Super advocaten tevrede klant

Alles word geseponeerd door deze top advocaat

Dankbaar

Ondanks dat het nooit leuk is als je met een advocaat te maken krijgt had ik mij geen betere kunnen wensen. Ik heb enorm veel gehad aan de motiverende en steunende woorden van Bo tijdens mijn proces. Mocht ik ooit nog een advocaat nodig hebben zal ik haar ook zeker weer contacteren.

Klasse!

Eerlijk , Deskundig en Vertrouwd advies . Goede ondersteuning en Staat met de Volle 100% Jouw zaak te Behartigen

Heel positief

Heel blij met de hulp van Sjanneke de crom en een hele goede uitspraak gehad

• Geholpen door: Sjanneke de Crom

Goed gevoel

Krachtig sterk advocaat stond met 100% zelfvertrouwen door mijn advocaat

• Geholpen door: Sjanneke de Crom

Zeer te vrede iedere keer dat mevrouw landeloo me verdedigd

Iedere keer te Vrede verdediging van mevrouw landeloo slim en betrouwbare advocaate wil geen andere

• Geholpen door: Francoise Landerloo

Echt heel goed! Bo heeft voor mij heel goed haar best gedaan en goede resultaten behaald!

• Geholpen door: Bo te Baerts

Top strafrecht advocaat unaniem in wet en regelgeving.

Mr. Landerloo heeft haar bijstand in mijn zaak goed geleverd. De strafeis en de waarschijnlijke oplegging heeft zij goed in kaart gebracht voorbereid en uitgelegd. Juist waar de rechtstaat steken liet vallen wist Mr. Landerloo als nog de puntjes op de i te zetten in haar slotleidooi. Zij is een echte strafrecht PITBULL BITCH wat voor haar cliënt staat en gaat. Achter haar charmante glimlach staat een echte DIE HARD in haar vak. Bedankt voor alle bijstand en steun namens La Familia

• Geholpen door: Francoise Landerloo

Altijd goede hulp gekregen met altijd positief eind resultaat

Excellente Rechterlijke ondersteuning.

Inmiddels 2 maal door Weening Strafrechtadvocaten bijgestaan in een juridisch dispuut.

• Geholpen door: Stijn van Merm

Heeft mij super goed geholpen

• Geholpen door: Francoise Landerloo

Professioneel, vriendelijk en recht door zee!

Ondersteund door een geweldige advocate mw. Mr. Francoise Landerloo! De passie waarmee mevrouw werkt geeft een ondersteunend gevoel en je voelt je zeer serieus genomen! De communicatie verloopt altijd soepel. Afspraken zijn gemakkelijk te maken. Al met al een geweldige advocate die zich erg hard inzet voor de cliënt.

• Geholpen door: Francoise Landerloo

Door de professionele houding van Bo hadden we alle vertrouwen in het gehele proces.

Bo kwam altijd alle toezeggingen na. Daarnaast had ze zich zo goed vastgebeten in het dossier waardoor er aangelegenheden naar boven kwamen die goed van pas kwamen in het verloop van de zaak. Door haar open houding voorzag ze zichzelf op hele korte tijd van heel veel extra informatie.

• Geholpen door: Bo te Baerts

Eerlijke, top advocaat met goed advies

Veel kennis van zaken waardoor er goed advies kan worden gegeven. Rechtdoor zee zegt waar het op staat. Kan niets anders zeggen dan een goede en fijne samenwerking.

Top advocate

Zeer deskundig en betrokken! Veel inspanning geleverd om het beste resultaat te behalen.

• Geholpen door: Francoise Landerloo

Topadvocaat: professioneel, met snelle respons. Beschikt over een indrukwekkend cv en heeft een helder doel voor ogen. Heeft de best mogelijke uitkomst voor mij bereikt.

Heel tevreden

Meegaand, duidelijk, neemt de tijd en neemt hem serieus. Heel fijn contact gehad en een positief resultaat

Ze heeft me geholpen

Advocaat Landerlo is Heel ervaren en professioneel

• Geholpen door: Francoise Landerloo

Serge en Stijn beide top advocaten en goede mensen

Altijd goed

Behandelen mijn zaak nauwkeurig en netjes

• Geholpen door: Serge Weening

Het water in de woestijn van justitie.

Van het oppermachtige, onempatische politie apparaat valt nog zelden te winnen. Deze roversbende, in combinatie met de staande magistratuur die deze laaggeschoolde handlangers leidt, kunnen vaak meedogenloos zijn. Voor dit gezwel tegen te gaan heeft men chemotherapie op steroïden nodig. Advocaten kantoor: WEENING!! Dames en Heren: Er is nog hoop.

Top vrouw

Super advocate met een hart van goud, ze geeft eerlijk haar mening en zegt je precies waarop het staat, beter advocate kun je niet krijgen, echt een vrouw met ballen en ze gaat voor de jeugd en vecht als een leeuwin, i love her.. ❤️

• Geholpen door: Serge Weening

Zeer professioneel & goede ervaring.

• Geholpen door: Francoise Landerloo

Ik werd behandeld als persoon en niet als cliënt .

Mijn ervaring met Mr. Landerloo was vanaf de eerste zaak al heel fijn, ik wist direct dat mijn belang en dat van mijn gezin de grootste prioriteit had.Dit gebeurde ook zonder enige valse hoop te geven,maar alleen heel duidelijk te zijn in potentiële uitkomsten.

• Geholpen door: Francoise Landerloo

Goeie advocaat aardig helpt goed is elke keer berijdbaar heel fijn!

Goeie

Wilhelminasingel 97