkste pijnpunten in een letselschadezaak bloot te leggen tijdens een mediation. Zij doet dit op een professionele maar ook empathische manier. Hierna kan zij door haar pragmatische insteek partijen in beweging krijgen om tot een oplossing te komen.

• Geholpen door: Mariken Peters

Laagdrempelig, prettig en adequaat verloop.

Deskundig en betrokken, ook na afloop van de mediation. Prettig ook dat ruimte aan partijen wordt gelaten.

• Geholpen door: Mariken Peters

Levert goede diensten en luisterd naar de klant

Erg prettige ervaring gehad met AV&L. Ze doen hun uiterste best voor je en luisteren goed naar wat de klant wil. Aan de hand van die wensen geven ze weer goed advies

Zaak naar tevredenheid afgerond

Nadat AV&L mijn zaak "aanrijding voetganger door auto" overnamen van mijn letselschade advocaat is alles in een stroomversnelling gegaan en snel afgerond.

Prettig en effectief.

Zonder poespas en in begrijpelijke taal onze zaak tot een goed einde gebracht.

• Geholpen door: Mariken Peters

prima aanpak in een ongedwongen sfeer

• Geholpen door: Mariken Peters

Prettig, vriendelijk, duidelijke communicatie en hard werken met hart voor de zaak EN cliënt

Erg goede ervaring. In de negatieve situatie waarin ik mij heb bevonden, heb ik mij zeer goed ondersteund gevoeld door AV&L. Beide van mijn advocaten (J. Derksen en L. Hilhorst) hebben zeer goed werk geleverd. Dit uitte zich voor mij in prettige, vriendelijke en duidelijke communicatie, evenals hard werken met hart voor de zaak EN cliënt. Ik kan niets meer dan positief zijn. Enkele kleine opmerking, is kortstondige verwarring rondom moment van overdracht van ene advocaat naar de andere. Dit is echter heel normaal en is goed opgelost. Al met al zeer tevreden en dankbaar.

Warm

Warm welkom en ze zijn er betrokken

Prettig

Fijn in communicatie Vakkundig begeleid Goede advies en enorm betrokkenheid.

• Geholpen door: Lieke Hilhorst

Pragmatisch met als doel de zaak te regelen voor beide partijen

- Deskundig - Kritisch - Realistisch - Pragmatisch Enig verbeterpunt is dat in mijn beleving soms teveel woorden nodig zijn om iets toe te lichten. Maar wellicht is dit gebruikelijk in advocatenland :)

snel en vakkundig geholpen

DUIDELIJK ANTWOORD OP MIJN VRAGEN, SNELLE REACTIE, EN JUISTE COMMUNICATIE

Prettig en betrokken

De omstandigheden om elkaar te ontmoeten waren niet fijn maar we hebben ons altijd welkom en nooit teveel gevoeld. Erg betrokken bij de cliënte en de familie. Zou deze firma ten zeerste aanbevelen!

zeer kundig en ervaren

Deskundig, ervaren, zakelijk en betrokken!

prettige bijeenkomst

Zoals altijd prettig om met je samen te werken. Deze keer vond ik dat we te veel apart hebben gesproken en te weinig plenair (en dat reken ik mij zelf ook aan).

Voor herhaling vatbaar

We zijn er tijdens de mediationdag niet uitgekomen maar dat lag niet aan het goede werk van de mediator. Overigens zijn partijen kort na de mediation alsnog tot overeenstemming gekomen.

Over Advocaatscore.nl