heb er een goede ervaring bij, persoonlijk en ook kort en krachtig met onderhandelen.

Het is allemaal uitgepakt hoe we hoopte ondanks de vervelende situatie in een scheiding. Heb goede hulp gehad want zelf ben je niet altijd instaat sterk te blijven staan maar hier had ik dan zeker Peter voor die overal in hielp, persoonlijke steun ook zodat ik wel sterk bleef en mezelf ook kon verdedigen in het vastleggen en zien wat voor info ik moest bewaren en gebruiken. hartelijk dank nogmaals! Hoop nu alles in goede orde verloopt maar het doel wat wij voor ogen hadden is bereikt! bedankt

• Geholpen door: Mr. Peter Verstappen

fijne communicatie, korte lijnen. doel bereikt

door een eerdere ervaring in het verleden nogmaals bij mevr. Trovatello uitgekomen als advocaat. Fijne duidelijke communicatie, goed inlevingsvermogen, en zeer oplossingsgericht. Uiteindelijke doel om er voor beide partijen zo aangenaam mogelijk uit te komen.

Goed en betrouwbaar advies

Ik ben prettig en deskundig geholpen door Peter. Hij reageert snel waar nodig en is goed bereikbaar.

• Geholpen door: Mr. Peter Verstappen

Super tevreden over het verloop.

Ik heb vanaf Juli 2022 moeten kiezen voor advocaat,en zodoende bij Peter terecht gekomen.We hebben samen het hele proces met lof doorstaan,en tot een goed einde kunnen brengen.

Deskundig en slagvaardig

Ik was executeur in de nalatenschap die in een impasse zat vanwege een geschil tussen de erfgenamen dat hoog opliep. Een behoorlijk uitzichtloze situatie die het nagenoeg onmogelijk maakte mijn taken als executeur af te ronden. Advocaat Verstappen heeft me prima ondersteund waardoor ik dit alsnog heb kunnen doen. Door rustig te blijven, de emotie van de ratio te scheiden en de ontwikkelingen telkens weer in het juiste perspectief te plaatsen, is hij tot een oplossing gekomen. Een oplossing die rust brengt voor alle betrokken partijen.

• Geholpen door: Mr. Peter Verstappen

Het heeft me enkele jaren van twijfelen gekost voordat ik een advocaat in durfde te schakelen bij mijn zaak van kinderalimentatie. Inmiddels is mijn zaak afgerond en kijk ik met zeer veel enthousiasme en dankbaarheid terug op de hulp die Dhr. Verstappen mij heeft geboden. Dhr. Verstappen is een zeer professioneel advocaat en is goed op de hoogte van de huidige regels mbt de kinderalimentatie. Hij heeft zich zeer goed verdiept in de casus, en heeft bekeken wat hierin mogelijk was. Bij enige twijfel wist dhr. Verstappen ook direct advies in te winnen, wat goed zijn inzet en betrokkenheid liet weerzien. Ook het stukje communicatie en tussentijds contact verliep zeer goed. Ik ben zeer tevreden.

• Geholpen door: Mr. Peter Verstappen

Een bekwame advocaat met verstand van zaken

Ik heb een zeer fijn en positieve ervaring met de heer Verstappen. De heer Verstappen is vakbekwaam met een oog voor detail zonder de menselijke kant te vergeten in de zaak.

Heel tevreden

Prettig om mee samen te werken en handels snel en accuraat.

Aanrader!

Een uitstekend advocaat met passie voor zijn vak. Haalt alles uit de kast om eruit te halen wat erin zit. Goede communicatie per mail en in gesprek. Duidelijke uitleg, geeft uitstekend advies op alle fronten. Zeer tevreden!

Zeker een aanrader!

Mijn ervaring met mevrouw trovatello is in 1 woord super! Ze is heel professioneel! Hele goede advocaat!

Volledig tevreden van A tot Z

Ik had het voorrecht om onlangs met Peter Verstappen te werken en ik moet zeggen dat zijn uitzonderlijke juridische diensten mijn verwachtingen in alle opzichten overtroffen. Vanaf het moment dat ik contact met hem opnam, was ik onder de indruk van zijn professionaliteit en toewijding aan mijn zaak. Peter Verstappen is echt top. Zijn expertise op het gebied van erfrecht is ongeëvenaard en hij toonde een diep begrip van de complexiteit rond mijn situatie. Hij nam de tijd om aandachtig naar mijn zorgen te luisteren en ik had het gevoel dat ik gedurende het hele proces in goede handen was. Wat Peter Verstappen onderscheidt, is zijn toewijding en persoonlijke aandacht. Hij behandelde me niet als de zoveelste klant; hij behandelden me met respect, empathie en oprechte zorg. Hij hield me bij elke stap op de hoogte en zorgde ervoor dat ik mijn opties en de mogelijke uitkomsten van mijn zaak begreep. De resultaten die hij behaalde overtroffen mijn verwachtingen. Peter Verstappen heeft niet alleen mijn juridische kwestie efficiënt opgelost, maar hij heeft ook een gunstige uitkomst weten te bewerkstelligen. Zijn toewijding om voor mijn belangen te pleiten was duidelijk, en ik kon niet gelukkiger zijn met het resultaat. Als u op zoek bent naar een advocatenkantoor dat uitzonderlijke juridische expertise combineert met oprechte betrokkenheid bij hun cliënten, hoeft u niet verder te zoeken dan Trovatello Verstappen advocatuur en mediation. Hun passie voor gerechtigheid, hun professionaliteit en hun niet-aflatende steun maken hen tot de beste keuze voor iedereen die juridische vertegenwoordiging nodig heeft. Ik ben ongelooflijk dankbaar voor hun hulp en ik beveel hun diensten van harte aan voor iedereen die behoefte heeft aan een vertrouwd en effectief juridisch team.

