Al jaren tevreden

Altijd strijdbaar

• Geholpen door: Francoise Landerloo

Voortreffelijk gedaan door Bo en haar hulptroepen

Wat dit kantoor voor mij gedaan heeft is boven mijn verwachting Echt een aanrader

De beste !

Ken geen betere raadsvrouw !

• Geholpen door: Francoise Landerloo

Klein maar goed van pit.

2/3 van de straf af! Goed werk!

• Geholpen door: Bo te Baerts

Weening strafrechtadvocaten doen wat ze moeten doen, winnen!

Mr. S. De Crom heeft mij bijgestaan. Ze is een heel open, directe en zeer kundige advocate. Daarnaast is ze altijd bereikbaar en maakt ze tijd voor een goed advies. Al met al een dikke 10!

• Geholpen door: Sjanneke de Crom

Mr Landerloo hebben we ervaren als een zeer prettig, menselijk en vakkundige vrouw. g

We werden goed geadviseerd, prettig benaderd en gerustgesteld. Desondanks was het op de rechtbank een zeer intimiderende ervaring.

• Geholpen door: Francoise Landerloo

Top ervaring met deze top advocaat, Ze is slim gedreven en geduldig en weet elke situatie aan te pakken, Goed om mee gewerkt te hebben En ben zeer blij met het resultaat Zeker een aanrader, Groetjes Danny

• Geholpen door: Bo te Baerts

Super goede advocaat en help met alles wat ze kan....Super.!!

Ben super blij met haar en ze help op alles wat ze kan. Top advocaat is ze echt een aanrader voor elke mens voor jong en oud. Heb der met verschillende zaken gehad voor me gezin maar altijd super goed gegaan.

• Geholpen door: Sjanneke de Crom

Zeer betrokken naar cliënt, goed inlevingsvermogen!

• Geholpen door: Francoise Landerloo

Hey Bo nogmaals bedankt dan je mij zo goed hebt bij gestaan. Echt topper, alles goed voorbereid! Uiteindelijk is de zaak geseponeerd en krijg ik mijn bezettingen terug waar beslag op was gelegd! Much Love!!

Geweldig geholpen, dik tevreden

Na ons eerste gesprek bij Dhr Joost de bruin, gingen wij met een goed gevoel naar huis, en dat was terecht achteraf, hij deed tot in de details alles uitzoeken van de zaak, en liet merken dat hij in ons geloofde, helaas kreeg Dhr de bruin een andere functie, deze werd opgepakt door Mevrouw de Crom. ook zij deed er echt alles aan, en was even kundig als haar voorganger. je merkte nog niet eens dat de zaak was overgenomen door haar, zo goed ingelezen op ieder detail, ze beet zich helemaal vast in de zaak. met als hoogte punt hoe ze ons verdedigde in de rechtszaal en ons er doorheen sleepte. in een woord geweldig. een grootte dank dan ook naar Dhr, De Bruin Mevr. De Crom en het hele Weening team.

• Geholpen door: Sjanneke de Crom

Altijd voor het uiterste gaan !!!!

Bo is een top advocaat. Zowel voor client als gezin eromheen. Goed te bereiken heel duidelijk. Heel betrokken bij iedereen. Gaat zelfs later op vakantie als het nodig is. Kort gezegt nogmaals een top advocaat...

• Geholpen door: Bo te Baerts

Een voor mij uitzichtloze zaak heeft dit team van advocaten tot een goed einde gebracht.

Het beste kantoor van Limburg

Je wilt het liever niet maar het kan je onbedoeld toch overkomen dat je in een strafzaak komt. Weening advocaten is dan het juiste kantoor voor je. Ze strijden voor je rechten en beschikken over uitgebreide kennis en ervaring. Tevens ondersteunen ze jou en je naasten op het menselijk vlak. Een strafzaak geeft immers ook veel spanning en emotie. Met Bo te Baerts hebben ze een toptalent in huis. Bo en haar collega’s hebben mij op een prettige, realistische en succesvolle manier bijgestaan. Ik kan ze aan iedereen aanraden.

• Geholpen door: Bo te Baerts

Eindelijk eens een echte advocate!

Ze ziet er niet alleen goed uit, ze doet ook wat ze moet doen! Niet twijfelen, raadpleeg haar of haar medewerkers. Een top advocatenkantoor!

Uitstekende hulp!!!

Ik ben zeer goed geholpen, en heb vanaf het begin zeer veel vertrouwen in Ivo gehad op een goede afloop in mijn rechtszaak, super bedankt!!

• Geholpen door: Ivo van de Bergh

Vakwerk zoals alleen jullie dit kunnen

Altijd betrouwbaar en rechtvaardig

• Geholpen door: Sjanneke de Crom

Ben zeer goed geholpen door Stijn raad deze advocaat iedereen aan. Zorgvuldige dossier kennis en houdt je goed van alles op de hoogte. Een dikke 10

• Geholpen door: Stijn van Merm

Echt hele goede en gedreven advocaten

Hele goede en kundige advocaten die naar je luisteren en je verdedigen tegen het corrupte justitiële apparaat wat alleen maar probeert te scoren en intimideren. Zag het best somber in maar hadden dankzij weening advocaten een goede positieve afloop. Heel erg bedankt

De beste

Stijn je weet ik vind je de beste Ik vertrouw je en je bent de beste Punt 10 is te laag voor jou Ik ga dit voor jou doen Bedankt dat je er bent voor mij Groet carlo

• Geholpen door: Stijn van Merm

Fijne en zeer vriendelijke communicatie gehad en goed geholpen bij het hoorgesprek. Aardige vrouw, geruststellend en meelevend. Top resultaat uit gekomen met straf verlaging.

Attend en zakelijk

Sjanneke de Crom is een geweldige en deskundige advocaat. Dank je wel voor de hulp!

Altijd heel goed contact

Kunnen altijd alles heel goed bespreken in eerlijkheid en word altijd goed geholpen.

Goed geholpen.

Ik ben goed geholpen tijdens proces wat uiteindelijk terecht tot vrijspraak heeft geleid. Mijn dank hiervoor.

• Geholpen door: Sjanneke de Crom

De Beste advocaten vind je bij weening strafrecht advocaten

Landerloo je bent een topper!!

Over Advocaatscore.nl