Duidelijke afspraken, zaak snel afgehandeld

Prima!

Deskundig en betrokken!

De combinatie van deskundigheid en betrokkenheid maakt de samenwerking met Doen Legal zeer prettig. Je kunt een antwoord of advies krijgen op een juridisch vraagstuk maar het even strategisch kunnen sparren is van grote meerwaarde. Het is prettig als een advocaat naast expertise ook kan relativeren en je perspectief aanscherpt.

• Geholpen door: Esther Brons-Stikkelbroeck

Vakkundig, snel en heel goed geholpen

Ik ben heel fijn en snel geholpen door DOEN Legal. Esther was vakkundig, helder, snel en toegankelijk. Ik raad dit advocatenkantoor zeker aan.

Vakkundig en transparant

Ik ben heel dankbaar voor de vakkundige en transparante ondersteuning van Jellien. Als kleine ondernemer was ik echt behoorlijk in paniek om ineens met een bedreigende situatie geconfronteerd te worden. Maar Jellien schakelde snel, communiceerde helder over alle mogelijke afwegingen en bleef op een heel fijne manier in contact. Dat gaf een veilig gevoel en heeft uiteindelijk ook geleid tot rust in de tent.

Prima geholpen

Prima en deskundig geholpen. Meteen bij eerste telfgesprek al. Het was duidelijk dat iemand met verstand van zaken aan de lijn had. Tarief oké voor bedrijven. Als particulier had ik nog even doorgezocht (om misschien toch hier uit te komen).

• Geholpen door: Jellien Roelofs

Lastige zaken in begrijpelijke taal

Wij hebben super fijn gewerkt met DOEN legal. In "Jip en Janneke taal" werden zaken waar wij geen weet van hebben uitgelegd en begrijpbaar gemaakt. Heel erg prettig!

• Geholpen door: Jellien Roelofs

Transparant, vakkundig en betrokken.

DOEN legal behartigt met grote expertise op een menselijke manier je belangen. Specialist in merkenrecht, warm aanbevolen!

• Geholpen door: Bert-Jan van den Akker

heel prettig en snel geholpen

Ik had een vraag omtrent het vastleggen van video-content voor een online cursus. Ik had voor mezelf een vaag idee dat het wellicht een goed idee zou zijn om een overeenkomst hiervoor te maken. Maar totaal geen kaas van gegeten. Na telefonisch uitleg en wat extra toelichting via de mail, kreeg ik een zo goed als kant-en-klare overeenkomst waar ik direct mee aan de slag kan. Erg fijn!

• Geholpen door: Bert-Jan van den Akker

competente en snelle support!

ik heb alleen positieve ervaringen mogen opdoen met de collega’s van DoenLegal. Ik krijg snelle antwoorden op mijn vragen en de gemaakte afspraken worden op tijd nagekomen. Verder is er ook gewoon een prettige sfeer en de communicatie is laagdrempelig.

• Geholpen door: Judith van Doleweerd

Kwalitatief hoogstaand kantoor (advocaat) met menselijke communicatie!!

Naast juridische kwaliteit, is er ook oog voor sociaal psychische elementen. We hebben ontzettend fijn samengewerkt. Zelf ben ik advocaat, dus de lat ligt erg hoog. Bert-Jan (Doen Legal) is voor mij boven deze lat uitgestegen. Bedankt voor alles!

• Geholpen door: Bert-Jan van den Akker

Deskundig advies , fijne communicatie!

Ik ben zeer naar tevredenheid geholpen door DoenLegal met een arbeidsrechtelijk probleem. Ik werd heel snel gecontacteerd! Ik kreeg deskundig advies van betrokken mensen. Zeker aan te bevelen!

• Geholpen door: Judith van Doleweerd

Professioneel, vakbekwaam en prettig in de communicatie

Afgelopen maanden heb ik (noodgedwongen) samen moeten werken met DoenLegal. Advocaat Esther Brons heeft ons op voortreffelijke wijze bijgestaan. Ze was inlevend, meelevend en betrokken. Had verstand van zaken en gaf goede adviezen. Daarnaast zeer prettig in de omgang en zorgde voor zorgvuldige communicatie. Waarmee we ons voor ogen zijnde resultaat behaald hebben. Esther, dank voor je inzet en ondersteuning. De samenwerking hebben wij zeer gewaardeerd.

• Geholpen door: Esther Brons-Stikkelbroeck

Goed advies en erg betrokken

Judith heeft ons van zeer advies gezien en zich erg betrokken getoond. Ze was deskundig, altijd goed bereikbaar en zeer attent. Een prettige samenwerking.

• Geholpen door: Judith van Doleweerd

Diepgaande juridische domeinkennis verpakt in een ondernemend advies

Op aanraden van een goed jurist uit mijn netwerk heb ik al tweemaal gebruik gemaakt van het advies van Bert-Jan. Hij heeft mij in deze verschillende zaken geweldig geholpen. Hij is een advocaat met diepgaande juridische domeinkennis en kan dit met zijn ondernemende geest bijzonder goed vertalen naar praktische vervolgstappen en de beste oplossing voor mij als ondernemer. Ik ben ontzettend blij dat ik mijn netwerk met hem heb mogen verrijken en zal hem aan een ieder aanraden die een gemotiveerde IE expert aan zijn/haar zijden wilt hebben.