• Geholpen door: Mr. Peter Verstappen

Uitstekend! Goede service! Duidelijke communicatie!

Kennis van zaken (en laatste ontwikkelingen). Duidelijke tijdige opvolging en goede communicatie volgens afgesproken planning. Er wordt tevens goed meegedacht en adviezen gegeven zodat je een juiste afweging en een goede keuze kunt maken gedurende het traject. Zeker aan te bevelen!

• Geholpen door: Mr. Concetta Trovatello

Ik ben zeer duidelijk en goed geholpen

Goed geïnformeerd, duidelijke communicatie. Zeer tevreden!

Prima adres.

Fijne en betrokken gesprekspartner(Peter). Menselijke maat staat hoog in het vaandel.

• Geholpen door: Mr. Peter Verstappen

heb echt het gevoel gehad dat Peter echt begaan was met mij.

had er vanaf het eerste gesprek een goed gevoel bij, duidelijke uitleg, in gewone taal. Snel reageren en actie ondernemen.

• Geholpen door: Mr. Peter Verstappen

Correct, menselijk en zakelijk goed op de hoogte

Onze ervaring bij mediation bij mevrouw Trovatello is uitstekend. Ze is kundig, ervaren en correct. Daarbij onpartijdig, zoals ze ook al direct aangaf bij de intake. Dat is ook gebleken. We zijn er in overleg goed uitgekomen waarbij aan alle details is gedacht. Ook was er snel reactie op vragen en in geval van aanpassingen in documentatie. Ze is persoonlijk, menselijk en zakelijk gezien zeker een aanrader.

• Geholpen door: Mr. Concetta Trovatello

Luisterend oor en goede advisering in 1!

Mevrouw Trovatello is zeer deskundig op meerdere gebieden. Ze is onpartijdig, heeft inlevingsvermogen en adviseert goed. Communicatie was helder en snel.

• Geholpen door: Mr. Concetta Trovatello

Eerlijk betrouwbaar en altijd bereikbaar

Peter heeft me super geholpen met de stukken voor vervangende toestemming en omgangsregeling met mijn zoon Hij is eerlijk en denkt echt met je mee . Ook op financieel gebied . Mijn dank is groot en ik hou je op de hoogte van het vervolg van mijn zaak peter.

Prettig en professioneel

Ontvangst, oriëntatie en vervolg afspraken zijn allemaal heel prettig verlopen. In dit geval (mediation) is/was de onpartijdigheid van het bureau in mijn ogen zoals het hoort (correct). Goede communicatie in woord en via de mail.

• Geholpen door: Mr. Concetta Trovatello

Peter weet waar hij mee bezig is!

Vorig jaar heb ik Peter benaderd om mij te helpen. Hij heeft dit goed en snel gedaan.

• Geholpen door: Mr. Peter Verstappen

Professioneel, kundig en persoonlijk, met her en der wat foutjes ;-)

Inhoudelijk ben ik goed bijgestaan om de scheiding snel rond te krijgen. Concetta Trovatello weet van de hoed en de rand en kan het in duidelijke taal overbrengen. Ze ging echter ook wat te snel te werk, of het kwam door grote drukte, maar er slopen ook wel schoonheidsfoutjes in. Grammaticale- en typfouten bijvoorbeeld. En een enkele keer een verkeerde berekening, maar dat was niet in een officieel stuk. Daarom geef ik niet hoger dan een 7. Als client moet je dus goed mee blijven denken en alles heel goed lezen.

betrokken, actief, snel

Meneer Verstappen is betrokken, vriendelijk, duidelijk, duikt met veel energie op de zaak en handelt het met net zoveel energie af. Een enorm prettige samenwerking!

• Geholpen door: Mr. Peter Verstappen

Ik heb een eerlijk en helder advies gekregen voor mijn zaak

Mijn ervaring is positief

Prettige heldere communicatie

Ik heb de samenwerking met Mr. Trovatello als integer en toegewijd advocaat ervaren.

• Geholpen door: Mr. Concetta Trovatello

Goed en een zeer aangename ervaring.

Mijn ervaring is goed en zeer aangenaam. Voor mij als leek die voor de eerste keer in ervaring komt met advocaten. Hebben ze mij zeer zeer goed geholpen. Zeker toen ik het in het begin van de ellende die ik heb gehad het heel moeilijk had. Maar nu alles zo goed geregeld is ben ik daar ook zeer blij mee. Nogmaals bedankt en dat kan ik niet genoeg zeggen.

Over Advocaatscore.nl