Top advocaat

Als nodig altijd daar en altijd duidelijk in het hoe en wat doet echt haar best voor je

• Geholpen door: Francoise Landerloo

Uitstekend, van begin tot eind.

Mede door duidelijke communicatie, zeer uitgebreide vakkennis en het heel goed verdiepen in het dossier had ik er meteen een heel fijn en goed gevoel bij. Dankzij een hele sterke verdediging resulteerde de zitting dan ook in een dubbele vrijspraak.

Geweldig bijgestaan

We hebben dan wel ( gelukkig) maar 2x gezien maar de benadering, uitleg, bijstaan was top.. Was er tussendoor iets dan kon je rechtstreeks appen met advocaat die eigenlijk vrij snel reageert op je app.. Kortweg, de korte hulp was top..

• Geholpen door: Francoise Landerloo

Ongeacht op wat voor termijn de zaak wordt behandeld, altijd alles ruim van te voren duidelijk doorgenomen. Ook wordt niet alleen gekeken naar wie je bent op papier, ik krijg meer het gevoel dat Mw. S De Crom, je ook echt probeert te leren kennen voor de zaak voorkomt. Overal, zeer tevreden met de keuze om haar steun te vragen

Persoonlijk en professioneel

Dankzij de ervaring en deskundigheid van Sjanneke was de uitspraak beter dan de verwachting! Top!

Deskundig en met een bevredigend resultaat geholpen door Mr.de Crom

Mr. de Crom heeft mij fantastisch bijgestaan en mede door haar goede advies werd mijn straf in hoger beroep fors lager. Echte aanrader dus.

Deskundig en zeer bekwaam

Veel zaken bijgestaan en altijd super tevreden!

• Geholpen door: Sjanneke de Crom

Betere bijstand vind je niet!

Ik ben bijgestaan door Sjanneke, in 2 zaken. Sjanneke is professioneel, eerlijk en direct, ze geeft advies wat je zelf aan het denken zet, maar ze is juist ook heel betrokken, en in mijn geval erg medelevend! Mocht ik ooit nog een advocaat nodig hebben, dan zal dat zeer zeker Sjanneke worden.

• Geholpen door: Sjanneke de Crom

Mijn ervaring kan niet beter, in alle jaren ben ik goed bijgestaan door dit mooie advocatenkantoor. Vanaf dag 1 voelde het al meteen vertrouwt en heb absoluut geen spijt dat ik voor deze advocatenkantoor heb gekozen. Voor alle zaken raad ik u aan om naar dit kantoor te stappen Super fijne ervaring!

Mv landerloo .is een baas 10+assine

prima begeleiding en advisering

Serge heeft ons vanaf het begin steeds duidelijk verteld wat we konden verwachten. Hij stelt de zaken niet mooier voor dan ze zijn, maar schetst een realistisch beeld van wat je kunt verwachten. Ook zijn adviezen m.b.t de gang van zaken in de rechtszaal en je eigen rol daarin waarin zeer waardevol en hebben mij geholpen om goed voor de dag te komen. Nogmaals bedankt voor de fijne begeleiding.

• Geholpen door: Serge Weening

Serge heeft mij uitstekende juridische bijstand verleend.

In eerste instantie twijfelde ik om een advocaat in te schakelen, gezien het om een valse tegenaangifte ging. Achteraf gezien ben ik blij dat ik de keuze heb gemaakt om met Serge het politieverhoor af te leggen.

• Geholpen door: Serge Weening

Mijn ervaring met Weening advocaten was zeer goed.

İk ben erg tevreden, altijd eerlijk en direct!

Gewoon goed zoals altyd

Gedaan wat gezegd was

Fijne samenwerking

Fijne communicatie, realistisch, door zijn expertise maakt hij de juiste inschattingen en beslissingen. Heeft mij heel goed geholpen en kan hem aan iedereen aanraden.

Zeer deskundig

• Geholpen door: Serge Weening

Landerloo beste advocaat van nederland

Werd heel goed geïnformeerd en alles werd perfect afgehandeld

Super goede advocaat Bo te Baerts

Deze advocaat van het kantoor Weenink is gewoon de beste zeer betrokken inlevend als ik 10 sterren kon geven had ik dat haar gegeven

• Geholpen door: Bo te Baerts

Geweldig om mee te werken

Gewoon met 1 woord te omschrijven Een top advocaat

Mevr Mr Bo te Baerts super talentvolle top advocate

Als zij zich voorstelt op de site van Weening stelt zij "Oog voor detail kan alles bepalend zijn" In mijn zaak heeft zij bewezen dat dit van haar geen loze kreet is maar een belangrijk fundament bij haar werkwijze. Door mijn dossier tot op de millimeter uit te werken is zij gekomen tot een meer dan 2 uur durend spetterend pleidooi waar in detail alles aan de orde kwam ondanks dat de het OM er anders over dacht, resulteerde dat in integrale vrijspraak. Waardoor het recht zegevierde. Dank je wel Bo, het betekent heel veel voor ons dat je ons op jou super menselijke en begripvolle wijze hebt bijgestaan.

Als zeer goed ervaren

Fransoise is een vriendelijke dame, , recht voor haar raap is, eerlijk haar mening geeft ,ze laat je niet in de kou staan. Ze neemt de tijd en legt alles goed uit, Iemand die je kunt vertrouwen dat ze voor je vecht . Zeer tevreden zijn wij, Dank je.

• Geholpen door: Francoise Landerloo

Punctualiteit, communicatiegemak en professionaliteit.

Grondige voorbereiding op de zaak en zeer goede effectiviteit.

• Geholpen door: Francoise Landerloo

Punctualiteit, communicatiegemak en professionaliteit.

Grondige voorbereiding op de zaak en zeer goede effectiviteit.

• Poleciłbyś nas? Tak
  • Komunikacja
  • Porady
  • Wiedza specjalistyczna
  • Zaangażowanie
  • Niedostępne

Geweldige advocaat in alle opzichten!

Over Advocaatscore.nl