• Geholpen door: Bert-Jan van den Akker

Kundig, meedenkend en servicegericht!

Een prettig contact, fijn advies en proactief. Ik heb veel gehad aan de tips van Judith van Doleweerd aangaande mijn vordering. Regelmatig heeft ze uit eigener beweging geïnformeerd naar de stand van zaken en of ze nog wat kon betekenen. Dank voor alle goede zorgen en blij dat we met een goed resultaat konden afsluiten.

Prettig, toegangkelijk en adequaat

Doen Legal heeft oog voor de emotionele kant van de zaak. Oplossingsgericht en eerlijk! Afspraak = afspraak zonder flauwekul!

• Geholpen door: Bert-Jan van den Akker

Op een kundige, vertrouwensvolle en adequate manier geholpen

Na een kort telefoontje met Bert Jan introduceerde hij voor mijn specifieke vraag Esther die mij dezelfde dag ontving. Goed voorbereid, ter zake kundig, doorvragend en alternatieven besprekend nam Esther de regie in handen en gaf mij het vertrouwen dat het goed kwam. Dat kwam het ook, via snelle respons op mail, telefoongesprekken in de afgesproken uurbesteding heeft ze mijn belangen uitstekend vertegenwoordigt. In die vervelende tijd was dat een genoegen!

Snel en goed!

Tot nu toe enorm blij met Bert-Jan en zijn team. Ondanks alle drukte enorm snelle service! Dik dik dik tevreden!

• Geholpen door: Bert-Jan van den Akker

Zeer goede kennis van het recht en de rechtsgang gecombineerd met een wil om te winnen.

Vanaf het begin zeer snel in het doorgronden van het geschil. Daarna vechtersmentaliteit tonen om de het recht te halen. In alle stadia goed blijven communiceren met de klant, zoals uitleg en keuzes voorleggen. Helaas niet in staat om de uitkomst te voorspellen! Maar dat heb ik nog nooit bij een advocaat gezien :-(

Zorgvuldig

Prettige en directe communicatie. Persoonlijk en informeel contact. Kundig.

Betrokken, duidelijk

Als leek met een hulpvraag rondom copyright ben ik uitermate netjes geholpen. Communicatie verliep snel en in korte lijntjes.

• Geholpen door: Jellien Roelofs

Service op maat, reeele inschatting van haalbaarheid en tot op het bot betrokken bij de zaak

Voor mij (zelf advocaat en controlefreak) was het een compleet nieuwe ervaring om zelf een collega in de arm te moeten nemen voor een privézaak in een rechtsgebied waar ik niet in thuis ben. Doen Legal (vertegenwoordigd door mr. Ruud Vermeer en mr. Janneke Mobron) heeft me in dat opzicht niet alleen veel zorgen uit handen genomen maar ook fantastisch rekening gehouden met mijn eigen inbreng. Veel geduld en tijdig toezenden van concepten maakten dat ik gericht mee kon kijken. Dat was heel prettig en geruststellend. En ik kreeg steeds de indruk dat mijn zaak voldoende aandacht kreeg. Ik trof twee (op de inhoud) fanatieke advocaten die geen moment de realiteit uit het oog zijn verloren maar wel tot op het bot gedreven waren om te winnen. Precies wat ik even nodig had (omdat ik zelf te veel in een schikkingsmodus verkeerde). Wat betreft de inhoud van de werkzaamheden en het niveau daarvan, kan ik alleen maar benadrukken dat dit echt ontzettend sterk was. Een gedegen en goed (met jurisprudentie en literatuur) onderbouwd stuk maakt zoveel uit in een rechtszaak! Daar win je de eerste slag mee en dat hebben mijn collega's uitstekend gedaan. Ben dit kantoor dan ook zeer erkentelijk en kan een ieder die op zoek is naar een advocaat die nog meer in jouw zaak gelooft dan jij zelf en vervolgens ook alles uit de kast haalt om dat waar te maken aanraden om contact op te nemen met Doen Legal en in het bijzonder met Ruud Vermeer en Janneke Mobron.

• Geholpen door: Ruud Vermeer

Tot in de puntjes verzorgde overeenkomst opgesteld gekregen

Jurist Judith van Doleweerd van Doen Legal heeft op mijn verzoek een overeenkomst nagekeken en geupdate. Dit was tot in de puntjes verzorgd, werd heel kritisch naar gekeken en goed meegedacht. Zeer tevreden over.

• Geholpen door: Janneke Mobron|Judith van Doleweerd

Al jaren bouw ik op Bert-Jan bij al mijn auteursrechtelijke vragen. En bij de kwesties die daaruit voortvloeien. Als expert bij uitstek begrijpt hij de gevoelens die aantasting van intellectueel eigendom oproepen. Hij denkt en handelt vandaaruit altijd opbouwend, constructief en succesvol mee! Daarbij is hij erg prettig om mee samen te werken!

Over Advocaatscore.nl