Uitstekend gedaan

Alle vertouwen heb ik in de rechtzaak !

Fijne advocaten

Julia heeft mij geholpen in de aanloop van dit proces hierna heeft Ashley mij verder geholpen. Erg fijne advocaten en zeker een aanrader

• Geholpen door: Ashley de Wit

Ongelofelijk fijn bij gestaan door Julia !

In een situatie beland die ik van te voren niet had zien aankomen! Julia heeft mij echt super fijn bijgestaan en aangevuld waar nodig was . Warme samenwerking en stond de dagen erna bij elke vraag die ik had of onzeker over was direct voor mij klaar als ze niet bezig was met een andere zaak ! Hele positieve ervaring ! Fee

• Geholpen door: Julia Mens

Ashley heeft mij vakkundig begeleid in het proces van mijn zaak. Alles werd vooraf goed besproken, de situatie, de mogelijkheden en de aanpak. Uiteindelijk hebben wij een top resultaat er aan overgehouden. Hartelijk dank!

Top advocaten

Al een kleine 10 jaar klant van mevrouw dirkzwager en sinds kort mevrouw mens ook, alleen maar goede berichten wat een toppers !

• Geholpen door: Julia Mens

Professionele en kundige hulp.

Zeer prettige samenwerking. Alles werd duidelijk uitgelegd en serieus genomen.

• Geholpen door: Claudia Dirkzwager

Is altijd in goede staat en komt voor iedereen op

• Geholpen door: Claudia Dirkzwager

Uitstekend geholpen met mijn zaak

Bij de rechtbank en het hof heel goed geholpen. We wachten op de uitspraak hoger beroep

uitstekend

ze weet wat ze doet.

Geweldige

Ik had moest voorkomen en hun hebben ervoor gezorgd dat ik een hele grote strafvermindering heb dus raad dit bedrijf echt aan

• Geholpen door: Julia Mens

Zeer professioneel en bekwaam AANRADER!!

Deze dame is een top advocaat, kent haar vak en staat voor haar cliënten!!

• Geholpen door: Claartje van Keulen

Een topper in alle opzichten.

Oplossingsgericht, betrokken en zorgvuldig voor haar klant. Ze denkt met de klant mee, tegelijkertijd eerlijk en betrouwbaarder over kansen en risico’s. Als klant kunt u volledig loslaten en op haar rekenen.

Zoals altijd perfect gehandeld

Mijn ervaring is elke keer goed en we winnen de zaken

• Geholpen door: Claartje van Keulen

Veel tijd genomen volle inzet.

Ondanks dat de zaken niet gewonnen zijn lag dat niet aan de hoeveelheid inzet en tijd genomen. Altijd vriendelijk en ook voor niet relevante dingen zijn ze er voor je.

Mw. Claudia Dirkzwager

Intelligent, vriendelijk, professioneel en empatisch, met een zeer geruststellende, positieve energie. Ik was blij met het contact en de hulp van Mw. Dirkzwager. Zonder haar advies, had ik waarschijnlijk een zwaardere straf gekregen. Ze heeft haar uiterste best gedaan. Daar ben ik dankbaar voor. Bedankt!

• Geholpen door: Claudia Dirkzwager

Claartje is een top advocate met zeer veel medische kennis

Ik ben afgelopen vrijdag gedwongen opgenomen met een crisis maatregel omdat ik een psychose had, zondag dus in het weekend kwam Claartje mij opzoeken om zich voor te stellen en de gang van zaken uit te leggen ivm rechtszitting die donderdag zou plaats vinden ivm verlenging crisis maatregel en of zorg machtiging. Ze heeft heel geduldig en professioneel in eenvoudige / juridisch taalgebruik uitgelegd wat de procedures zijn en welke rechten je hebt. Ze heeft goed geluisterd naar mijn situatie en veel aantekeningen gemaakt en houd absoluut rekening met mijn wensen. Ze had een gedegen plan gemaakt voor elke situatie die zich zou kunnen voordoen bij de rechtszitting. Ik heb mijzelf ook goed ingelezen in de materie van crisismaatregelen en zorgmachtigingen, maar rade mij af om aantal dingen te zeggen die tegen mij gebruikt konden worden. Ze is nog een keer geweest om haar strategie uit te leggen en mij te wijzen over wat ik wel of niet moest zeggen. Ook had zij slimme antwoorden op dat mijn huis een zooitje was, en over wilsbekwaamheid en dat er geen ernstig gevaar meer zou zijn. Ze heeft kort en krachtig alle argumenten van mijn arts en psychiater weerlegt, want zij wilde de crisis maatregel met drie weken verlengen. Ondanks ze het druk heeft en veel andere cliënten heeft, heb ik haar gewoon ook nog kunnen bellen wat heel fijn was, het is een advocate die 100% aan mijn kant stond en voor elke situatie een antwoord had, ze kent alle ins en outs van medische juridische mogelijkheden en onmogelijkheden, 10 minuten voor de zitting hebben wij nogmaals alles doorgenomen en besproken wat ik wel en niet moest zeggen. Ze heeft de rechter met sterke argumenten overtuigd en korte metten gemaakt met de arts die de crisis maatregel wilde verlengen, kortom een top advocate, mocht ik ooit nog eens in een crisis belanden dan staat zij in mijn adres boekje. Mocht iemand ooit ook een crisis maatregel of zorgmachtiging krijgen opgelegd dan moet je Claartje hebben, ze is een topper, bedankt!

