Weer goed werk geleverd door Bo.

• Geholpen door: Bo te Baerts

Een top ervaring , top geholpen super advocaat!

Super goed geholpen in het hele proces

Top advocaat

Ze doen super goed hun werk ben echt tevreden en als in de toekomst weer een advocaat nodig zou zijn vraag ik weer naar weening advocaten

• Geholpen door: Francoise Landerloo

Een betere advocaat kunnen we niet hebben een super advocaat

Super Advocaat*

Bo Te Bearts geen een woord slecht over te bedenken, ben erg trots op me advocaat hoe ze mij en me zus geholpen heeft. Ze luisterde ook echt naar jou verhaal en doet er 100% alles aan om jou te helpen en dat vond ik super fijn! (Zij blijft altijd me advocaat voor als ik haar nodig ben)

Mijn beste advocaat! Sjanneke

Je bent voor mij goud waard dankjewel Sjanneke!!! Zoals altijd beste resultaat weer kan geen beter advocaat bedenken je denkt altijd met mij mee !

• Geholpen door: Sjanneke de Crom

Een betere kunt u zich niet wensen

Goede bijstand, geen valse verwachtingen, goede uitleg, duidelijk en pit! Goede communicatie, kundig en betrokken. Met mooie behaalde resultaten! Precies wat je nodig hebt!

Geweldig!!

Hele lage straf gekregen en meester te baerts is erg goed en aardig! Ik ben heel erg tevreden! Alissa

• Geholpen door: Bo te Baerts

Zeer deskundige advocatenbureau, beste resultaat mogelijk behaald

Ik ben goed geholpen en we hebben een goed resultaat behaald vanwege een zeer kundige advocaat die erg tijd efficient heeft gehandeld. Als je de middelen hebt om bij deze advocatenbureau geholpen te worden, dan zit je bij een van de beste in Nederland.

Uitstekende ervaring!

Ik had al goede verhalen over Sjanneke de Crom gehoord, uiteindelijk alle verwachtingen overtroffen. naar mijn mening echt een top advocate.

• Geholpen door: Sjanneke de Crom

Echt top advocate helpen me altijd goed.

Ik blijf altijd bij deze advocaat ze helpen me goed en komen er altijd uit. Niet alleen ik die dat vind, houden goed contact met de mensen om je heen.

Echt tevreden

Tevreden van communicatie en advies. Goed bezig!

Goede verdediging

Ben goed geholpen bij mijn zaak zeker een aanrader!

• Geholpen door: Bo te Baerts

mr.b.m.r. te baert beste ooit

Wij bedanken jou voor je inzet, Kundigheid,en je passie voor het vak is bewonderenswaardig wij zouden je als advocaat zeker aanbevelen, 5 sterren zeker waard ..je bent een topper

• Geholpen door: Bo te Baerts

Betrokken en professionele hulp !

Zeer prettige samenwerking, duidelijke uitleg over de gang van zaken.

Een fantastisch team

Meneer Tommy Straten en meneer Weening zijn een goed team! Ze luisteren allebei ontzettend goed en weten wat ze doen. Meneer Straten is een héél erg vriendelijke, respectvolle en verstandige/intelligente advocaat die zich ontzettend goed voorbereid voor elke rechtszaak. Hij is correct en erg nauwkeurig wanneer hij zijn klanten verdedigt. Het is te zien dat hij zijn werk erg waardeert. Meneer Weening is een goed advocaat met veel ervaring in de rechtbank! Hij weet wát hij moet zeggen en wanneer hij dit moet doen. Samen maken zij en top team!

• Geholpen door: Tommy Straten

Mijn ervaring bevat louter positieve punten.

Ik/wij hebben aan Stijn van Merm een enorme steun gehad. Heeft weinig woorden nodig om de situatie juist in te schatten, te behandelen en beoordelen. Snelle reactie op vragen en mails. Zelfs tijdens zijn vakantie. Deskundig, geeft vertrouwen en rust. Heeft een voor ons gecompliceerde en moeilijke situatie met zeer goed resultaat behandeld. Topper!

• Geholpen door: Stijn van Merm

Fantastisch advocatenkantoor!

We zijn enorm goed geholpen door de advocaten Weening en Straten met wat eerst leek op een ingewikkelde zaak, die zij zó professioneel hebben aangepakt waardoor alles meteen helder werd. Het was duidelijk dat ze het dossier van binnen en buiten kenden en op de hoogte waren van de kleinste details, en dat maakt ze naar mijn mening topadvocaten! Met andere woorden: een echte aanrader!

• Geholpen door: N.v.t.

Weening Strafrechtadvocaten "afgestemd op succes"

Vakspecialisten die kennis en ervaring hebben over de inhoud van uw (straf)zaak. Oog voor details, krachtige doorzettingsvermogen en duidelijke onderscheidingsvermogen in hoofd- en bijzaken maken dit kantoor voor mij tot een van het beste advocaten kantoor in Nederland.

• Geholpen door: Serge Weening

Het is geen mop, Weening Strafrechtadvocaten is en blijft aan top!

Ik heb ervaring met diverse advocatenkantoren. Het werk dat advocatenkantoor Weening verricht is niet vergelijkbaar met andere kantoren. Ik vind het dit de beste advocatenkantoor in heel Nederland. Ze doen hun werk correct en op hoog niveau. Ik geef hun 5 sterren en nog de complimenten voor hun klasse werk.

• Geholpen door: Serge Weening

Top ervaring en perfecte communicatie

Ben inmiddels 5 jaar klant bij weening strafrecht advocaat en het is echt een top advocaat 2 keer vrijspraak en één keer taakstraf beter kan niet echt een aanrader als je een advocaat nodig hebt

Heel goeie advocaat

Een goeie advocaat die weet wat ze doet !

• Geholpen door: Francoise Landerloo

Goeie en juiste hulp bij de zaak

Snelle en correcte behandeling en communicatie. Ook goed advies en hulp om een goeie en correcte pleitbrief te maken zodat ik deze kon verwoorden tegenover de rechter.

• Geholpen door: Francoise Landerloo

Professioneel, begripvol en een doorzetter

Advocaat Bo te Baerts heeft mij uitstekend bijgestaan. Zij is tijdens de zitting zeer professioneel te werk gegaan. In de aanloop naar de zitting was zij duidelijk naar mij toe en enorm geduldig. Haar doorzettingsvermogen tijdens de zitting was zeker in het voordeel van mij en daar ben ik haar heel dankbaar voor!

Top advocaat

Als nodig altijd daar en altijd duidelijk in het hoe en wat doet echt haar best voor je

Over Advocaatscore.nl