Fantastisch goed geholpen

Advocaten waren erg betrokken, goed bereikbaar en beschikten over een goede deskundigheid.

• Betrokkenheid

Vanaf het eerste gesprek voelde ik me begrepen en ondersteund

Ik wil graag mijn oprechte dank uitspreken aan Bram Jansen en het team van REX letselschade advocaten voor hun uitzonderlijke dienstverlening. Na mijn ongeluk was ik overweldigd en wist niet waar ik moest beginnen met het omgaan met mijn letsel. Bram nam de tijd om naar mijn verhaal te luisteren, mijn zorgen serieus te nemen en me stap voor stap door het hele proces te begeleiden. Ik waardeer hun toewijding en de tijd die ze namen om mijn vragen te beantwoorden en me op de hoogte te houden van de voortgang. Hun expertise en vastberadenheid hebben ervoor gezorgd dat ik de vergoeding kreeg die ik verdiende voor mijn medische kosten, verloren inkomsten en pijn en lijden. Maar bovenal waardeer ik de empathie en het begrip dat ze toonden gedurende het hele proces. Ik kan het team van REX letselschade van harte aanbevelen aan iedereen die hulp nodig heeft bij letselschadeclaims. Hun toewijding aan hun cliënten is ongeëvenaard!

Uitstekend geholpen!

Ik ben bijgestaan door advocaat Bram Jansen en hier ben ik zeer tevreden mee. Zowel met het resultaat als met de vriendelijke en behulpzame omgang! Ik zou dit kantoor zeker aanraden.

zeer betrokken en bekwaam

Zeer prettige ervaring met de heer Bram Jansen, betrokken meelevend en bekwaam persoon. Ook al heeft het niet geleid tot resultaat zullen wij jullie zeker aanbevelen.

• Betrokkenheid

Professionele aanpak en een luisterend oor voor de wensen van de klant

Voor aanvang had ik nog gerede twijfels om een schade-advocaat in te schakelen. Achteraf ben blij dat ik gekozen heb om van de kennis en kunde van REX -advocaten gebruik te maken. In het bijzonder ben ik dank verschuldigd aan Loes Hatting. Zij heeft door een slagvaardige en deskundige aanpak gezorgd dat mijn dossier tot een zeer bevredigende eindafhandeling is gekomen.

• Betrokkenheid

Duidelijke advocaat met duidelijke begrijpbare taal.

Houdt je goed op de hoogte van stand van zaken. Communiceert in begrijpbare taal.

• Betrokkenheid

Fleur heeft mij met veel toewijding en expertise gesteund in het hele juridische proces.

Ik kan niet genoeg benadrukken hoezeer Fleur die mij bijstond als slachtoffer mijn waardering verdient. Altijd paraat en snel reagerend, nam Fleur de tijd om alle opties rustig uit te leggen, waardoor ik me nooit overhaast voelde in mijn beslissingen. De ondersteuning van Fleur was niet alleen juridisch, maar bestond soms ook uit een luisterend oor bieden, wat een verschil maakt tijdens een lastige periode. Echt een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een toegewijde, communicatieve en empathische advocaat.

• Betrokkenheid

Een uiterste betrokken samenwerking en aandacht voor herstel en zorg

Ik heb een hele fijne samenwerking ervaren. Voor mij was alles nieuw (gelukkig) maar er was een hele betrokken samen werking en oog voor mijn situatie. Hier was ik ontzettend blij mee want vanaf het begin toen ik er alleen voor stond was ik radeloos.

• Betrokkenheid

Ik ben zeer tevreden over de professionele bijstand die ik heb ontvangen van advocaat Bram Jansen en het team bij REX Advocaten. Na een minder positieve ervaring elders, werd ik doorverwezen naar REX Advocaten, en ik ben blij dat ik die stap heb genomen. Bram Jansen toonde niet alleen diepgaande kennis van zijn vakgebied, maar was ook buitengewoon toegankelijk. Hij handelde snel en hield me altijd op de hoogte van de voortgang. Zijn directe betrokkenheid, inclusief het meenemen van mij in de CC van relevante e-mails, zorgde ervoor dat ik altijd goed geïnformeerd was. Wat me het meest aansprak, was de luisterbereidheid van Bram. Hij nam de tijd om naar mijn zorgen te luisteren en heeft het best haalbare resultaat voor mijn zaak behaald. Mijn oprechte dank aan Bram Jansen en het gehele team van REX Advocaten voor hun professionele en effectieve bijstand. Tot slot wil ik advocaat Bram Jansen en het hele team bij REX Advocaten van harte bedanken. Jullie professionele aanpak, empathie en effectieve juridische ondersteuning hebben een aanzienlijk verschil gemaakt in mijn zaak. Dankzij jullie inzet ben ik nu in een veel betere positie. Nogmaals bedankt voor alles!

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen bij een bedrijfsongeval. Fijne communicatie, ze zijn zeer betrokken en geven deskundig advies

• Betrokkenheid

Er is goed naar me geluisterd en gehandeld

Carolien was empathisch en heeft zorgvuldig acties ondernomen naar de tegenpartij.Zij heeft mij steeds op de hoogte gehouden hoe het er voor stond.

