Helder contact, ontzettend gemotiveerd en een vertrouwd gevoel!

Vanaf het eerste contact ben ik meteen goed geholpen, meteen voelde het contact erg vertrouwd aan. Aan motivatie of strijdlustigheid geen gebrek, dat was vooral te merken bij de voorbereidingen en gaande weg bij iedere stap in het proces. De vragen waar ik mee zat werden uitgebreid en eerlijk beantwoord, ook dat gaf uiteraard veel vertrouwen. Ik dank de medewerkers van Weening Strafrechtadvocaten (vooral advocate Bo te Baerts) want mede dankzij hun heeft het recht gezegevierd.

• Geholpen door: Bo te Baerts

Uitstekend bijgestaan met empathie.

Zeer fijne en heldere communicatie, wat ik heel erg fijn vond is dat er eerst goed geluisterd werd en de verbinding werd opgezocht met de persoon. Op deze manier voel je je als client veilig en gehoord en kun je met verouwen ervan uitgaan dat het uiterste gedaan wordt om je zo goed mogelijk bij te staan.

• Geholpen door: Bo te Baerts

Super er advocaat doet voor wat hij staat!

Heeft mij altijd goed bijgestaan

Heel professioneel

Bo was heel scherp. Ze wist enkele fouten te vinden waar een ander nooit aan gedacht had. Uiteindelijk heeft Bo me een hoop ellende bespaard! 10/10 zal haar opnieuw vragen.

Zeer goed . UItstekend

Heel erg tevreden , en prima werk verricht. UItstekend .

Bo te Bearts

Bo was mijn advocate in mijn zaak. Ik had van te voren al beetje aangegeven wat ik hoopte eruit te slepen qua strafmaat. Ze is eerlijk en duidelijk, ze verteld ook eerlijk wat je ongeveer kan verwachte. Daarna gaat ze door het vuur voir haar client en dat straakt ze ook uit. Kan zeggen een top advocate... Die het maximale eruit weet te halen. Zo gedreven en professioneel. Echt een topper.. En een aanrader.

Fantastisch

Voor een onaangename zaak hebben wij een strafrecht advocaat in dienst moeten nemen en zijn wij uitgekomen bij Meester Bo te Baerts van Weening advocaten. Meester te Baerts is zeer vakkundig, heeft empathie en heeft voor ons zeer professioneel de zaak tot een heel goed einde weten te brengen. Wij zijn haar en het kantoor veel dank verschuldigd.

• Geholpen door: Bo te Baerts

Ik ben zeer tevreden over weening strafrechtadvocaten en met name mvr de crom mijn eigen advocate uit ervaring spreek ik van een zeer profesionele en vriendelijken duidelijke omgang met client. Ik ben zeer te spreken over de behaalde resultaten en ben jullie allemaal zeer dankbaar voor alles mvg youssef sidihbibi

• Geholpen door: Sjanneke de Crom

Zeer proffessioneel en snelle reactie

Sjanneke heeft mij goed en proffessioneel geholpen. Zeker aan te raden

Goeie bijstand

Goeie contact met gezin/familie

Goed.

Mevrouw Bo Te Baerts heeft mij goed advies geven en duidelijk uitgelegd wat ik kan verwachten van de zaak. Zij heeft een goed pleidooi gehouden voor mijn zaken en zij is goed voor mij opgekomen. Hartelijk dank dat alles knap is afgelopen, dank u.

Uitmuntend

Sjanneke de Crom is een top advocaat! Ze staat haar mannetje en laat zich niet van de wijs brengen. Ze is tevens ook emotioneel heel erg betrokken en weet je gerust te stellen. Ben zeer tevreden over haar werkwijze en deskundigheid. Echt een aanrader!

• Geholpen door: Sjanneke de Crom

De advocate met de beste raad, een betere ervaring is iets dat niet bestaat

Woorden schieten me tekort bij het beschrijven van mijn persoonlijke ervaring met deze advocate. Ik zat met zoveel vragen en twijfels, maar is door het contact met haar zijn deze verdwenen als sneeuw voor de zon. Mijn dankbaarheid in enorm groot.

Top persoonlijke juridische bijstand

Vanaf eerste moment gevoel gehad in goede handen te zijn, er werd goed geluisterd naar mijn verhaal en uitstekend geadviseerd wat te doen.

• Geholpen door: Serge Weening

Niet te bevatten wat een sterke verdediging

In een zaak als de mijne heeft mr. Weening me tot het uiterste verdedigd en mij de zaak doen winnen in hoger beroep

• Geholpen door: Serge Weening

Een echte winnaar die ervoor werkt!

Bo is een advocaat met passie en vechtlust, maar het belangrijkste nog wel een scherpe geest. En als jij ergens voor wil vechten ongeacht de overwinnings kans zal zij je steunen, maar ze zal altijd haar oprechte mening geven. Kortom top advocaat, een echte winnaar !

• Geholpen door: Bo te Baerts

Advocaat dat alles en het beste voor haar cliënt inzet!

Na jaren als cliënt kan ik voor 101% zeggen dat ik altijd het gevoel hebt gehad dat ik er nooit alleen voor stond. In alle zaken voelde ik betrokkenheid en dat ik er nooit alleen voor stond. Communicatie was altijd top en ik weet ik wat ik aan mijn advocaat hebt.

• Geholpen door: Sjanneke de Crom

Goede hulp gehad , zeer fijne communicatie Perfect werk geleverd en zeer tevreden uitkomst behaald

• Geholpen door: Bo te Baerts

Scherp , correct en adequaat mijn zaak behandeld geworden!!

Mijn verhaal houd ik voor mezelf

• Geholpen door: Sjanneke de Crom

Sjanneke heeft mij uitstekend geholpen

Sjanneke doet haar werk gewoon goed en correct

Aanrader!

Mr Sjanneke de Crom-Weening is echt een top-advocate! Een echte aanrader! Ze is zeer betrokken, vriendelijk en doet haar werk zeer goed!

Uitstekend en Vakkundig!

Ik had een strafrecht zaak lopen en werd door mijn GGZ Advocaat doorverwezen/geadviseerd contact op te nemen met Weening Strafrecht Advocaten. Advocaat Bo te Baerts nam mijn zaak op en wist een voorlopige hechtenis en een zaak waar 2 maanden hechtenis op stond om te toveren tot een strafbeschikking van een geld boete van een X bedrag. Hiermee werd de zaak afgerond. Mevrouw te Baerts heeft me goed te bijgestaan, niet alleen als raads vrouw maar ook in de adviezen om de zaak zo goed mogelijk te laten verlopen en af te ronden. Ik raad Weening strafrechtadvocaten zeer zeker aan als je uit de problemen wilt blijven! Uiteraard moet je daar wel je eigen bijdrage aan leveren. Maar een goede advocaat is natuurlijk het halve werk! + punt, Ook in het weekend te bereiken! Bo Bedankt!

Altijd 110%inzet

Topteam zeer sterk in de rechtzaal en daarbuiten ook!

Zeer uitstekend

Betrokken

Betrokken kan altijd bellen en natuurlijk vrijspraak gekregen super trots

• Geholpen door: Francoise Landerloo