Professionele begeleiding

We werden goed geholpen door een prettig persoon. Professionele begeleiding.

Kundig en fijn geholpen!

Eline is betrokken en heeft verstand van zaken. Zij heeft alles keurig netjes geregeld.

Behulpzaam

Zeer goed geholpen en geïnformeerd

Deskundig en betrokken

Scheiden is groot event, zeker als je daar zelf (nog) niet aan toe bent. Ik vind dat Eline haar rol als mediator maar ook als advocaat heel consciëntieus heeft opgepakt. Is beslist niet partijdig en zorgde voor enige ontspanning in het gesprek. Zij heeft het echtscheidingsconvenant zeer professioneel en naar de wens(en) van mijn ex partner en mijzelf geconcipieerd. Verder vind ik haar communicatief, zowel verbaal als non-verbaal heel vaardig. Luistert goed en is zelf niet normerend. Het is dat de aanleiding zo triest is, anders zou je bijna enthousiast worden. Ik vind haar wel betrokken maar met enige distantie.

Geweldige mediator!

Omdat ik met spoed een echtscheidingsaanvraag nodig had om in aanmerking te komen voor een huurwoning, heeft mevrouw Slappendel dit binnen een dag geregeld, waarvoor hartelijk dank! Ook tijdens de verdere afhandeling van de scheiding heeft ze enorm veel werk verricht, naar volle tevredenheid. Ze toont persoonlijke belangstelling en is zeer klantvriendelijk.

Goede service en betrokkenheid

Goede service en betrokkenheid

Prettig en vakkundig

Wij hebben een prima ervaring. Mevrouw Slappendel was vriendelijk, duidelijk en vakkundig. Door haar vakkundige handelen is ons verzoek bij de rechtbank ingewilligd en hoeven wij geen verdere juridische stappen meer te ondernemen.

Een Probleem gezin

Mijn probleem werd opgelost door deze prachtige deskundige advocaat

• Betrokkenheid

Zeer kundig en gaf hierdoor vertrouwen in een goede afgewikkeld voor beide partijen.

Mevr. Slappendel gaf mij het vertrouwen dat we doormiddel van mediation onze scheiding op een goede manier konden volbrengen. Ze was duidelijk in haar uitleg, benoemde bij ieder punt wat de voordelen en nadelen zouden zijn. Doordat zij rust uitstraalde zijn alle gesprekken op een prettige manier verlopen en ben ik achteraf blij dat we toch via mediation, ipv beide onze eigen advocaat, onze scheiding hebben geregeld.

Bovenmate Geweldig

In deze moeilijke situatie waarbij mijn jongste dochter een process aanspande, heeft Eline mij zeer goed bijgestaan met raad - daad en een zeer goede begeleiding. Eline heeft een luisterend oor - scherp inzicht en een goed inlevingsvermogen. Zij heeft me heel goed geholpen. Ik ben echt blij en dankbaar met het werk van Eline. Een echte aanrader als je een familie advocaat nodig hebt. Eline , bedankt voor alles!

• Betrokkenheid

Ze geeft houvast en vertrouwen

Eline luistert naar wat je wil bereiken. Ze weet precies wat haalbaar is en houdt alles realistisch, vooral als door allerlei emoties je zelf het even niet meer ziet. Je komt niet voor je plezier bij een advocaat maar Eline weet met heel veel goede raad en het juiste advies je met een goed gevoel de hobbels te nemen die genomen moeten worden. Ik heb heel veel steun aan haar gehad en ik ben Eline daar dan ook heel erg dankbaar voor.

• Betrokkenheid

Prettige samenwerking en vakkundige advies

Een langlopende zaak is door de deskundige aanpak toch nog redelijk snel tot een bevredigende oplossing gekomen.

• Betrokkenheid

Deskundig, betrokken en straight to the point

Snelle communicatie, helder in uitleg. Deskundig.

• Betrokkenheid

Eline is een fijn mens en een uitstekende advocate

Ik heb voor Eline gekozen om me te ondersteunen in een rechtszaak over partneralimentatie. En daar heb ik geen moment spijt van gehad. Onze gesprekken verliepen efficiënt, de juridische stukken waren helder en tijdens de zitting bracht Eline scherp en goed getimed mijn belang naar voren.

Zeer slecht!

Als advocaat zal ze het best aardig doen, maar in de mediation is er nog veel plek voor verbetering. Ook op administratief vlak is er nog veel te verbeteren. Verslagen kwamen niet, pas na meerdere keren bellen kregen we een mail. Spelfouten en halve zinnen in een verslag. Het convenant kwam een dag voor de ondertekening!! Vol afspraken die niet klopte en die dus weer verbeterd moesten worden tijdens de afspraak! Slechte gesprekken, Nee ik zou het niet aanraden!

• Betrokkenheid

Bedankt voor uw reactie. Ik vind het vervelend dat uw ervaring is tegengevallen. Niettemin betreur ik het dat u uw bezwaren na afsluiting van het mediationtraject kenbaar heeft gemaakt. Zoals met u op voorhand besproken en in de opdrachtbevestiging is vastgelegd, is het voor mij niet gebruikelijk om in mediationtrajecten met partijen telefonisch contact te hebben, behoudens voor het maken van een afspraak. De communicatie verloopt in dat geval altijd per mail om te voorkomen dat er sprake zou kunnen zijn van de schijn van partijdigheid. Ik streef naar een zorgvuldige verslaglegging en door omstandigheden is een enkele keer het verslag later aan u toegezonden dan gepland. De specifieke omstandigheden in uw mediation maakten dat het convenant op uw verzoek tijdens de bespreking moest worden aangepast. Alle door u aangegeven punten heb ik inmiddels ook telefonisch met u besproken.

Uitstekend!

Dé advocate die je nodig hebt voor dit soort zaken!

• Betrokkenheid

Een goede vriendelijke advocaat, mee levend en mee denkend.

• Betrokkenheid

De advocaat die naar je luistert, je begrijpt en met kennis je bijstaat.

Eline is een fijne advocaat. Ze luistert, begrijpt je en is vooral duidelijk. Ze laat weten wat je juist wel óf juist niet moet doen en dat geeft dan weer rust in jouw eigen proces.

• Betrokkenheid

Ik heb onze gesprekken als zeer prettig en ontspannen ervaren.

Een prettige ervaring in een zeer onprettige situatie voor ons persoonlijk.

mijn ervaring is goed

mevrouw slappendel heeft super goed bemiddeld tussen mij en mijn ex partner. we zijn elke keer zonder ruzie de deur uit gegaan.

• Betrokkenheid

Netjes corekt een aan verveling mocht het nodig zijn

Netje en goed behandeld. Praat behandel alles goed door. Geen spijt.

Betrokken

Eline is zeer betrokken en deskundig in alle opzichten!

• Betrokkenheid

Goede ontvangst, snel begrip voor de kwestie, adequaat advies, duidelijk over verdere procedure, vertrouwenwekkend, professioneel.

Efficient

Maakt duidelijke afspraken, en onderzoekt goed wat het probleeem is.

• Betrokkenheid

goed advies, helder, zakelijk en betrokken

Goede ervaring: deskundig, no nonsense, heldere communicatie, goed advies, vertrouwen dat mijn zaak in zeer goede handen was.

Over Advocaatscore.nl