• Betrokkenheid

Het verloop van de procedure, gevoerd door dhr. Joris Buijs van REX advocaten was zeer positief

Vanaf het begin in deze procedure was de communicatie altijd helder en begrijpelijk. Ik heb het gevoel dat de inzet van jurist dhr. Buijs optimaal en oprecht was. Het resultaat in deze letselschade procedure kan ik als positief beschouwen. Zowel jurist dhr. Buijs, als REX advocaten zijn aanbevelingswaardig.

• Betrokkenheid

Ik ben super goed geholpen overal in betrokken en alles is me duidelijk uitgelegt .

• Betrokkenheid

Heel prettig geholpen door mw. Jansma

Naar aanleiding van een aanrijding, hebben wij op advies contact opgenomen met REX Advocaten, hier kregen wij een afspraak met Carolien, zij heeft ons super geholpen.

• Betrokkenheid

Meester Jansen is een echte vakman

Mr Jansen heeft ons heel goed en professioneel bijgestaan. Hij heeft niet alleen veel juridische kennis, maar had ook aandacht voor de persoonlijke kant van onze zaak. Heel fijn!

Kundig en betrokken

Betrokken kundig

Super goed geholpen.

Naar jarenlange samenwerking met Bram. Zijn wij zeer te vrede over rex advocaten. We zijn altijd goed geholpen. En er werd altijd goed met ons gecommuniceerd. We hebben al die tijd dat Bram ons heeft geholpen als zeer positief ervaren. We raden rex advocaten dan ook zeker aan!

Vriendelijk, duidelijk, korte lijnen

Bas heeft ons als slachtofferadvocaat betrokken bijgestaan tijdens een moeilijke periode van ons leven en heeft onze belangen waar mogelijk uiterst professioneel behartigd, en ons goed vertegenwoordigd tijdens de hoorzittingen. Hoewel er nooit gerechtigheid zal zijn voor het wegnemen van iemand uit ons leven, heeft Bas er alles aan gedaan om het gehele proces zo goed mogelijk te laten verlopen. Bas, bedankt!

Fijne en actieve betrokkenheid

De betrokkenheid van Bram was erg prettig. Hij is pro-actief en luistert goed naar wat wij wel en niet wensten. We hebben met een goed gevoel het proces kunnen afsluiten, waarvoor veel dank.

• Betrokkenheid

Accuraat, proactief en doelgericht.

Bram Jansen beschikt over buiten gewoon veel kennis en kunde en je voelt als slachtoffer dat hij er met volle overtuiging voor gaat. In mijn zaak bracht hij licht in een slepende casus die jarenlang in handen was van een rechtsbijstandsverzekeraar. De zaak is door Bram Jansen boven verwachting en correct afgewikkeld. Ik neem afscheid met een diep gevoel van dankbaarheid aan het adres van Rex advocaten.

Goed en snel geholpen

Ik was al fietsend aangereden door een auto met caravan. Ik had daardoor letsel aan mijn arm en hand. Rex heeft mij ontzorgd en ervoor gezorgd dat ik een passende schadevergoeding ontving. Alles is nu goed afgehandeld.

Fijne communicatie en vakbekwaam

Nav een auto-ongeluk met letsel ging ik op zoek naar een advocaat om mij bij te staan in de afwikkeling van de schade. Via-via ben ik hier terecht gekomen en is mijn zaak super opgepakt! De communicatie met mijn advocaat verliep soepel en ze zorgde er echt voor dat de zaak netjes werd afgesloten. Bij REX weten ze precies waar ze het over hebben en staan ze altijd voor je klaar. Super fijne ervaring overgehouden aan een in eerste instantie negatieve gebeurtenis. Dank daarvoor!

• Betrokkenheid

Een uitstekend advocatenkantoor voor als je een letselschadeadvocaat zoekt

Tijdens het kennismakingsgesprek waarin mijn zaak werd voorgelegd vond ik een goed luisterend oor van mr Bas Pernot. Hij heeft zich goed in mijn zaak verdiept en mijn belangen voor de politierechter naar alle tevredenheid verdedigd. Tijdens het hele proces waren de lijntjes kort en werd ik direct van alle relevante informatie voorzien zodra deze bij hem binnenkwam. Ook andere informatie die voor mij van belang was werd mij duidelijk uitgelegd. Kortom, ik ben zeer tevreden over de samenwerking met mr Pernot en REX Advocaten en kan iedereen die een letselschadeadvocaat zoekt dit bureau aanbevelen.

• Betrokkenheid

Meedenkend en deskundig kantoor, fantastisch!

Rex advocaten als belangenbehartiger (Bram en Fleur) gehad voor mijn letselschade zaak. Professionele mensen, die verstand hebben van hun vak, en ook nog eens oog voor de zachte kant van het verhaal. Van harte aanbevolen!

• Betrokkenheid

Heel tevreden, afwikkeling naar wens

Mélanie heeft me ontzettend goed geholpen bij de afhandeling van mijn letselschadezaak. Ik vond haar heel betrokken, kundig en daarnaast was het vooral heel fijn om te weten dat ik nu (eindelijk) kon vertrouwen op dat de zaken geregeld werden en dat alles me uit handen werd genomen. Mede dankzij de hulp van Mélanie heb ik de zaak inmiddels naar tevredenheid kunnen afronden.

Teersmortelweg 16 6602 BM Wijchen

Over Advocaatscore.nl