Top strafrecht advocaat unaniem in wet en regelgeving.

Mr. Landerloo heeft haar bijstand in mijn zaak goed geleverd. De strafeis en de waarschijnlijke oplegging heeft zij goed in kaart gebracht voorbereid en uitgelegd. Juist waar de rechtstaat steken liet vallen wist Mr. Landerloo als nog de puntjes op de i te zetten in haar slotleidooi. Zij is een echte strafrecht PITBULL BITCH wat voor haar cliënt staat en gaat. Achter haar charmante glimlach staat een echte DIE HARD in haar vak. Bedankt voor alle bijstand en steun namens La Familia

• Geholpen door: Francoise Landerloo

Altijd goede hulp gekregen met altijd positief eind resultaat

Excellente Rechterlijke ondersteuning.

Inmiddels 2 maal door Weening Strafrechtadvocaten bijgestaan in een juridisch dispuut.

• Geholpen door: Stijn van Merm

Heeft mij super goed geholpen

• Geholpen door: Francoise Landerloo

Professioneel, vriendelijk en recht door zee!

Ondersteund door een geweldige advocate mw. Mr. Francoise Landerloo! De passie waarmee mevrouw werkt geeft een ondersteunend gevoel en je voelt je zeer serieus genomen! De communicatie verloopt altijd soepel. Afspraken zijn gemakkelijk te maken. Al met al een geweldige advocate die zich erg hard inzet voor de cliënt.

• Geholpen door: Francoise Landerloo

Door de professionele houding van Bo hadden we alle vertrouwen in het gehele proces.

Bo kwam altijd alle toezeggingen na. Daarnaast had ze zich zo goed vastgebeten in het dossier waardoor er aangelegenheden naar boven kwamen die goed van pas kwamen in het verloop van de zaak. Door haar open houding voorzag ze zichzelf op hele korte tijd van heel veel extra informatie.

• Geholpen door: Bo te Baerts

Eerlijke, top advocaat met goed advies

Veel kennis van zaken waardoor er goed advies kan worden gegeven. Rechtdoor zee zegt waar het op staat. Kan niets anders zeggen dan een goede en fijne samenwerking.

Top advocate

Zeer deskundig en betrokken! Veel inspanning geleverd om het beste resultaat te behalen.

• Geholpen door: Francoise Landerloo

Topadvocaat: professioneel, met snelle respons. Beschikt over een indrukwekkend cv en heeft een helder doel voor ogen. Heeft de best mogelijke uitkomst voor mij bereikt.

Heel tevreden

Meegaand, duidelijk, neemt de tijd en neemt hem serieus. Heel fijn contact gehad en een positief resultaat

Ze heeft me geholpen

Advocaat Landerlo is Heel ervaren en professioneel

• Geholpen door: Francoise Landerloo

Serge en Stijn beide top advocaten en goede mensen

Altijd goed

Behandelen mijn zaak nauwkeurig en netjes

• Geholpen door: Serge Weening

Het water in de woestijn van justitie.

Van het oppermachtige, onempatische politie apparaat valt nog zelden te winnen. Deze roversbende, in combinatie met de staande magistratuur die deze laaggeschoolde handlangers leidt, kunnen vaak meedogenloos zijn. Voor dit gezwel tegen te gaan heeft men chemotherapie op steroïden nodig. Advocaten kantoor: WEENING!! Dames en Heren: Er is nog hoop.

Top vrouw

Super advocate met een hart van goud, ze geeft eerlijk haar mening en zegt je precies waarop het staat, beter advocate kun je niet krijgen, echt een vrouw met ballen en ze gaat voor de jeugd en vecht als een leeuwin, i love her.. ❤️

• Geholpen door: Serge Weening

Zeer professioneel & goede ervaring.

• Geholpen door: Francoise Landerloo

Ik werd behandeld als persoon en niet als cliënt .

Mijn ervaring met Mr. Landerloo was vanaf de eerste zaak al heel fijn, ik wist direct dat mijn belang en dat van mijn gezin de grootste prioriteit had.Dit gebeurde ook zonder enige valse hoop te geven,maar alleen heel duidelijk te zijn in potentiële uitkomsten.

• Geholpen door: Francoise Landerloo

Goeie advocaat aardig helpt goed is elke keer berijdbaar heel fijn!

Goeie

Goeie advocaat

Al paar jaar advocaten bureau weening altijd goed werk gedaan voor mij

Bo te BaertsGrandioos geweldig gedreven Advocaat

Goh waar moet ik beginnen? Bo is een pro strafrecht advocaat, geen zaak is haar te moeilijk. Was iedere keer verbaasd dat ze op voorhand alle scenarios naging en uiteindelijk er 1koos wat de rechter hoogstwaarschijnlijk gaat uitspreken. Ook bij politie verhoren weet ze al veel op voorhand en is gewoon eerlijk en streeft nabhet belangen van jou, als "verdachte " de eerste zaken was ik zo onzeker en bang misschien soms, door haar brede ervaring en eerlijke adviezen is geen een zaak onmogelijk of geeft onrust.. Zal ik Bo aambevelen aan mensen in een komend/lopend strafzaak: JAZEKER Zelf kiezen voor een andere advocaat bij een mogelijk nieuwe zaak of beschuldiging? NEE Tevens is ze ook erg betrokken in de persoonlijke situatie! Bo je bent een topper bedanktvoor de leuke lange samenwerking! Wens je veel succes in je mooie carrière!

Top,uitstekend

Goede ervaring goede advocatenkantoor ik had een rechtzaak alleen had wat oneinigheid met me vorige advocaat dus had ik Weening advocaten gecontacteerd mvr Baerts specifiek heb mij geholpen in mijn zaak top advocaat uitleg is duidelijk inzet is 100% kortom top advocaten.

• Geholpen door: Bo te Baerts

Heel goed worden geholpen door advocaat mv. S de Crom. Een advocaat die weet waar ze over praat

• Geholpen door: Sjanneke de Crom

Ze helpt hoe ze kan en is erg vriendelijk

Top advocaat

De zaak goed en snel afgehandeld

• Geholpen door: Francoise Landerloo

Ze heeft het goed gedaan.

Ik heb een goede ervaring met mevrouw Landerloo. Ik zou haar zeker aanbevelen aan anderen.

Bedrijfsgegevens

Wilhelminasingel 97

6221BH Maastricht

088-9336464

[email protected]

Over Advocaatscore.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.