• Geholpen door: Claartje van Keulen

Altijd een betrouwbare en goede advocaat! Zeer tevreden mee.

Heel prettig

Ik ben heel fijn geholpen. De communicatie was duidelijk en prettig. Alle mogelijke scenario’s en de kansen zijn besproken, waarna ik na ons eerste gesprek had ik gelijk een vertrouwd gevoel.

• Geholpen door: Ashley de Wit

Goeden advocaten met namen claudia dirkzwager gaan tot het bitteren eind

Ik heb in veel jji,'s gezeten en klinieken en gevangenissen de rechtbank wou mij pij omzetten in een tbs maatregel 2keer de laatste keer moest ik voor komen voor de rechtbank in Arnhem de pen kamer hoger beroep zitting omdat het eerder was afgewezen tbs niet te geven door het hof den haag door de velen inzet van claudia en het goeden werk dat ze hebben verricht van het advocatenkantoor ook bezoeken ze je vaak en als er iets was dan gaan ze er meteen mee aan de slag uiteindelijk hebben ze me buiten gekregen met veel moeite ik raad velen mensen aan om het eens te proberen bij dit advocatenkantoor want ze gaan heel goed en specialistisch te werk ik heb zeven jaar lang vast gezeten en heb dezen advocaat claudia sinds een jaar ze heeft veel tijd in me zaak gestoken waardoor ik uiteindelijk vrij ben gekomen

ik ben vrij sproken

Good geweest

• Geholpen door: Julia Mens

Geweldig bijgestaan door dit advocatenkantoor

De afgelopen bijna anderhalf jaar zijn wij erg goed bijgestaan door dit advocatenkantoor. Met veel inzet en betrokkenheid hebben zij ons geholpen. Vanaf het moment van gebeuren tot en met de rechtszaak zijn we goed geïnformeerd en bij elkaar gekomen om onderwerpen persoonlijk te bespreken. Daarnaast was de bereikbaarheid gewoonweg fantastisch: altijd antwoord op een mail of een app. Dit kantoor kent een hele prettige sfeer en is ook eerlijk en oprecht in de gesprekken. Wij zouden dit kantoor aan iedereen aanraden. @Claartje en @Ashley; nogmaals heel veel dank voor jullie ondersteuning!!

Duidelijk eerlijk kennis

Inleving gedegen kennis van zaken en inzet. Helaas had ik hun maar eerder dan was er recht gedaan. Nu hebben zij de schade door ander advocaten kunnen beperken.

• Geholpen door: Claudia Dirkzwager

Mr. Dirkzwager heeft mij bijgestaan in een strafzaak bij de rechtbank Amsterdam. Tijdens het contact ben ik altijd goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen in mijn zaak. De goede adviezen die ik kreeg zorgde voor een oprecht en een vertrouwd gevoel. Bij de zittingen werd voor mij eveneens duidelijk dat Mr. Dirkzwager kundig en professioneel mijn verdediging aanvoerde. Een strafrechtadvocaat die ik een ieder zou aanraden.

• Geholpen door: Claudia Dirkzwager

Mijn ervaring was top! Alles was duidelijk en de communicatie verliep vlot tussen ons.

Mijn algemene ervaring was goed. De interactie was goed, ze hebben echt de tijd genomen om alles op een manier uit te leggen die ik kon volgen. Ze hebben grondig onderzoek gedaan en me goed geholpen.

• Geholpen door: N.v.t.

Uitmuntend pleidooi door een gerespecteerd raadsvrouw

Super tevreden met het geboden bijstand. Zorgvuldig en secuur te werk. Prima banden onderhouden met naasten en familie. Kortom een pitbull tijdens zitting.

Over Advocaatscore.nl