Bovenmate Geweldig

In deze moeilijke situatie waarbij mijn jongste dochter een process aanspande, heeft Eline mij zeer goed bijgestaan met raad - daad en een zeer goede begeleiding. Eline heeft een luisterend oor - scherp inzicht en een goed inlevingsvermogen. Zij heeft me heel goed geholpen. Ik ben echt blij en dankbaar met het werk van Eline. Een echte aanrader als je een familie advocaat nodig hebt. Eline , bedankt voor alles!

• Betrokkenheid

Ze geeft houvast en vertrouwen

Eline luistert naar wat je wil bereiken. Ze weet precies wat haalbaar is en houdt alles realistisch, vooral als door allerlei emoties je zelf het even niet meer ziet. Je komt niet voor je plezier bij een advocaat maar Eline weet met heel veel goede raad en het juiste advies je met een goed gevoel de hobbels te nemen die genomen moeten worden. Ik heb heel veel steun aan haar gehad en ik ben Eline daar dan ook heel erg dankbaar voor.

• Betrokkenheid

Prettige samenwerking en vakkundige advies

Een langlopende zaak is door de deskundige aanpak toch nog redelijk snel tot een bevredigende oplossing gekomen.

• Betrokkenheid

Deskundig, betrokken en straight to the point

Snelle communicatie, helder in uitleg. Deskundig.

• Betrokkenheid

Eline is een fijn mens en een uitstekende advocate

Ik heb voor Eline gekozen om me te ondersteunen in een rechtszaak over partneralimentatie. En daar heb ik geen moment spijt van gehad. Onze gesprekken verliepen efficiënt, de juridische stukken waren helder en tijdens de zitting bracht Eline scherp en goed getimed mijn belang naar voren.

Zeer slecht!

Als advocaat zal ze het best aardig doen, maar in de mediation is er nog veel plek voor verbetering. Ook op administratief vlak is er nog veel te verbeteren. Verslagen kwamen niet, pas na meerdere keren bellen kregen we een mail. Spelfouten en halve zinnen in een verslag. Het convenant kwam een dag voor de ondertekening!! Vol afspraken die niet klopte en die dus weer verbeterd moesten worden tijdens de afspraak! Slechte gesprekken, Nee ik zou het niet aanraden!

• Betrokkenheid

Bedankt voor uw reactie. Ik vind het vervelend dat uw ervaring is tegengevallen. Niettemin betreur ik het dat u uw bezwaren na afsluiting van het mediationtraject kenbaar heeft gemaakt. Zoals met u op voorhand besproken en in de opdrachtbevestiging is vastgelegd, is het voor mij niet gebruikelijk om in mediationtrajecten met partijen telefonisch contact te hebben, behoudens voor het maken van een afspraak. De communicatie verloopt in dat geval altijd per mail om te voorkomen dat er sprake zou kunnen zijn van de schijn van partijdigheid. Ik streef naar een zorgvuldige verslaglegging en door omstandigheden is een enkele keer het verslag later aan u toegezonden dan gepland. De specifieke omstandigheden in uw mediation maakten dat het convenant op uw verzoek tijdens de bespreking moest worden aangepast. Alle door u aangegeven punten heb ik inmiddels ook telefonisch met u besproken.

Uitstekend!

Dé advocate die je nodig hebt voor dit soort zaken!

• Betrokkenheid

Een goede vriendelijke advocaat, mee levend en mee denkend.

• Betrokkenheid

De advocaat die naar je luistert, je begrijpt en met kennis je bijstaat.

Eline is een fijne advocaat. Ze luistert, begrijpt je en is vooral duidelijk. Ze laat weten wat je juist wel óf juist niet moet doen en dat geeft dan weer rust in jouw eigen proces.

• Betrokkenheid

Ik heb onze gesprekken als zeer prettig en ontspannen ervaren.

Een prettige ervaring in een zeer onprettige situatie voor ons persoonlijk.

mijn ervaring is goed

mevrouw slappendel heeft super goed bemiddeld tussen mij en mijn ex partner. we zijn elke keer zonder ruzie de deur uit gegaan.

• Betrokkenheid

Netjes corekt een aan verveling mocht het nodig zijn

Netje en goed behandeld. Praat behandel alles goed door. Geen spijt.

Betrokken

Eline is zeer betrokken en deskundig in alle opzichten!

• Betrokkenheid

Goede ontvangst, snel begrip voor de kwestie, adequaat advies, duidelijk over verdere procedure, vertrouwenwekkend, professioneel.

Efficient

Maakt duidelijke afspraken, en onderzoekt goed wat het probleeem is.

• Betrokkenheid

goed advies, helder, zakelijk en betrokken

Goede ervaring: deskundig, no nonsense, heldere communicatie, goed advies, vertrouwen dat mijn zaak in zeer goede handen was.

Fijne advocaat

Erg professioneel en goed in communicatie en advies.

Kostbaar maar heel goed.

Eline is een vakkundig, meelevend en een lief persoon om mee samen te werken.

• Betrokkenheid

Zeer kundige en prettige dienstverlening

Mevrouw Eline Slappendel heeft mij zeer kundig bijgestaan en door een gerechtelijke procedure geholpen. Mijn ervaring is dat zij naast juridische kennis, inzicht in karakters en beweegredenen van mensen heeft. Zij denkt buiten geijkte kaders en draagt “onorthodoxe” (oplossings)richtingen aan. Ik had het volste vertrouwen in haar kundigheid. Bovendien vind ik haar betrokken, plezierig en vriendelijk.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Soms te veel informatie die niet voor onze situatie aan de orde was. Soms miste ik de echte bemiddeling in communicatie bij haar aan tafel.

• Advies N.v.t.
  • Betrokkenheid

Ondanks de situatie fijne begeleiding gehad

• Betrokkenheid

Zeer professioneel en vakkundig. Een fijne persoonlijke aankak

Over Advocaatscore